Název:
Optimalizace webových stránek a strategie prodeje
Překlad názvu:
Optimalization of Web Pages and Strategy of Selling
Autoři:
Žampach, Aleš ; Kadeřábek, Jakub (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci internetového obchodu a strategii prodeje. Oblastí zájmu jsou především fulltextové vyhledávače, on-page, off-page faktory SEO a kanály digitálních medií. Uvedené teoretické příklady jsou demonstrovány na konkrétním příkladu postupu SEO a SEM. Zahrnuje také ekonomické hledisko a strategickou koncepci.
The diploma thesis focuses on optimization of e-shop and strategy of selling. Main spheres of interest are full text search, on-page, off-page factors of SEO and channels of digital media. These theoretical examples are demonstrated on the example of pocess SEO and SEM. It also includes economic point of view and strategic concept of optimization.
Klíčová slova:
e-marketing strategie; e-shop; PPC; propagace; SEM; SEO; vyhledávače; webová stránka; e-shop; e.marketing strategy; PPC; propagation; search; SEM; SEO; website
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/2526