Název: Marketingový plán FK Mladá Boleslav pro sezónu 2015/2016
Překlad názvu: Marketing Plan of FK Mladá Boleslav for Season 2015/2016
Autoři: Matoušková, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fotbalový klub; marketingový mix; marketingový plán služeb; Sportovní marketing; football club; marketing mix; marketing plan of services; Sports marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/76989

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-346484


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet