Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie fotbalového klubu SK Slavia Praha
Ježek, Tomáš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií fotbalového klubu SK Slavia Praha. Hlavním cílem práce je tuto strategii zhodnotit. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první, čistě teoretické, kapitole je uveden teoretický základ týkající se marketingové komunikace a marketingu ve sportu. Druhá kapitola je zaměřena na fotbalový klub SK Slavia Praha. Popsána je jeho současná situace a zejména pak současná marketingová strategie. Ve třetí kapitole se nachází vyhodnocení marketingového výzkumu. V poslední kapitole bakalářské práce dochází k interpretaci získaných dat z provedeného marketingového výzkumu a následně k zhodnocení současné marketingové strategie klubu. Uvedeny jsou i náměty na její zlepšení do budoucna.
Vedení a řízení vybraných fotbalových klubů a specifika jejich fungování
Podzimek, David ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Freisler, Tomáš (oponent)
Nedávné oddělení českých fotbalových klubů účastnících se dvou nejvyšších soutěží pod křídla nově vzniklou Ligovou fotbalovou asociaci (LFA) vyvolalo řadu otázek. Tento krok je obecně považován jako významný směrem ke zvýraznění rozdílů mezi profesionální a amatérskou oblastí fotbalu v naší zemi. Cílem této diplomové práce bylo pomocí praktického výzkumu prováděného ve dvou vybraných klubech demonstrovat odlišnosti a shodné rysy v řízení a vedení takovýchto typů sportovní organizace. Jako zástupce profesionální sféry posloužil prvoligový FK Jablonec, představitelem amatérského pole se stal FK Loko Vltavín. Na základě zjištěných poznatků pak došlo k porovnání obou dvou klubů v různých aspektech jejich komplexního fungování. Z toho byly vyvozeny obecné principy a specifika pro obě kvalitativní úrovně. Výsledky prokázaly značný vliv zejména klubové ekonomiky a aktuálního soutěžního prostředí, které se navzájem ovlivňují a určitým způsobem determinují úroveň všech ostatních oblastí, kterým se lidé z managementu klubu věnují.
Výchova mládeže ve fotbalovém klubu Dukla Praha
ŠVEC, Martin
Hlavním výzkumným cílem této práce je zjistit, jak korespondují záměry činností fotbalového klubu Dukla Praha v oblasti výchovy mládeže s realitou. Teoretická část práce se zabývá edukačním prostředím v kontextu fotbalového klubu. Dále analýzou klubových dokumentů a rozhovorů s trenéry za účelem zjištění, jaké cíle výchovy tyto zdroje deklarují. Praktická část obsahuje výsledky pozorovaní výchovné reality a porovnání těchto výsledků s cíli výchovy, které byly klubem a trenéry deklarovány. Bylo zjištěno, že tyto cíle výchovy korespondují s pozorovanou realitou v plné míře. Klub preferuje osobnostní rozvoj hráčů a jejich radost ze hry před kladením přílišného důrazu na výsledek zápasu. Výchova mládeže v FK Dukla Praha staví na předpokladu, že pokud chce z jedinců vychovat dobré sportovce, musí zároveň vychovávat silné osobnosti.
Marketingová komunikace FK Mladá Boleslav a návrhy na její zlepšení
Olšák, Martin ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace FK Mladá Boleslav a.s. a návrhy na její zlepšení Cíle: Cílem diplomové práce je z provedené analýzy současného stavu marketingové komunikace FK Mladá Boleslav a.s. vytvořit skupinu návrhů, které by marketingovou komunikaci zkvalitňovaly a byly by pro klub přínosem. Metody: neformální polostrukturovaný rozhovor, nestandardizované pozorování, analýza získaných dokumentů, SWOT analýza Výsledky: Výsledkem práce jsou návrhy na zdokonalení mladoboleslavského fotbalového klubu v oblasti marketingové komunikace se svými fanoušky. Klíčová slova: fotbalový klub, komunikační mix, marketing fotbalového klubu, sportovní organizace
Marketingový plán FK Mladá Boleslav pro sezónu 2015/2016
Matoušková, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán FK Mladá Boleslav pro sezónu 2015/2016 Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současného marketingového plánu FK Mladá Boleslav - zjištění nedostatků a následný návrh vylepšení. Metody: Pro získání potřebných informací byly vedeny dva strukturované rozhovory, jeden s vedoucím marketingového oddělení Michalem Hrdličkou a druhý s fanouškem FK Mladá Boleslav Vojtěchem Tichým. Dále byla použita metoda analýzy dokumentů, konkrétně marketingového plánu pro sezónu 2015/2016 a výroční zprávy. Výsledky: Při analýze marketingového plánu FK Mladá Boleslav bylo zjištěno, že mu některé zásadní části chybí. Návrh na jeho zlepšení, který obsahuje hlavně zefektivnění některých propagačních strategií, je sestaven tak, aby odpovídal momentální situaci a byl realizovatelný. Klíčová slova: Sportovní marketing, fotbalový klub, marketingový plán služeb, marketingový mix.
Management sportovní organizace FC Zličín a návrh na jeho zdokonalení
Adam, Lukáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Wroblowská, Zuzana (oponent)
Název: Management sportovní organizace FC Zličín a návrhy na jeho zdokonalení Cíle: Cílem práce je na základě manažerských funkcí (plánování, organizování, výběr a rozmístění pracovníků, vedení lidí, kontrola a specializované funkce pro sportovního manažera) shromáždit informace a následně stanovit návrhy na zdokonalení managementu neziskové organizace. Metody: Deskriptivní analýza, polostrukturovaný rozhovor, SWOT analýza Výsledky: Výsledkem práce jsou návrhy na změnu v organizační struktuře sportovního klubu, úprava a zdokonalení plánování, propagace a sponzoringu. Klíčová slova: Manažerské funkce, nezisková organizace, občanské sdružení, spolek, řízení, fotbalový klub
Aplikace bankrotních a bonitních modelů na sportovní kluby
Petrák, Pavel ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Aplikace bankrotních a bonitních modelů na sportovní kluby Cíle: Na základě bankrotních a bonitních modelů zjistit, zda nějakému z vybraných fotbalových klubů AC Sparta Praha fotbal, a. s., FC Viktoria Plzeň, a. s. hrozilo nebezpečí bankrotu či nízké bonity a dále potvrdit nebo vyvrátit, zda má špatná finanční stránka podniku vliv na jeho umístění. V případě hrozícího bankrotu či nízké bonity navrhnout vhodná řešení pro jejich eliminaci. Metody: Pro předpověď možného bankrotu byly použity tři bankrotní modely - Altmanův model, Tafflerův Model a Springate model. K určení stavu podniku respektive jeho bonity byly použity dva bonitní modely - Kralickův quick test a Index bonity. Návrhy na případná řešení problémů jsou prezentována prostřednictvím odborné literatury. Výsledky: Aplikace bankrotních modelů přinesla zjištění, že AC Sparta Praha fotbal, a. s. je ohrožena bankrotem oproti FC Viktorii Plzeň, a. s., která je klasifikována jako stabilní podnik. Bonitní modely potvrdili výsledky modelů bankrotních, kdy určili, že AC Sparta Praha fotbal, a. s. je podnikem s nízkou bonitou a FC Viktoria Plzeň, a. s. naopak podnikem s bonitou vysokou. Finanční stránka klubu má rozhodně vliv na sportovní úspěchy, ale v případě AC Sparty Praha, a. s., která se ve zkoumaném roce umístila na předních příčkách,...
Marketingový mix FC Baník Ostrava a návrhy na jeho zlepšení
Bartošek, Daniel ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix FC Baník Ostrava a návrhy na jeho zlepšení. Cíle: Komplexní zhodnocení současného marketingového mixu fotbalového klubu FC Baník Ostrava. Na základě syntézy výsledků marketingového výzkumu fanoušků klubu a autorových zkušeností bylo cílem vytvořit návrhy na zlepšení jednotlivých marketingových prvků klubu. Metody: Pro získání podstatných informací bylo využito elektronické dotazování, které bylo zaměřeno na výzkum spokojenosti, názorů a postojů fanoušků. Respondenti se skládali z fanoušků klubu FC Baník Ostrava. Výsledky: Na základě marketingového výzkumu fanoušků klubu byly zjištěny nedostatky v současném marketingovém mixu klubu. Za zásadní nedostatky lze považovat neprofesionální komunikaci klubu a nerespektování názorů fanoušků, kteří jsou svým způsobem zákazníky klubu. Byly vytvořeny návrhy na zlepšení současného marketingového mixu. Klíčová slova: fotbalový klub, marketing, marketingový výzkum, spokojenost fanoušků sportovní marketing.
Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město
Sýkora, Petr ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město. Cíle: Hlavním cílem práce je analyzovat identitu FK Dukla Jižní Město, definovat slabá místa a doporučit jak by se mohla identita zlepšit. Metody: Kvalitativní výzkum formou nestrukturovaného rozhovoru se zástupci vedení, hráčů a rodičů, analýza konkurence. Výsledky: V posledních několika letech se identita FK Dukla Jižní Město výrazně zlepšila, pořád se ještě ale najdou segmenty, kde by se identita mohla zdokonalit. Klíčová slova: dukla, fotbalový klub, identita, sjednocení, spojení, ztotožnění
Finanční analýza F.K.Teplice,A.S.
Valúch, Viliam ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Finanční analýza FK Teplice, a.s. Cíle: Hlavním cílem práce je na základě teoretických poznatků, vlastních výpočtů a vypracovaných prognóz zhodnotit současnou finanční situaci prvoligového fotbalového klubu a navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení tohoto stavu a zároveň předpovědět možný vývoj vybraných ukazatelů do budoucna. Metody: Praktická část se skládá z popisu současné finanční situace, která vznikla na základě analyzování veřejně přístupných dat, respektive z účetních výkazů FK Teplice. Následně je tato finanční situace zanalyzována ve spolupráci s teoretickými základy. Poslední částí je tvorba prognóz, která vznikla podle vývoje vybraných ukazatelů, pomocí matematických funkcí a podle prognostických metod, které jsou součástí teoretického základu práce. Výsledky: Aplikování finanční analýzy na podnik ve sportovním prostředí přináší řadu rozdílných a charakterizujících výsledků. Při takových výsledcích by docházelo v jiných odvětví právě k odchodu z odvětví anebo k radikálnímu snižování nákladů či zaměstnanosti. Finanční analýza vypovídá o klubu jako finančně stabilním a to i přes dlouho trvající vykazovanou ztrátu. Prognóza tržeb ukazuje možný nárůst tržeb podle parabolické funkce, zisk / ztráta by se mohly nadále lineárně snižovat. Klíčová slova: sport, fotbalový...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.