Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 71 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Activity of Caritas in Archdiocese of Prague between 1989 - 2009
Krivák, Peter ; Eliáš, Vojtěch (vedoucí práce) ; Opatrný, Aleš (oponent)
Predkladaná práca opisuje charitatívnu činnosť v kresťanstve a jej históriu, ako aj charitnú činnosť v iných náboženstvách. Zameriava sa hlavne na prieskum a analýzu charitnej činnosti Arcidiecézy pražskej v rokoch 1989 - 2002 z dostupných informácií. Prezentuje zistenia vyplývajúce z analýzy charitnej činnosti v oblastiach sociálnej práce, humanitárnej pomoci a predovšetkým rozvojovej spolupráce. Opisuje rôznorodú náplň podporovaných rozvojových projektov, predovšetkým najvýraznejšiu a najvýznamnejšiu participáciu v rozvojovej činnosti - spoluúčasť na projekte Adopcia na diaľku. Význam tejto činnosti v rozpätí rokov 1993 - 2009 odzrkadľujú jej výsledky. Predkladaná práca kvalifikuje výsledky analýzy a určuje ďalšie možnosti skúmania danej problematiky. Základným účelom tejto publikácie je na základe získaných výsledkov poukázať na významný prínos charitnej činnosti Arcidiecézy pražskej nielen v rámci Českej republiky, ale aj v iných krajinách sveta, ako aj spätná väzba na komplexnosť, rozsah a variabilitu charitnej činnosti Arcidiecézy pražskej pre čitateľa, iné inštitúcie, ako aj pre Arcidiecézu pražskú samotnú. Kľúčové slová arcidiecéza, charita, činnosť, kresťan, pomoc, pražská, služba, sociálna, spolupráca
Návrh a realizace komunikačního plánu charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů
Severýn, Vojtěch ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Vedoucí diplomové práce: Autor: Mgr. Josef Voráček Bc. Vojtěch SEVERÝN Praha, 2012 ABSTRAKT Název: Návrh a realizace komunikačního plánu charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů Cíle: Hlavním cílem této práce je návrh a realizace projektu internetové charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů a poté analýza a vyhodnocení efektivity komunikačního plánu projektu. Metody: Protože se jedná o konkrétní a komplexní projekt, práce je koncipována jako případová studie. Efektivita komunikačního plánu je měřena na základě návštěvnosti internetových stránek projektu (tzv. microsite) a jednotlivých aukcí. Hodnocením je také samotný výtěžek z internetové aukce. Sledování probíhalo po dobu konání aukce, souběžně s realizací komunikačního plánu, tj. od 7. do 17. 5. 2012. Některé ukazatele jsou porovnávány s obdobím před zahájením projektu. Výsledky: Zjistili jsme, které komunikační nástroje byly pro takový projekt vhodné, které naopak ne a na základě "chování" návštěvníků také možnosti dalšího rozvoje projektu. Výsledky ukazují, že ačkoliv byla celková návštěvnost na dobré úrovni, výtěžek z aukcí zůstal pod očekávanou hranicí. Klíčová slova: Marketingová komunikace, komunikační mix, public relations, projektový management, společenská odpovědnost firem (CSR), charita.
Úloha médií v rozhodování v charitativní pomoci potřebným
Slabionová, Jozefína ; Smékal, Vladimír (vedoucí práce) ; Sládek, Karel (oponent)
"Úloha médií v rozhodování v charitativní pomoci potřebným" Tato práce se zabývá úlohou médií v rozhodování jednotlivce v souvislosti s charitativní činností v české společnosti. Teoretická část práce obrací pozornost na obě základní oblasti, tj. média a charitu. Část týkající se médií se snaží ukázat spojitost a vzájemné působení médií jako prostředků komunikace a společnosti jako objektu jejich působení a vlivu. Zabývá se prostředky komunikace a následnou proměnou společnosti. Práce nezapomíná ani na odpovědnost médií a s ní spojenou etiku médií. Oblast týkající se charity předkládá výstupní data z proběhlých výzkumů charitativní činnosti v České republice, informace o dárcovství a důvěryhodnosti institucí poskytujících pomoc potřebným. Závěr teoretické části je věnován spolupráci médií a charitativních organizací při organizaci nejvýznamnějších charitativních akcí. Praktická část je věnována vlastnímu průzkumu veřejného mínění formou dotazníkového šetření. V tomto šetření je kladen důraz na to, zda člověk přispívá na charitu a co je hlavním impulsem pro poskytování darů. Práce potvrzuje hypotézu, že média hrají významnou roli při rozhodování jednotlivce v charitativní pomoci potřebným.
Křesťanská víra ve vztahu k postiženým lidem
Svobodová, Lenka ; Vogel, Jiří (vedoucí práce) ; Kučera, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce "Křesťanská víra ve vztahu k postiženým lidem" pojednává o životě tělesně či psychicky postižených lidí a jejich postavení ve společnosti v průběhu dějin. Zachycuje změnu pohledu na ně, která nastala s příchodem křesťanství, kdy na Ježíšovy zázraky uzdravování a příkaz lásky k bližnímu navázala charitativní činnost církve a jejích institucí. Práce je zároveň zaměřena na vztah postižených ke křesťanské víře jako možnému prostředku uzdravení. Uvedeny jsou charakteristické druhy lidové víry, které se mohou změnit v pověrčivost. Zmíněn je současný pohled církve na postižení a duševní nemoc z hlediska kanonického práva i praxe a role církevního společenství v uzdravování vírou. Uvedeny jsou osobní názory postižených na víru.
Charita ČR, poslání, činnost a vize v současné české společnosti
Mossóczy, Martina ; Cimrmannová, Tereza (vedoucí práce) ; Nová, Monika (oponent)
Úvodní část mé práce vymezuje pojem charita a související pojmy, první kapitola formuluje základní teoretická východiska charitativní práce. Následující kapitola pak stručně shrnuje proměny charitativní praxe v českém a evropském prostředí v historickém kontextu od starověku do konce 20. století dle vybraných kritérií. Cílem čtvrté kapitoly je popsat stávající činnost Charity ČR jako poskytovatele sociálních služeb, pátá kapitola vymezuje některá specifika charitativní práce v kontextu dialogu teologie a sociální práce. Empirická část zjišťuje formou semistrukturovaných rozhovorů s řediteli profesionálních charit, na základě obsahové analýzy a zúčastněného pozorování, jaký je specifický profil charitní pomáhající praxe, který dává jejich činnosti dlouhodobou orientaci a nezaměnitelné místo na trhu sociálních služeb.
Charita na televizní obrazovce v České republice: případová studie o vztahu neziskových organizací a České televize
Winzbergerová, Alžběta ; Macků, Lucie (vedoucí práce) ; Sládková, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce je případovou studií, v jejímž centru pozornosti se nachází vztahy a formy spolupráce mezi organizacemi neziskového sektoru, které jsou činné v oblasti charitativní, a Českou televizí. Ústřední metodou sběru dat v této práci jsou polostandardizované rozhovory se zástupci obou zúčastněných stran. Soubor dotazovaných tvoří jeden respondent z České televize a pět zástupců různých neziskových organizací. Na základě teorie nastolování agendy a konceptu gatekeepingu je zkoumáno, jak zástupci neziskového sektoru pronikají do vysílání. Část práce je věnována specifikaci různých forem spolupráce mezi těmito subjekty a také hodnocení současného stavu z pohledu obou stran, tj. České televize a neziskových organizací. V závěrečném shrnutí jsou uvedena zjištění vyplývající ze studie a také diskuse věnovaná problematickým tématům v oblasti spolupráce České televize a neziskových organizací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 71 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.