Název: Proměny ve vnímání značky Tatra Kopřivnice po roce 1989
Překlad názvu: Brand recognition differences of the Tatra Koprivnice company after 1989
Autoři: Jabůrek, Václav ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: historie značky; komunikační doporučení; marketingová komunikace; Tatra; značka; brand; communications recommendations; history of brand; marketing communication; Tatra

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/72043

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-341165


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet