Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Influencers on social networks and their Use in Marketing
Petrovčíková, Lucia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Influenceři na sociálních sítích a jejich využití v marketingu se zabývá novým trendem součastnosti, ve kterém vystupují místo známých osobností a celebrit obyčejní lidé, kteří si ale svojí jedinečnou osobností a autenticitou prostřednictvím sociálních sítí podmínili mnoho uživatelů. První kapitola se zaměřuje na internetový marketing a vysvětluje základní pojmy z online marketingu, jeho nástroje a komunikační mix, spolu s údaji o struktuře české internetové populace. Vzhledem k tomu, že hlavním místem působení influencrů jsou sociální média, je druhá kapitola věnována této tématice. Dále je v této kapitole vysvětlen pojem Word-of-mouth marketing, protože jde o jednu z možností, kterou dochází k širšímu pojetí influencrů. Třetí kapitola má za cíl seznámit čitatela s portálem YouTube, obohacená je také o počty návštěvnosti tohoto portálu v České republice. Poslední kapitola obsahuje samotný výzkum zaměřený na influencry na sociálních sítích. Cílem této diplomové práce je poskytnout ucelený pohled na fenomén influencrů se zaměřením na YouTuberov, kteří reprezentují influencry současnosti. Předmětem praktické části této práce je zjištění cílové skupiny influencrů (YouTuberů) a následná charakteristika této cílové skupiny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.