Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Automatizovaný měřicí testovací systém
Žampach, Aleš ; Havránek, Zdeněk (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření obslužného software pro multimetr a multifunkční generátor signálů. V první části se práce zaměřuje na teoretickou problematiku měřicího systému a jeho součástí. Ukazuje komunikaci řídicí jednotky s měřicími přístroji a popis rozhraní GPIB. Druhá část slouží k uvedení do problematiky grafického programování a také slouží jako manuál k obslužnému softwaru pro automatizovaný měřicí systém. V poslední, třetí části jsou uvedeny příklady validačního měření, pro ověření funkčnosti navrženého softwaru.
Optimalizace webových stránek a strategie prodeje
Žampach, Aleš ; Kadeřábek, Jakub (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci internetového obchodu a strategii prodeje. Oblastí zájmu jsou především fulltextové vyhledávače, on-page, off-page faktory SEO a kanály digitálních medií. Uvedené teoretické příklady jsou demonstrovány na konkrétním příkladu postupu SEO a SEM. Zahrnuje také ekonomické hledisko a strategickou koncepci.
Automatizovaný měřicí testovací systém
Žampach, Aleš ; Havránek, Zdeněk (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření obslužného software pro multimetr a multifunkční generátor signálů. V první části se práce zaměřuje na teoretickou problematiku měřicího systému a jeho součástí. Ukazuje komunikaci řídicí jednotky s měřicími přístroji a popis rozhraní GPIB. Druhá část slouží k uvedení do problematiky grafického programování a také slouží jako manuál k obslužnému softwaru pro automatizovaný měřicí systém. V poslední, třetí části jsou uvedeny příklady validačního měření, pro ověření funkčnosti navrženého softwaru.
Optimalizace webových stránek a strategie prodeje
Žampach, Aleš ; Kadeřábek, Jakub (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci internetového obchodu a strategii prodeje. Oblastí zájmu jsou především fulltextové vyhledávače, on-page, off-page faktory SEO a kanály digitálních medií. Uvedené teoretické příklady jsou demonstrovány na konkrétním příkladu postupu SEO a SEM. Zahrnuje také ekonomické hledisko a strategickou koncepci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.