Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 749 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Univerzální framework pro experimenty na 3D zobrazovacích zařízeních
Hlávka, Marek ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Zařízení zobrazující trojrozměrný obraz se dostávají do běžného života čím dál tím více a je tím pádem nutné zajistit co nejlepší kvalitu zobrazované 3D scény. Tato práce se zabývá porovnávání efektivity jednotlivých způsobů zobrazení virtuální reality v dnešní době, jako jsou stereoskopické nebo holografické displeje. Také se zabývá návrhem, implementací a publikováním frameworku, který umožňuje porovnávání a testování právě takových zařízení. Framework je tvořen v herním enginu Unity, vetšinou pomocí skriptů v jazyce C#. Díky frameworku je možné jednodušeji a efektivněji porovnávat jednotlivé typy, nebo konkrétní varianty zařízení pro zobrazovaní trojrozměrného obrazu. Publikovaný framework je dostupný open-source.
Hra v Unity
Zahálka, David ; Vlnas, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato závěrečná práce se zaměřuje na vytvoření 2D rogue-like počítačové hry na styl Vampire Survivors s procedurálními prvky. Hra je implementovaná v herním enginu Unity. Mapa hry je procedurálně generovaná za využití Perlinova šumu a Celulárních automatů.
Návrh systému pro optimální směrování osob v uzavřených prostorách
Otevřel, Josef ; Husák, Michal (oponent) ; Kaczmarczyk, Václav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je provézt průzkum existujících systémů pro sběr a vyhodnocení dat o pohybu osob v nákupních centrech a zhodnotit je. Dále sestrojit zařízení schopné počítat průchody osob. Navrhnout a implementovat softwarovou část k tomuto systému a vypracovat dokumentaci. Na závěr otestovat funkčnost a zhodnotit dosažené výsledky.
Virtuální model postapokalyptického přežití
DŽUGANOVÁ, Marie
Diplomová práce se soustředí na vývoj 3D desktopové hry. Práce detailně popisuje tvorbu 3D modelů a design herního světa až po implementaci herní logiky a interakce v Unity enginu. Modelování v Blenderu je provedeno v souladu s principy Low-Poly stylu s důrazem na minimalizaci nároků na výpočetní výkon. Skripty jsou realizovány v jazyce C#, který je nedílnou součástí Unity prostředí. Hra má za cíl hráči poskytnout zážitek ze sběru předmětů nutných k odemknutí cílové lokace na herní mapě a překonání různých výzev, včetně setkání s NPC postavami. Cílem práce je poskytnout ucelený pohled na proces vývoje her s důrazem na aktuální trendy a technologické možnosti v oboru.
2D plošinová hra v Unity
Fulla, Roman ; Vlnas, Michal (oponent) ; Karas, Matej (vedoucí práce)
The objective of this Bachelor's thesis is to analyse in detail the history and the current state of development of 2D platformer games. To achieve this goal, various successful titles and currently in use game engines are examined. The acquired knowledge is applied in design and subsequent implementation of a short video game demo, presenting various aspects of game development. Unique mechanics serve the purpose of an innovative element. The resulting demo is presented in the form of a short video. Thus, this thesis provides a new perspective on the development of platformer games.
Návrh technologického IT kurzu pro interní vzdělávání
Orlíček, Michal ; Ryšavý, Ondřej (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
Cieľom práce je navrhnúť technologický kurz pre interné vzdelávanie, ktorého témou je programovací jazyk C#. Pred vytvorením samotného kurzu bol prevedený prieskum študijných materiálov k danému jazyku, prieskum prezentačných technológií a prieskum vývojových prostredí. Na základe týchto prieskumov bola zvolená vhodnú dĺžku kurzu, jeho jazyk, materiály, ktoré v ňom boli použité, ich zastúpenie, a technológie, ktoré boli použité na tvorbu týchto materiálov. Ku kurzu sú vytvorené potrebné doplňujúce dokumenty, ako je osnova, časový harmonogram, anotácie, prerekvizity a súhrn získaných znalostí účastníkov. V neposlednom rade sú ku kurzu vytvorené študijné materiály skladajúce sa z trinástich teoretických prezentácií ku prednáškam, a piatich praktických cvičení.
Konfigurovatelný telemetrický a dohledový systém
Voborník, Petr ; Trchalík, Roman (oponent) ; Ryšavý, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh a implementace základu modulárního systému pro telemetrické a zabezpečovací účely. Systém se skládá z modulů pro zpracování příchozích dat, webového administračního a prezentačního rozhraní a souboru webových služeb. Systém je implementován v jazyce C# a pomocí technologií .NET Framerwork a ASP.NET
Prohlížeč obrázků pro Windows Mobile
Miklósy, Jiří ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce)
V posledních letech zažíváme rozmach kapesních počítačů, které nám stále více nahrazují stolní počítače. V této bakalářské práci jsou popsány technologie, které tyto zařízení používají. Dále se tato práce snaží seznámit čtenáře s programováním v DirectX. Seznamuje čtenáře jak tento framework použít v mobilních zařízeních a jak vyřešit některé problémy spojené s jeho užitím. V neposlední řadě navrhuje a implementuje aplikaci pro prohlížení, upload a označování obrázků ve 3D prostoru.
Databázové řešení pro ukládání měřených dat
Holeček, Ivan ; Andrš, Ondřej (oponent) ; Kovář, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zpracování databázového řešení pro ukládání měřených dat. Teoreticky rozebírá databázový dotazovací jazyk a systém řízení báze dat Microsoft SQL Server 2017. Dále teoreticky rozebírá programovací prostředí pro vývoj aplikací C# .NET. Práce obsahuje hotovou databázi pro ukládání dat, obslužnou konzolovou aplikaci pro ukládání dat do databáze a uživatelskou aplikaci pro zakládání měřících kampaní, reprezentaci dat a správu uživatelů.
Doplněk k softwaru pro motoristické závody
Schneiderka, Dominik ; Macho, Tomáš (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zprovoznění komunikace se zobrazovací jednotkou skrz rozhraní RS-485 (scoreboard) a vytvořit aplikaci pro hlasatele. Zabudování komunikace se zobrazovací jednotkou do existujícího programového řešení Regularity Rally a zároveň oprava zásadních chyb tohoto programu. Pro správné fungování bylo potřeba pozměnit existující databázový model. Veškeré programy byly vytvářeny ve vývojovém prostředí Microsoft Visual Studio 2017, za použití programovacího jazyka C#. Databázový model byl vyvíjen za použití MySQL.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 749 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.