Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Deutsch, Vojtěch ; Ondrušek, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním vnitřní a vnější analýzy dané společnosti za účelem návrhu varianty elektronického obchodu, která bude vybrána na základě daných kritérií. Součástí vlastního návrhu bude vybrané řešení společně s návrhem vzhledu a možnostmi nástrojů e-marketingu.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy Elkov elektro, a.s.
Očenášková, Markéta ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu elektronického obchodu vybraného subjektu. Cílem je navrhnout optimální variantu tvorby elektronického obchodu a jeho možného vzhledu a propagace. Součástí práce je rovněž analýza vnějšího a vnitřního okolí firmy nezbytná pro stanovení strategie budoucí orientace firmy.
Návrh marketingové strategie v elektronickém obchodě
Kulhánek, Jan ; Paďourová, Veronika (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie elektronického obchodu www.vune24.cz. Obsahem jsou teoretická východiska pro popisovaný problém a analýza vybrané společnosti. Návrh marketingové strategie je zaměřen především na strategii produktovou, cenovou, distribuční a propagační. Obsaženo je i ekonomické zhodnocení návrhu.
Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Přívara, Tomáš ; Rojková, Martina (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti“ je analýza trhu internetových obchodů a zavedení nového řešení elektronického obchodu. První kapitola je věnována teorii, ve druhé kapitole popisuji charakteristické vlastnosti současných systému. Třetí kapitola se zabývá webovou použitelností, SEO optimalizací a implementací internetového obchodu do podniku.
Budování společnosti pro IT správu
Vegner, Martin ; Hradil, Jiří (vedoucí práce) ; Potančok, Martin (oponent)
Práce popisuje jeden z dílčích cílů budování společnosti zabývající se informatickou podporou pro firmy menší velikosti a školy. Zaměřením práce je tvorba webu, grafiky a následná optimalizace, jak pro uživatele, tak i pro vyhledávače. Polem působnosti této firmy je Praha a blízké okolí, kde již existuje mnoho firem s totožným zaměřením. Proto je nutné nalézt příležitosti na trhu, a vytvořit image společnosti. Hlavním cílem práce je vytvořit web společnosti se zaměřením na optimalizaci pro Internetové vyhledávače SEO a optimalizaci pro uživatele.
SEO optimalizace webových stránek
Hemala, David ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Vypracování teoretického základu SEO optimalizace a její problematiky. Následně zakoupení domény, kde budou vytvořeny prezentační stránky firmy (Firma se zabývá prodejem krmiv pro akvarijní ryby), které se budou sledovat a optimalizovat pro vyhledávače. Celý průběh práce bude zaznamenán a vyvodí se patřičné závěry. Cílem práce je snaha o docílení větší návštěvnosti stránek a dostat web na lepší pozice ve vyhledávačích. Práce také obsahuje analýzu konkurenčních stránek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.