Název:
Marketingový mix futsalového klubu FC Tango Brno
Překlad názvu:
Marketing mix FC Tango Brno
Autoři:
Belejová, Iva ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový mix futsalového klubu FC Tango Brno Cíle: Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix futsalového klubu FC Tango Brno, upozornit na jeho přednosti a nedostatky a navrhnout možná opatření pro jeho zlepšení. Metody: V bakalářské práci byla potřeba analyzovat interní dokumenty, vytvořit sběr dat klubu a zaměřit se na současný stav klubu. Dále byla použita metoda rozhovorů s prezidentem klubu Jiřím Štěrbou, hráči a zástupcem fanoušků. Výsledky: Na základě analýzy marketingového a komunikačního mixu futsalového klubu se zjistilo, jaké nástroje klub využívá a naopak, v jakých vidí nedostatky. Především nástroje komunikace nejsou zcela efektivně využívány, a tak bylo třeba navrhnout možná opatření, která by vedla k jejich zlepšení v budoucích letech. Návrhy byly sestrojeny tak, aby vyhovovaly všem možnostem klubu a byly pro klub realizovatelné. Klíčová slova: Marketing, sportovní marketing, marketingový a komunikační mix, sport, futsal, merchandisingTitle: Marketing mix FC Tango Brno Objectives: The objective of this bachelor thesis is to analyze marketing and communication mix of futsal club FC Tango Brno, to highlight the strenghts and weaknesses and propose measures for its improvement. Methods: What I needed to do in my thesis was to analyze the internal documents as well as focus on the current situation of the club and also to create a collection of club's data (economic data). Furthermore, I also used a ,,interview method" with the club's president Jiří Štěrba, players and fans representative. Results: Based on the analysis of the marketing and communication mix of a futsal club it was found what kind of marketing resources the club uses and where the lack of use of these tools can be seen. Mainly the communication tools have not been effectively used so it is necessery to suggest the steps leading to their improvement in the following years. Suggestions were formulated in a way they would go down with possibilities of the club and were realizable. Keywords: Marketing, marketing of sport, marketing and communication mix, sport, futsal, merchandising
Klíčová slova:
futsal; Marketing; marketingový a komunikační mix; merchandising; sport; sportovní marketing; futsal; Marketing; marketing and communication mix; marketing of sport; merchandising; sport