Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza šíření inovací v sociální sítí foodblogerů v ČR
Hyclová, Barbora ; Lupač, Petr (vedoucí práce) ; Diviák, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá teorií difuze inovace v současných komunikačních podmínkách. První částí práce je teoretický přehled potenciálních změn v šíření inovací v transformované komunikační struktuře, kterou poznamenal příchod internetu a nových sociálních softwarů. V druhé části jsou tyto poznatky aplikovány na analýzu sociální sítě food blogerů v ČR. První výzkumnou otázkou této analýzy je určit, které ze síťových, sociodemografických a postojových charakteristik jednotlivých food blogerů mají vliv na šíření vybrané inovace v blogování, kterou představují vlogy. Druhá výzkumná otázka se zabývá tím, kterému typu difuzního systému tato síť spíše odpovídá. Pro tuto analýzu je využita kombinace kvantitativní metody SNA a kvantitativního dotazníkového šetření. Nejzajímavějším poznatkem této práce je obejvení nepřímé závislosti mezi rostoucím počtem kontaktů v síti a přijetím inovace. Z charakteristik se jako významné pro přijetí inovace projevily počet kontaktů v síti food blogerů a velikost místa bydliště. Z hlediska typu difuzního systému pak tato síť odpovídala decentralizovanému šíření, které však může do budoucna ohrozit vysoká vnímaná technologická náročnost inovace nebo odmítavý postoj významných jedinců v síti.
Možnosti distribuce obsahu na příkladu vybraných českých a zahraničních médií
Hodboď, Vojtěch ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Diplomová bakalářská práce Možnosti distribuce obsahu na příkladu vybraných českých a zahraničních médií se zabývá popisem aktuálního stavu online a tištěných médií, tím, jakým problémům média čelí a jaké jsou možnosti řešení těchto problémů. Jedním z nich je právě i distribuce a propagace obsahu. Média musí stále častěji hledat způsoby, jak pro svůj obsah najít čtenáře. To je v dnešní době čím dál tím složitější, protože se, zejména v online prostředí, mění chování čtenářů. V teoretické části se tedy tyto problémy snažím konkrétně pojmenovat nejprve sám a poté s pomocí tematických rozhovorů s představiteli několika současných českých médií. Zároveň popisuji začínající projekt Trafica, jehož jsem spoluautorem. V teoretické části čerpám jak z odborné literatury, jako je například Ubavit se k smrti Neila Postmana nebo výběr z díla Marshalla McLuhana, tak zejména - vzhledem k povaze práce - z online zdrojů. V praktické části se zaměřuji na dva výzkumy. Respondenty prvního výzkumu jsou čtenáři. Zde se snažím pochopit zejména jejich čtenářské návyky. Ve druhém výzkumu se zaměřuji přímo na novináře a snažím se pochopit, jaké problémy jim ztěžují práci a jak se dívají na budoucnost v tomto oboru. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Módní blogeři z pohledu osobního brandingu a jejich role názorových vůdců
Marková, Kateřina ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu módních blogů z pohledu jejich osobní značky a role názorového vůdce. Práce mapuje teoretický základ a definiční vymezení základních pojmů jako je módní bloger, názorový vůdce a osobní značka. Teoretické poznatky jsou poté přeneseny do praxe za pomoci vlastní deskriptivní analýzy vybraných módních blogerů s cílem určit některé ze způsobů, jakými se módní blogeři mohou prezentovat a určit společné znaky, které jsou klíčové pro jejich úspěšnost. Pozornost je věnována také jejich roli názorového vůdce, která je zkoumána a rozvíjena za pomoci dotazníkového šetření mezi samotnými čtenáři. Důležitou součástí je i pohled ze strany expertů, který je zjišťován za pomoci rozhovorů. V závěru jsou shrnuty veškeré poznatky, kterým předchází stručná prognóza módních blogů do budoucna.
Deník Echo24
Schoberová, Kristýna ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Tato práce pojednává o internetovém deníku Echo24. Jedná se o nově zřízený portál, a tak se zde zaměřuji na okolnosti jeho vzniku, které jsou nestandardní a zajímavé. Spolu s vlastnickou strukturou jsou zde představeni i autoři a redaktoři projektu. V teoretické části se práce také zabývá výhodami publikování online v porovnání s tištěnými médii. Věnuji se zde i některým problémům internetových zpráv. Dále se práce zabývá různými pohledy na zpravodajskou objektivitu, jejími jednotlivými složkami a možnostmi zkoumání. V praktické části je deník porovnáván s dalšími internetovými novinami, které jsou dostupné také jen na webu, a to nejen z hlediska vnímání jejich obsahu ze strany čtenářů. Práce se také věnuje formě prezentace informací s ohledem na dodržování jedné ze zpravodajských hodnot - objektivity. Zajímá se také o množství prostoru poskytnutého pro vyjádření kritizovaného subjektu zpráv, protože se jedná o jeden z ukazatelů nestrannosti. Dále jsou zde formou dotazníku ověřeny rozšíření povědomí o projektu a důvěra v jeho apolitičnost u různých skupin obyvatel.
Módní bloggeři z pohledu osobního brandingu a jejich role názorových vůdců
Marková, Kateřina ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu módních blogů z pohledu jejich osobní značky a role názorového vůdce. Práce mapuje teoretický základ a definiční vymezení základních pojmů jako je módní bloger, názorový vůdce a osobní značka. Teoretické poznatky jsou poté přeneseny do praxe za pomoci vlastní deskriptivní analýzy vybraných módních blogerů s cílem určit některé ze způsobů, jakými se módní blogeři mohou prezentovat a určit společné znaky, které jsou klíčové pro jejich úspěšnost. Pozornost je věnována také jejich roli názorového vůdce, která je zkoumána a rozvíjena za pomoci dotazníkového šetření mezi samotnými čtenáři. Důležitou součástí je i pohled ze strany expertů, který je zjišťován za pomoci rozhovorů. V závěru jsou shrnuty veškeré poznatky, kterým předchází stručná prognóza módních blogů do budoucna.
Sociální média a jejich role při informování o Egyptské revoluci
Švejda, Josef ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Láb, Filip (oponent)
(abstrakt) Tato bakalářská práce se zabývá tématem sociálních médií v kontextu Egyptské revoluce v roce 2011. Cílem práce je nabídnout dva různorodé pohledy na vnímání role sociálních médií jako jedněch z faktorů politických a společenských změn v Egyptě. První část práce se věnuje faktické prodemokratické roli sociálních médií vyplývající z online činnosti egyptské aktivistické sféry. Ta se začala výrazněji formovat s rozvojem blogů a následně i Facebooku a Twitteru. Druhá část práce nabízí pohled na zapojení sociálních médií do Egyptské revoluce 2011 skrze tvrdá data. Prostřednictvím analýzy dvou globálních a jednoho českého zpravodajského online serveru byl zkoumán výskyt zmínek o činitelích souvisejících se sociálními médii a online aktivismem v Egyptě. Výsledky nabízejí představu o tom, jaký jim byl poskytnut prostor v online zpravodajství v kontextu přelomových událostí v Egyptě.
Marketingová komunikace módních značek na českých internetových blozích
Hnídková, Zuzana ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je zachycení vývoje fenoménu módních blogů na území České republiky se zaměřením na využití této platformy k marketingové komunikaci zejména oděvních a kosmetických značek. Cílem je pomocí deskriptivní analýzy popsat nejčastější metody marketingové komunikace využívající k propagaci autory blogů jakožto názorové vůdce, průnik této komunikace do autorských obsahů blogů a také analyzovat reakce čtenářů na takové obsahy. V první kapitole se věnuji obecné charakteristice módních blogů, druhá část je věnována vzniku a vývoji tohoto fenoménu v zahraničních státech a jeho vlivu na demokratizaci módy. Třetí část pojednává o hlavních bodech, které mají zásadní vliv na vývoj módních blogů na území České republiky, což umožnilo rozvoj marketingového využití tohoto média. Ve čtvrté části se zabývám autory blogů a jejich pozicí názorových vůdců, kteří jsou efektivně využíváni pro šíření znalosti značky. Další část je zaměřena na samotný způsob komunikace blogerů se čtenáři a jejich následnou reakci na sponzorovaný obsah. Závěrem jsou shrnuty hlavní poznatky a součástí přílohy je obrazová dokumentace showroomu značky H&M jakožto prostředí, které je touto firmou využíváno ke komunikaci s blogery.
Transformace části domácí blogosféry z formy osobních záznamů do jednoho ze segmentů české žurnalistiky
Stratilík, Ondřej ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
3 Bibliografický záznam Stratilík, Ondřej: Transformace části domácí blogosféry z formy osobních záznamů do jednoho ze segmentů české žurnalistiky, Praha, Karlova Univerzita, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky, 2011 Počet znaků: 121 023 Anotace: Má diplomová práce se prioritně zaměřuje na dnešní podobu a využití části blogů v rámci českého internetu. Zaměřuje se však i na jejich vývoj ve světě i v České republice, jejich autory, internetovou žurnalistiku, její amaterizaci a rozvoj blogů pod hlavičkou zavedených médií. Důležitým bodem je i spor klasických médií a takzvaných nových médií, za jejichž rozvojem stojí rozšíření internetu. Jak na tento fenomén klasická média zareagovala a jak se mu podřídila. Hlavním materiálem jsou výzkumy mezi českými novináři, firmami a administrátory blogů, které mají zjistit, zda se blogy v roce 2011 používají i jako zdroje informací, nástroje k firemní propagaci a PR a jak se vlastně z běžného uživatele internetu může stát bloger. Výzkumy tedy mají potvrdit či vyvrátit tezi, že blogy nepřinášejí témata vhodná už jen pro okruhu jejich stálých čtenářů a diskutérů, ale že jsou dostatečně atraktivní i pro redaktory českých médií, a stávají se tak součástí české žurnalistiky a mediálního trhu. Diplomová práce by měla dokázat a popsat proces, v...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.