Název:
Marketingová komunikace FK Mladá Boleslav a návrhy na její zlepšení
Překlad názvu:
Marketing communication of the sports organization named FK Mladá Boleslav a.s. and its improvement suggestions
Autoři:
Olšák, Martin ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingová komunikace FK Mladá Boleslav a.s. a návrhy na její zlepšení Cíle: Cílem diplomové práce je z provedené analýzy současného stavu marketingové komunikace FK Mladá Boleslav a.s. vytvořit skupinu návrhů, které by marketingovou komunikaci zkvalitňovaly a byly by pro klub přínosem. Metody: neformální polostrukturovaný rozhovor, nestandardizované pozorování, analýza získaných dokumentů, SWOT analýza Výsledky: Výsledkem práce jsou návrhy na zdokonalení mladoboleslavského fotbalového klubu v oblasti marketingové komunikace se svými fanoušky. Klíčová slova: fotbalový klub, komunikační mix, marketing fotbalového klubu, sportovní organizaceTitle: Marketing communication of the sports organization named FK Mladá Boleslav a.s. and its improvement suggestions Goals: The main goal of this thesis is to come up with the suggestions of how to improve marketing communication of the sports organization named FK Mladá Boleslav a.s. Methods: informal semistructured conversation unstandardized observation, analysis of the documents gained, SWOT analysis Results: The results of the thesis are the suggestions of how to improve the sports organization named FK Mladá Boleslav a.s. in the section of marketing communication with football fans. Keywords: sports organization, football club, communication mix, marketing of the football club
Klíčová slova:
fotbalový klub; komunikační mix; marketing fotbalového klubu; sportovní organizace; communication mix; football club; marketing of the football club; sports organization