Název: Marketingová strategie fotbalového klubu SK Slavia Praha
Překlad názvu: Marketing strategy of football club SK Slavia Prague
Autoři: Ježek, Tomáš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fotbalový klub; marketingová komunikace; marketingová strategie; SK Slavia Praha; sportovní marketing; football club; marketing communication; marketing strategy; SK Slavia Prague; sport marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68951

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359968


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet