Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 109 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dezinformace v současném českém mediálním prostoru
ČÍŽKOVÁ, Tereza
Tato bakalářská práce se bude zabývat především pojmy dezinformace a fake news a to převážně v českém mediálním prostoru. Shrne pojmy a definice, které s dezinformacemi souvisí a jevy, které je pomáhají šířit. Práce představí různé motivace jednotlivců, kteří dezinformace šíří, i motivace dezinformačních webů.
Typy sociálních reklam týkajících se bezpečnosti silničního provozu a jejich vnímání mladými řidiči
Popiolková, Michaela ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak vnímají vybrané kampaně na bezpečnost silničního provozu muži od 18 do 24 let. V teoretické části je vymezen pojem sociální reklama, dále jsou představeny hlavní cíle kampaní na bezpečnost silničního provozu a je porovnáno několik existujících studií zabývajících se efektivitou sociální reklamy se zaměřením na bezpečnost silničního provozu. Následně jsou v teoretické části popsány tři typy reklamních apelů a sociálně psychologická teorie plánovaného chování, která je využívána pro predikci chování a je aplikována ve výzkumné části. V praktické části práce je popsán průběh kvalitativního výzkumu vedený formou rozhovorů s šesti respondenty. V poslední části jsou zodpovězeny výzkumné otázky a představeny hlavní zjištění.
Kalifornské referendum o sňatcích osob stejného pohlaví v r. 2008: kampaň a průzkumy veřejného mínění
Navrátilová, Kristýna ; Calda, Miloš (vedoucí práce) ; Schulzová, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem manželství osob stejného pohlaví v Kalifornii. V listopadu roku 2008 schválili voliči těsným rozdílem v referendu dodatek ke kalifornské Ústavě označený na volebních lístcích jako Proposition 8. Tento dodatek definoval manželství jako svazek může a ženy pro účely státu Kalifornie. V měsících předcházejících tomuto hlasování probíhala intenzivní kampaň jak zastánců, tak odpůrců tohoto návrhu. V první části práce analyzuje argumenty použité v této kampani a objasňuje je za pomoci dřívějších rozsudků a platných zákonů. Mezi nejdůležitější patří argumenty o výchově a vzdělání dětí, náboženství, občanská práva a tradiční manželství. Z analýzy vyplývá, že většinu argumentů, které používají odpůrci sňatků osob stejného pohlaví, soudy v případech předcházejících hlasování odmítly nebo se tyto argumenty neopírají o fakta a platné zákony. Ve druhé části se pak zabývá průzkumy veřejného mínění před volbami a hypotézami, proč Propositon 8 uspělo i přesto, že tyto průzkumy ukazovaly opak. Jako nejpravděpodobnější se jeví vysvětlení, že většina voličů stále odmítala sňatky homosexuálů. Pouze si někteří neuvědomili, že pokud jsou proti manželství dvou osob stejného pohlaví, musí hlasovat pro Proposition 8.
Komparativní analýza voleb na Ukrajině ve vztahu k teorii hybridních režimů
Kubrychtová, Veronika ; Mlejnek, Josef (vedoucí práce) ; Žídková, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komparativní analýzou prezidentských voleb na Ukrajině ve vztahu k teorii hybridních režimů. Práce nejdříve osvětluje události na počátku nezávislé Ukrajiny mající vliv na rozložení moci mezi legislativní a exekutivní moc. Komparativní analýza je pak aplikovaná na prezidentské volby v letech 1999, 2004 a 2010 s důrazem na předvolební kampaň, legislativní změny, průběh voleb, dodržování zákonů, volební výsledky a události, které měly na volby vliv. Následně práce analyzuje zmiňované volby na základě vybraných teorií hybridních režimů s cílem určit jejich demokratičnost.
Prezidentské volby 2012 a hispánští voliči
Paulíková, Veronika ; Sehnálková, Jana (vedoucí práce) ; Raška, Francis (oponent)
Předmětem bakalářské práce je způsob jakým se zaměřili kandidáti Barack Obama a Mitt Romeny ve svých volebních kampaních na hispánské voliče v prezidentských volbách 2012. Cílem práce je analýza strategie kampaně Baracka Obamy a Mitta Romneyho vůči hispánským voličům. V rámci této analýzy budou zhodnoceny postoje, návrhy a plány prezidentských kandidátů k tématům, která byla pro hispánské voliče klíčová. Dále se bude práce zabývat reklamami ve španělštině a návštěvami států s hispánskou populací. Práce také analyzuje odraz kampaní na hlasování hispánských voličů ve volbách 2012. Na základě dostupných internetových článků, statistik, volebních průzkumů a sekundární literatury byla analyzována volební strategie kampaně Baracka Obamy a Mitta Romneyho vůči hispánským voličům. Hodnocení volebních kampaní je doplněno o analýzu toho, jak hispánští voliči ve volbách 2012 hlasovali.
Marketingová komunikace KDU-ČSL ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v květnu 2010
Kubešová, Eliška ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Marketingová komunikace KDU-ČSL ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v květnu 2010 analyzuje komunikaci strany KDU-ČSL před těmito volbami. Práce rozebírá v první části stranu jakožto značku, její pozici na politické scéně, její voličskou obec, program, působení a další atributy. Další část je věnována nejen předvolební kampani, ale také veškeré ostatní komunikaci v předvolebním období; tato kapitola je rozdělena podle rozličných komunikačních kanálů. Následuje zhodnocení komunikace a možné důvody, proč KDU-ČSL nebyla v příslušných volbách úspěšná. Práce také obsahuje doporučení, která by v budoucnu mohla pomoci k lepšímu volebnímu výsledku a k návratu do Poslanecké sněmovny, včetně návrhů na vhodná komunikační témata.
Financování předvolebních kampaní ve Spojených státech : McCain-Feingoldova reforma
Vydra, Pavel ; Sehnálková, Jana (vedoucí práce) ; Calda, Miloš (oponent)
Spojené státy mají dlouhou historii předvolebních kampaní. McCain-Feingoldova reforma z roku 2002 byla poslední snahou regulovat finance v předvolebních kampaních a jejím účelem bylo zejména pokrýt mezery v zákonech ze 70. let 20. století. Hlavními změnami, které přinesla, byl zákaz tzv. "soft money", zpřísnění pravidel pro předvolební televizní a rozhlasové vysílání a speciální tzv. miliardářské limity. Poté, co reforma prošla Kongresem a byla podepsána prezidentem, posvětil tyto změny i Nejvyšší soud v případu McConnell v. FEC. Nicméně skutečný dopad této reformy na fungování předvolebních financí přesto zcela nesplnil původní očekávání.
Rámcování tématu státního zadlužování v agendě MF DNES a Práva před volbami do Poslanecké sněmovny 2010
Šašek, Petr ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Diplomová práce Rámcování tématu státního zadlužování v agendě MF DNES a Práva před volbami do Poslanecké sněmovny 2010 aplikuje koncept rámcování (framing) na konkrétní příklad z praxe českého denního tisku. Analýza dvou deníků - Mladé fronty DNES a Práva popisuje, jak v předvolebním období bylo v agendě obou listů rámcováno téma státního zadlužování, které bylo jedním z klíčových v předvolební kampani. Práce zároveň srovnává rozdíly rámcování v obou denících.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 109 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.