| |
|
Distribuce digitálního obsahu
Voborník, Vojtěch ; Hrůza, Tomáš (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Bakalářská práce reaguje na současné způsoby distribuce digitálního obsahu na internetu (například audia, videa, softwaru, videoher, e-knih, fotografií apod.) mezi autorem a spotřebitelem, jejich výhody a nevýhody a nabízí alternativní způsob distribuce dosud nezveřejněných digitálních děl, prostřednictvím vytvořené webové stránky, která je výstupem této práce.
|
|
Telový dizajn
Bobáková, Natália ; Olivová, Kateřina (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
Dlhodobou témou môjho umeleckého záujmu je pokus o prepojenie športu s umením prostredníctvom skúmania ľudského tela a pohybu. V bakalárskej práci nadväzujem na svoje predošle diela a snažím sa ďalej rozvíjať túto myšlienku. Zaoberám sa v nej športom ako očistným rituálom a pracujem s potom ako fenoménom fyzickej aktivity. Nachádzam pôvab v tejto telesnej tekutine a využívam ju v komerčnej hladine. Použitím potu vytváram unikátne potlače na tričká a prezentujem ich pomocou webovej stránky vytvorenej práve na túto príležitosť.
|
|
Prezentace na internetu a redakční systémy
Wisla, Jan ; Pučok, Libor (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu internetových prezentací s využitím redakčních systémů. Práce se skládá ze dvou částí a to z části teoretické a praktické. Teoretická část bude zaměřena na problematiku internetu, webových stránek a jejich vývoje. Dále pak na redakční systémy (CMS), vysvětlení jejich principů, jejich funkční možnosti a důvody proč a kdy redakční systém použít. V praktické části je vytvořen kompletní návrh webové stránky pro firmu AR CARS s.r.o., který bude nasazen na již hotový open source redakční systém.
|
|
Šířka hřbetu knihy
Horáková, Lucie ; Procházka, Tomáš (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Výstupem Bakalářské práce je webová stránka 3Dbookmockup a Tumblr. Tento projekt by měl designérům ukázat nové možnosti vizualizace a prezentace v grafickém designu. Přínos aplikace je v pestrosti modelování dle vlastní specifikace, jednoduchého ovládání online generátoru a příjemného uživatelského prostředí.
|
|
Návrh dílčí části informačního systému
Franěk, Jiří ; Dydowicz, Petr (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
V práci je zpracována analýza současného stavu IS spolu s definováním požadavků ze strany firmy a zákazníků na řešení. Z výstupů analytické části vychází samotný návrh řešení, který má za úkol zlepšení firemních procesů a ulehčení zpracování opakujících se činností. Samotný návrh řešení je zpracován s využitím moderního přístupu při tvorbě HTML kódu a skriptovacího jazyka CSS.
|
|
Komplexní optimalizace firemního webu
Luska, Filip ; Škoruba, Jan (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na celkovou optimalizaci stávající webové prezentace firmy Genius web za pomoci responzivního řešení, vhodnější struktury, uživatelsky přívětivějšího grafického prostředí, optimalizace pro vyhledávače a marketingu. Vytvořené řešení umožňuje návštěvníkovi pohodlný přístup z jakéhokoli známého zařízení bez narušení struktury webu či nutnosti manuálního nastavení pro dané zařízení. V delším časovém horizontu pak lepší dostupnost díky dobrému umístění ve výsledcích vyhledávání webového prohlížeče.
|
|
Návrh webové prezentace a informačního systému pro Penzion Radost
Heclová, Hana ; Škarková, Marta (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu webové prezentace a informačního systému pro Penzion Radost a jeho realizací. Vymezuje teoretická východiska nutná pro tvorbu webových stránek a informačního systému, analyzuje současný stav a požadavky. Součástí práce je také dotazníkové šetření. Na základě zjištěných skutečností a požadavků je vytvořen návrh webové prezentace a informačního systému a jejich zhodnocení z hlediska časové a finanční náročnosti.
|
|
Optimalizace webových stránek a strategie prodeje
Žampach, Aleš ; Kadeřábek, Jakub (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci internetového obchodu a strategii prodeje. Oblastí zájmu jsou především fulltextové vyhledávače, on-page, off-page faktory SEO a kanály digitálních medií. Uvedené teoretické příklady jsou demonstrovány na konkrétním příkladu postupu SEO a SEM. Zahrnuje také ekonomické hledisko a strategickou koncepci.
|
| |