Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výkyvná kliková náprava nákladního vozidla
Holbík, Ondřej ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vypracováním konstrukčního návrhu výkyvné klikové nápravy nákladního automobilu pro podvozek 4x4 bez redukcí v kolech. Studie obsahuje konstrukční a výpočtovou část. Konstrukční část zahrnuje návrhy hlavních konstrukčních částí nápravy, mechanismu odpružení a řízení nápravy. Výpočtová část se zabývá napjatostní analýzou za využití metody konečných prvků. Předmětem analýzy je skříň ramene klikové nápravy. Tato skříň je hlavní částí navrhnutého konstrukčního řešení.
Radnice v Kopřivnici
Pešková, Klára ; Zdvomka, Ondřej (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh adaptace a aktivace objektu radnice sídlící v centru města Kopřivnice. Lokalitou projektu je mírně nakloněná parcela lichoběžníkového tvaru ve směru k trati, nacházející se na ulici Štefánikova. Návrh má snahu vytvořit vhodné pracovní podmínky pro zaměstnance radnice a zároveň vyčlenit prostor pro bydlení, práci a aktivity určené především pro mladou generaci. Návrh polyfunkčního domu radnice nabízí startupové a komunitní bydlení (tzv. co-living) v dispozicích od 1+kk po 4+kk, a taktéž co-workingové prostory. Samotná radnice je dispozičně navržena v souladu s aktuálními trendy veřejné správy, tedy s důrazem na otevřenost, přívětivost a vstřícnost k občanům. Víceúčelový sál doplňující celý návrh má sloužit především pro shromažďovací účely. Parkování je zajištěno za pomoci stávajících parkovacích ploch a parkovacího domu. Svým prostorovým řešením návrh vytváří statickou kompozici budov dotvářející charakteristickou zástavbu radnice.
Proměny ve vnímání značky Tatra Kopřivnice po roce 1989
Jabůrek, Václav ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současný stav značky Tatra Kopřivnice, především z hlediska její marketingové komunikace. Zatímco před rokem 1989 se jednalo o jeden z klíčových podniků v rámci československého průmyslu, po sametové revoluci došlo k sérii jevů, které značku v očích veřejnosti poškodily. V teoretické části je čtenář uveden do základní problematiky v rámci marketingové a komerční komunikace se zaměřením na průmyslové odvětví. Část bude věnována i teorii brand managementu. Poté je detailně zpracována historie tohoto podniku, v níž jsou vyjmenovány všechny důležité události, které nějakým způsobem ovlivnily vývoj kopřivnické automobilky, přičemž událostem po roce 1989 se věnuje vlastní oddíl. Na základě analýzy toho, jak často byla značka v období 1. 1. 2014 až 1. 1. 2015 zmíněna ve vybraných médiích a jaká je její aktivita na sociálních sítích, je vypracováno komunikační doporučení na základě nedostatků, k nimž v rámci stávajícího modelu komunikace dochází. Cílem doporučení je snaha zlepšit image značky, která byla značně poškozena množstvím afér, k nimž v posledních letech došlo.
Kreativní centrum – Kopřivnice
Křížová, Lucie ; Zdvomka, Ondřej (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Přímo v centru města se nachází parcela se starými továrními halami. Tyto haly jsou velmi krásné a mají velký potenciál. Teď jsou ale spíše překážkou. Tvoří bariéru, jsou ve špatném stavu a městu to ubírá na hodnotách. V diplomové práci s názvem Kreativní centrum v Kopřivnici se mimo návrh právě kreativního centra budu zabývat i tím, jak využít krásu a potenciál těchto starých hal. Jak z nich vytvořit krásné zmodernizované budovy s novou hodnotou. Chci zprůchodnit celý areál a vytvořit zde místo, kde se budou lidé rádi scházet, a kde se budou mísit rozmanité funkce. Místo pro pobavení, odpočinek, kulturu, vzdělávání nebo i obyčejný nákup či procházku. Práce je velmi rozmanitá. Od urbanistického návrhu celé parcely, přes revitalizace starých průmyslových hal a návrh novostavby, až po návrh interiéru nové galerie.
Kreativní centrum – Kopřivnice
Rušarová, Eva ; Zdvomka, Ondřej (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem Kreativního centra v Kopřivnici, které bude utvářet ideální prostředí pro zkoumání, prezentaci a diskusi o zásadních společenských tématech prostřednictvím různých typů umění (vizuální umění, literatura, performing arts atd.) Řešené území se nachází v samotném centru města Kopřivnice – z jihozápadu je vymezeno ulicí Štefánikova, ze severovýchodní strany parcelu ohraničuje železnice, která tvoří hranici mezi rozsáhlým areálem Tatra a zbytkem města. Vzhledem k historickému kontextu a poloze v sobě místo skýtá potenciál, který by návrhem centra současného umění mohl být naplněn. Svým návrhem se snažím reflektovat skutečnou hodnotu místa, a tak historické zástavbě zděných hal dodávám dynamiku organickými křivkami dostavby auditoria a vertikálním prvkem vyhlídkové věže. Součástí práce je také analýza trendů a příkladů podobných center současného umění a urbanistická studie zahrnující vyřešení napojení na okolí, definice možného funkčního využití navazujících ploch a vizi možné budoucí obnovy lokality.
Kreativní centrum – Kopřivnice
Mžiková, Michaela ; Zdvomka, Ondřej (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Kopřivnice jako město, které se probouzí z minulosti. Nachází se zde spousta míst s potenciálem stát se kvalitním místem pro kulturu, obchod nebo bydlení. Návrh se nachází v blízkosti centra Kopřivnice, kde je vhodné místo pro Kreativní centrum. Využití potenciálu starých průmyslových továrních hal, kterým jsou dány nové funkce užívání. Návrh Kreativního centra jako místa pro kulturu, vzdělání, tvoření a také zábavu. Centrum s výstavní galerií, kavárnou, kancelářemi, dílnou a místem pro trávení volného času. V blízkém okolí se nachází hala přetvořená na loftové byty a také návrh nové výstavby s dalšími byty, obchody a parkem s vodní nádrží.
Proměny ve vnímání značky Tatra Kopřivnice po roce 1989
Jabůrek, Václav ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současný stav značky Tatra Kopřivnice, především z hlediska její marketingové komunikace. Zatímco před rokem 1989 se jednalo o jeden z klíčových podniků v rámci československého průmyslu, po sametové revoluci došlo k sérii jevů, které značku v očích veřejnosti poškodily. V teoretické části je čtenář uveden do základní problematiky v rámci marketingové a komerční komunikace se zaměřením na průmyslové odvětví. Část bude věnována i teorii brand managementu. Poté je detailně zpracována historie tohoto podniku, v níž jsou vyjmenovány všechny důležité události, které nějakým způsobem ovlivnily vývoj kopřivnické automobilky, přičemž událostem po roce 1989 se věnuje vlastní oddíl. Na základě analýzy toho, jak často byla značka v období 1. 1. 2014 až 1. 1. 2015 zmíněna ve vybraných médiích a jaká je její aktivita na sociálních sítích, je vypracováno komunikační doporučení na základě nedostatků, k nimž v rámci stávajícího modelu komunikace dochází. Cílem doporučení je snaha zlepšit image značky, která byla značně poškozena množstvím afér, k nimž v posledních letech došlo.
Konstrukční návrh hydraulického posilovače řazení nákladního automobilu TATRA
Pončík, Jakub ; Janoušek, Michal (oponent) ; Prokop, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je konstrukční návrh hydraulického posilovače řazení pro převodovku Tatra 14TS210L. Práce obsahuje popis jednotlivých posilovačů využívaných u Tater a také u ostatních výrobců nákladních vozidel. Následuje konstrukční návrh posilovače řazení, včetně MKP výpočtů řadicích palců a pístnic. Součástí práce jsou také výrobní výkresy těla posilovače a pístnice.
Výkyvná kliková náprava nákladního vozidla
Holbík, Ondřej ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vypracováním konstrukčního návrhu výkyvné klikové nápravy nákladního automobilu pro podvozek 4x4 bez redukcí v kolech. Studie obsahuje konstrukční a výpočtovou část. Konstrukční část zahrnuje návrhy hlavních konstrukčních částí nápravy, mechanismu odpružení a řízení nápravy. Výpočtová část se zabývá napjatostní analýzou za využití metody konečných prvků. Předmětem analýzy je skříň ramene klikové nápravy. Tato skříň je hlavní částí navrhnutého konstrukčního řešení.
Design kabiny speciálního zásahového vozidla
Finsterle, Jan ; Kobosil, Karel (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Návrh kabiny zásahového vozu na základu z výrobní řady T815-7 automobilky Tatra, a.s. ukazuje možnou cestu pro tvarování vozů spadajících do speciálních kategorií. Návrh respektuje současnou produkci automobilky, přitom by měl působit osobitým a jedinečným výrazem. Konkrétně je zpracován typ letištního zásahového speciálního vozidla s ohledem na univerzálnost. Použitelnost navrženého vozidla by tak měla splňovat požadavky pro celé spektrum zásahových vozů. Tato diplomová práce řeší návrh komplexně. Vypracováno je proto také tvarování nástavby pro ujasnění veškerých vazeb a souvislostí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.