Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.06 vteřin. 
eLearning - Operační a systémová analýza
Vojta, Robert ; Bartoš, Jaroslav (oponent) ; Rais, Karel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analýza současného stavu eLearningu, dostupných výukových pomůcek a návrh vlastní výukové pomůcky pro předmět Operační a systémová analýza. Práce je rozčleněna do pěti částí. Po úvodu následuje přesná formulace cíle práce, jeho konkretizace na cíle dílčí a popis metodiky provádění práce. Náplní třetí kapitoly jsou teoretická východiska pro zadané téma. Čtvrtá část se zabývá analýzou a srovnáním existujícího softwarového vybavení. Výsledky této analýzy jsou interpretovány a hodnoceny v poslední části spolu s návrhem prototypu vlastní výukové pomůcky.
Blended Learning
Bauerová, Andrea ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Kopová, Markéta (oponent)
Tato práce se zabývá tématem z oblasti vzdělávání, které se týká trendu dnešní doby nazvaného blended learning. Práce nejprve popisuje historii a vývoj blended learningu, dále jeho metody a nástroje, silné a slabé stránky a srovnává ho s ostatními vzdělávacími přístupy. Práce se dále věnuje otázkám efektivity přístupu blended learning, obzvláště vzdělávacích kurzů zaměřených na měkké dovednosti. V praktické části je analyzována správná a efektivní tvorba vzdělávacích programů založených na kombinované výuce.
Elektronické studijní materiály v terciálním vzdělávání
Hejl, Daniel ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá problematikou studijních materiálů v rámci prezenční výuky na Vysoké škole ekonomické. V kontextu moderních trendů v terciálním vzdělávání poukazuje na příležitosti k zefektivnění vzdělávacího procesu pomocí elektronických studijních materiá-lů. V teoretické části rozebírá roli studijních materiálů a e-learningu v terciálním vzdělává-ní. V praktické části analyzuje současné prostředí studijních materiálů na Vysoké škole ekonomické. Zde se zaměřuje na dostupnost kvalitních elektronických studijních materiálů a identifikuje příležitosti k dalšímu zlepšení. Při hledání vhodného řešení práce čerpá nejen z teoretických poznatků z oblasti didaktiky a e-learningu, ale také zkoumá možnosti sou-časných řešení používaných na jiných univerzitách v České Republice a zahraničí. V závě-ru práce zhodnocuje možná řešení a předkládá doporučení pro zkvalitnění situace s elektronickými studijními materiály na Vysoké škole ekonomické.
Možnosti využití e-learningu při výuce fyziky na ZŠ
BEDNÁŘ, Vít
Diplomová práce v teoretické části popisuje na základě rešerše různé druhy elektronického vzdělávání s jeho vývojem a zejména souvislostmi k pedagogice na základní škole a psychosociálními aspekty. Uvádí možnosti využití multimédií ve výuce Fyziky. Dále pak v praktické části popisuje konkrétní nasazení LMS Moodle pro výuku Fyziky obor Kapaliny pro výuku stylem blended learning a srovnává ho s výukou tradičním způsobem.
Role e-learningu v prostředí současné vysoké školy
Koubková, Jana ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou distančního vzdělávání v prostředí vysokých škol. V první části je popsána historie, dále pak možnosti e learningu a jeho základní součásti. Další část práce je zaměřena na popis současné nabídky vzdělávacích systémů. Praktická část je zaměřena na srovnání a charakteristiku LMS systémů. Poslední kapitola se zabývá problematikou ukončení studia na Fakultě managementu a popisuje předměty, se kterými mají studenti největší problémy.
Blended learning ve vzdělávání manažerů
Duchek, Pavel ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Práce se zabývá bledended learning a jeho použitím ve vzdělávání a rozvoji manažerů. Přináší přehled o tom, jaké existují přístup k blended learningu a jaké formy a metody se využívají v tomto způsobu vzdělávání. Součástí práce je i návrh na využití blended learningu při inovaci výukových metod na FM VŠE Jindřichův Hradec.
Příprava multimediálních výukových materiálů pro podporu výuky
Pacourek, Kryštof ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Práce se zabývá problematikou multimédií, jejich využitím v oblasti vzdělávání a tvorbou multimediálních výukových materiálů, sloužících pro podporu výuky informatiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. Konkrétně se jedná o tvorbu video tutoriálů, jejichž obsahem je názorné řešení vybraných úloh v textovém editoru MS Word. Vytvořené materiály jsou následně konfrontovány s uživateli v rámci vyhodnocování zpětné vazby. Práce dokumentuje proces tvorby od fáze plánování až po konečnou distribuci, uvádí použité a alternativní nástroje a v neposlední řadě také komentáře a doporučení vyplývajících ze zkušeností z vlastní tvorby. Dále se práce zabývá zajištěním vhodné distribuce uživatelům pomocí webových služeb a definováním vizuálního stylu, který by měl sloužit nástupcům, kteří by se rozhodli vytvořenou sbírku rozšířit. Práce samotná by měla také sloužit jako pomůcka a soubor postupů pro pedagogy a školitele, kteří by chtěli realizovat multimediální materiály a začlenit je do vlastní výuky. Součástí práce je vyhodnocení dotazníkového šetření, ve kterém jsou respondenti dotazováni ohledně využití multimédií v rámci jejich vzdělávání. Dotazník také poskytl prostor pro zpětnou vazbu, kde uživatelé hodnotili vytvořené multimediální materiály. Posledním zaměřením dotazníku bylo zmapování využití přenosných zařízení podporujících multimédia a jejich potenciál ve vztahu k výuce.
Rozvoj kvalifikace v informatice s využitím hybridního vzdělávání
Šedivá, Zuzana ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent) ; Nový, Ivan (oponent) ; Carda, Antonín (oponent)
Disertační práce je zaměřena na otázky kvalifikace v oblasti ICT v souvislosti s vývojem v oblasti hybridní formy výuky (vzdělávání), jeho možnosti uplatnění v rozvoji kvalifikace, ve školství i v praxi. Práce se orientuje zejména na metodické otázky a přístupy, na problémy, jak kapacity informačních a komunikačních technologií efektivně nasazovat a využívat ve zvyšování kvalifikace budoucí i současné pracovní síly. Hlavním cílem disertační práce je na základě výsledků analýz průzkumů a statistických dat navrhnout metodické řešení pro kvalifikační projekty s respektováním nově definovaných potřeb rozvoje informatické, případně i jiné kvalifikace, s respektováním nových technologií v ICT. Analytická část práce je věnována komplexnímu pohledu na problematiku vzdělávání v informatice. Jsou citovány zejména klasifikace rolí a profesí v informatice, znalostní domény a analytické závěry, na něž navazuje aplikační část práce a stanovené klasifikace využívá. Dále jsou analyzovány a sjednoceny pojmy v oblasti řízení kvalifikačních projektů. V této části jsou prezentovány a analyzovány průzkumy současné situace v řízení kvalifikace ICT profesí ve světě i v ČR. Jsou identifikovány trendy v oblasti zvyšování v řízení kvalifikačních projektů v souvislosti s vývojem a podporou ICT technologií a nástrojů. Aplikační část práce je věnovaná návrhu metodického řešení a navazuje na výsledky analytické části. Jsou definovány hlavní součásti metodiky a navrženy fáze kvalifikačního projektu na koncepční úrovni. Dále jsou klasifikovány ICT nástroje podporující edukační procesy v řízení kvalifikačních projektů. Závěrečná část doktorské práce je orientovaná na vyhodnocení zpracovaných návrhů a zkušeností z implementací nových přístupů a technologií v kvalifikačních projektech. Tato část shrnuje a hodnotí výsledky vlastních realizovaných průzkumů. Návazně jsou vyhodnoceny zkušenosti spojené s implementací kvalifikačních projektů s využitím ICT technologií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.