Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh změn komunikačního mixu společnosti
Klimeš, Robin ; Mokrý, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh změn komunikačního mixu společnosti 4PRICE s.r.o. Její teoretická část vysvětluje důležité pojmy z oblasti marketingu a popisuje některé z marketingových analýz. Druhá kapitola se věnuje podrobné analýze současného stavu jmenované společnosti. Z ní vycházející třetí část se zabývá konkrétními návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnosti.
Instagram jako prostředek pro šíření trendů v gastronomii se zaměřením na specifika České republiky
Škoda, Martin ; Zábrodská, Kristina (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Diplomová práce Instagram jako prostředek pro šíření trendů v gastronomii se zaměřením na specifika České republiky se věnuje tématu gastronomie a souvisejícím trendům v oboru. Autor se snaží zmapovat vlivy, které na jejich formování může mít on-line prostředí, především sociální síť Instagram. Po zevrubném seznámení s prostředím sociálních sítí je podrobněji popsána zejména sociální síť Instagram, její vliv na šíření zážitků, trendů a mediální prostředí obecně. Autor se snaží objasnit, zda dění na této síti může udávat směr tomu, co je populární v gastronomickém prostředí, pochopit roli, kterou hojně sledovaní tvůrci z Instragramu ve společnosti mají a co pro běžné uživatelé znamená sdílení zážitků s jídlem spojených. Představeni jsou "vlivní" uživatelé z gastronomické sféry na českém Instagramu a jejich další provázanost s mediálním prostředím. Ve výzkumu autor formou strukturovaného dotazníku, kterého se zúčastnilo 1143 respondentů z prostředí sociálních sítí, zjišťuje, jakou funkci plní Instragram při šíření gastronomických trendů v České republice. Získaná data doplňují názory vycházející z rozhovorů se zástupci české "gastronomické scény" na Instagramu Kateřinou St. Germain (My Cooking Diary), Janou Králíkovou (Zásadně zdravě), Janou Vašákovou (Slepičárna blog) a Lukášem Hejlíkem. Nechybí ani...
Marketingový mix společnosti
Klusák, Tomáš ; Mucha,, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a následně návrh marketingového mixu společnosti, která se zabývá ubytovacími, stravovacími a pohostinskými službami. Teoretická část se věnuje definici základních pojmů z oblasti marketingu a především oblasti ceny, místa prodeje, produktu a propagaci. Analytická část práce je zaměřena na posouzení vnějšího a vnitřního prostředí vybrané společnosti a analýzu prvků mixu tak, jak je má v současné době nastavené. Na základě zjištěného stavu budou vyvozeny závěry a návrhy, které povedou ke zlepšení hospodaření a upevnění společnosti na daném trhu v dalších letech.
Stavební úpravy hudebního klubu se zohledněním marketingových požadavků a jejich vliv na provoz a jeho efektivitu
Pelčák, Svatopluk ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je aplikovat znalosti z oblasti stavebního řízení a ekonomiky do oblasti marketingu a podnikového plánování. V teoretické části jsou specifikovány základní marketingové znalosti pro přípravu marketingového plánu. Praktická část práce je zaměřena na výběr optimálního zaměření klubu (jemu odpovídajícímu dispozičnímu řešení) na základě marketingového výzkumu poptávky. Finální fáze se zabývá následným návrhem marketingového plánu korelujícího s vizí klubu.
In-store marketingová komunikace Sberbank CZ
Pánek, Tomáš ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v místě prodeje, tj. in-store marketingovou komunikací, se zaměřením na vícesmyslový marketing a jeho užití firmou Sberbank CZ, a. s. V první části se práce věnuje vymezení a ukotvení v problematice marketingu služeb a in-store marketingové komunikace, seznamuje se základními pojmy a poukazuje na možné zapojení jednotlivých smyslů v místě prodeje. Ve druhé části se zaměřuje na deskripci implementace in-store marketingové komunikace firmy Sberbank CZ, a. s. a její shrnutí s diskuzí se znalostmi nabytými v teoretické části. Cílem je popsat současný stav a nalézt další možnosti, jak prohloubit vícesmyslový zážitek na pobočkách banky.
Návrh rozvoje marketingových aktivit agentury AVDO
Nešporová, Kristýna ; Vaňharová, Veronika (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato studie je zaměřena na návrh rozvoje marketingových aktivit agentury AVDO. Na základě analýzy součastného stavu se formulují vhodné návrhy řešení. Tyto návrhy řešení by měly vést k získání nových klientů a udržení součastných, posílení pozice na trhu a tím přispět ke zvýšení zisku společnosti.
Návrh marketingové koncepce vybrané realitní kanceláře
Volf, Pavel ; Salaj, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší marketing vybrané realitní kanceláře. Analyzuje její současnou situaci na specifickém trhu realit a za pomoci marketingových nástrojů navrhuje nové přístupy, pro zlepšení prodeje nemovitostí.
Marketingový plán v oblasti služeb
Sládková, Iva ; Bečička, Marek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou prostředí v oblasti služeb. Cílem práce je vytvořit nejvhodnější marketingový mix pro konkrétní oblast trhu a stanovit marketingový plán pro pobočku společnosti XY, která poskytuje služby v oblasti vzdělání. Záměrem je pomoci společnosti zaujmout výsadní postavení na daném trhu, s využitím moderních marketingových nástrojů. V teoretické části vymezuji základní pojmy, podrobněji rozebírám marketingový mix a marketingové plánování v oblasti služeb. Objasňuji jednotlivé položky marketingového mixu a potřebné analýzy k určení marketingového plánu. Praktická část obsahuje charakteristiku vybrané společnosti, analýzu prostředí společnosti a návrh marketingového plánu.
Návrh rozvoje marketingových činností firmy
Zabloudil, Ivo ; Šroubek, Martin (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se sestává ze dvou podstatných celků. Teoretická část se zabývá klasickými i současnými teoriemi marketingu – se zaměřením na marketing služeb. Prakticky orientovaná část je zaměřena na analýzu a odstranění marketingových problémů firmy, která provozuje systém centrálního vytápění teplem v Brně.
Návrh marketingové strategie vybraného hotelu
Bartáková, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této diplomové práce je zpracování marketingové analýzy a dotazníkového šetření pro 4 hvězdičkový hotel v Krkonoších. Na základě těchto analýz je vypracována nová marketingová strategie, která poslouží k získání nových zákazníků. Marketingová analýza se skládá z analýzy PEST, konkurenční analýzy a analýzy SWOT. Dotazníkové šetření je zaměřeno na firemní klientelu, která je klíčová pro hotely v období mimosezóny, kdy přijíždí méně individuálních klientů. Navržené marketingové aktivity jsou soustředěny na internetu, jelikož internet představuje efektivní a relativně levný komunikační kanál.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.