Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Influencers on social networks and their Use in Marketing
Petrovčíková, Lucia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Influenceři na sociálních sítích a jejich využití v marketingu se zabývá novým trendem součastnosti, ve kterém vystupují místo známých osobností a celebrit obyčejní lidé, kteří si ale svojí jedinečnou osobností a autenticitou prostřednictvím sociálních sítí podmínili mnoho uživatelů. První kapitola se zaměřuje na internetový marketing a vysvětluje základní pojmy z online marketingu, jeho nástroje a komunikační mix, spolu s údaji o struktuře české internetové populace. Vzhledem k tomu, že hlavním místem působení influencrů jsou sociální média, je druhá kapitola věnována této tématice. Dále je v této kapitole vysvětlen pojem Word-of-mouth marketing, protože jde o jednu z možností, kterou dochází k širšímu pojetí influencrů. Třetí kapitola má za cíl seznámit čitatela s portálem YouTube, obohacená je také o počty návštěvnosti tohoto portálu v České republice. Poslední kapitola obsahuje samotný výzkum zaměřený na influencry na sociálních sítích. Cílem této diplomové práce je poskytnout ucelený pohled na fenomén influencrů se zaměřením na YouTuberov, kteří reprezentují influencry současnosti. Předmětem praktické části této práce je zjištění cílové skupiny influencrů (YouTuberů) a následná charakteristika této cílové skupiny.
Vyjadřování typické pro uživatelská videa na české YouTube scéně
Bejlková, Kamila ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Němcová Tejkalová, Alice (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem českého jazyka v době nových médií a občanské žurnalistiky. Zkoumá, jakým způsobem se jazyk vyvíjí, jaké tendence na něj působí a jakým cizím jazykem je ovlivňován. Vše je demonstrováno na vyjadřování autorů uživatelských videí na webovém portálu YouTube. Ten je v práci krátce představen jako jeden z nových médií. Pro zkoumaný vzorek byla vybrána beauty komunita, která se zabývá kosmetikou, módou a životním stylem, a na tomto video portálu je velmi rozšířenou skupinou. Její slang je velmi obsáhlý a pomalu se rozšiřuje i mimo samotné uživatelky. I konzumenti těchto příspěvků přijímají slang za svůj a ve zpětné vazbě, kterou ve velké míře autorkám poskytují, je tento slang rovněž často užíván. Nejčastěji jsou slangová slova přejímána z anglického jazyka, ve kterém beauty komunita vznikla. Některá slova jsou pouze přejímána a nepočešťována, u některých se autorky o počeštění snaží. Vyjadřování však není pouze o jazykové složce. V této práci je popsána i oblast pragmatická, která se zaměřuje na komunikaci, navazování vztahu s diváky a vyjadřování emocí. Poslední částí analytické práce je popis vztahu jazyka, popřípadě vyjadřování, a obrazu.
The Rise of the YouTube Celebrity: The Migration of Young Audiences from TV to Independent Content Creators
Sedláček, Jakub ; Slussareff, Michaela (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Cílem této práce je poodhalit příčiny náhlého vzestupu tzv. YouTube celebrity a experimentálně ověřit, zda se tvrzení médií že YouTubeři u teenagerů nahradili tradiční celebrity zakládají na pravdě. Práce integruje YouTubery do oboru tzv. celebrity studies - nejprve rozebírá původ celebrity a její roli ve společnosti a následně nachází spojitosti mezi celebritami tradičních médií a YouTubery na základě společných vlastností, které je definují a funkcí, které plní. Výsledkem je označení YouTubera za technologicky podmíněný další stupeň vývoje televizní celebrity, neboť oba typy stojí na společných základech divákova důvěrného vztahu s nimi. Práce se dále zabývá tématy participativní kultury, monetizace nebo proměny YouTuberství v práci na plný úvazek a hodnotí vliv takového vývoje na kulturu online videa, video obsah samotný a samozřejmě na vzestup YouTube celebrity. Poslední část práce tvoří experimentální výzkum, který pomocí kvantitativních výzkumných metod na vzorku více než 5000 českých teenagerů zkoumá Facebookové stránky označené jako "to se mi líbí" a ukazuje, že YouTubeři jsou pro teenagery skutečně důležitější než tradiční celebrity.
Technology and Society
Hrbek, Jan ; Neuwirthová, Ludmila (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
This bachelor thesis is focused on problems related with the most sophisticated IT technologies such as the Internet, smartphones, the Internet portal YouTube and defines terms such as YouTuber, streamer and streaming. It also deals with the way how these technologies influence people and our society. In the thesis, both positive and negative aspects of these technologies are described.
Česká YouTube scéna
NEMRAVOVÁ, Barbora
Tato bakalářské práce si klade za cíl seznámit čtenáře s fenoménem internetových celebrit, YouTuberů, z České republiky. Blíže se zaměřuje na marketingové strategie, díky nimž se dají na YouTube vydělat peníze. Podrobněji zkoumá způsoby spolupráce YouTuberů s marketingovými firmami, zmiňuje Partnerský program společnosti YouTube a prostředky jím získané. V práci je zmíněna i stručná historie webové stránky a funkce, jež poskytuje svým uživatelům. Dále je zde věnována pozornost typům videí, která se na webu vyskytují a typům YouTuberů podle tematického zaměření jejích kanálu. Práce by měla čtenářům umožnit nahlédnout do světa YouTube a s ním spojených výdělků. Praktická část je zpracována s pomocí polostrukturovaných rozhovorů s YouTubery a jejich následnou analýzou. V této části práce se snažím zaměřit především na to, jak si autoři budují svou identitu a jakými cestami si právě oni prostřednictvím platformy YouTube vydělávají.
Zdanění podnikání na Internetu
Bicanová, Soňa ; Zídková, Hana (vedoucí práce) ; Čejková, Eliška (oponent)
Tato práce se zabývá otázkou způsobu zdanění příjmů osob vydělávajících peníze na internetu prostřednictvím portálu YouTube. Natáčení videí a následné zveřejňování na kanálech YouTube je stále populárnější nejen v řadách diváků a youtuberů ale i z řad společností, které si vlivnost youtuberů uvědomují a s youtubery spolupracují na propagaci jejich produktů. Youtubeři mají díky tomu značné příjmy jak přímo od YouTube, resp. Googlu z AdSense účtu, tak z prodeje vlastních propagačních materiálů, tzv. merchandisingu, ale také z product placementu. Výsledkem této diplomové práce je aplikace daňových zákonů - jak zákona o daních z příjmů fyzických osob, tak zákona dani z přidané hodnoty - na situaci youtuberů, zjištění nízké znalosti youtuberů o zdanění a vytvoření modelového příkladu, který popisuje proces zdanění osoby podnikající na internetu od registrace, přes jednotlivá podání, až po zrušení registrace.
Podpora prodeje na Internetu
Bartek, Jan ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce se zabývá podporou prodeje na Internetu a jejími jednotlivými nástroji. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části, jsou popsány a demonstrovány na příkladech z praxe jednotlivé formy podpory prodeje na internetu. Druhá, praktická část, se zaměřuje na nový trend, jímž je podpora prodeje na sociálních sítích skrze novodobé internetové celebrity - youtubery. V této části práce je popsán řízený experiment, který porovnává výkonnost kampaně na podporu prodeje vedené skrze youtubery s výsledky klasické, obdobně nákladné PPC kampaně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.