Název: Marketingová komunikace FK Mladá Boleslav a návrhy na její zlepšení
Překlad názvu: Marketing communication of the sports organization named FK Mladá Boleslav a.s. and its improvement suggestions
Autoři: Olšák, Martin ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fotbalový klub; komunikační mix; marketing fotbalového klubu; sportovní organizace; communication mix; football club; marketing of the football club; sports organization

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/79410

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-349045


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet