Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní kolové jeřáby
Matula, David ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provedení kritické rešerše a přehledu automobilních jeřábů dominantních světových výrobců, včetně analýzy vybraných konstrukčních skupin. První část se zabývá stručnou historií jeřábů. Jsou zde rovněž jiné typy jeřábů. V hlavní části jsou zmíněny systémy, se kterými se u jeřábů můžeme setkat. Zároveň obsahuje kategorizaci jeřábů od předních světových výrobců, a to dle hlavních technických a rozměrových řešení. Třetí a poslední část je zaměřena na odhad vývojové tendence.
Marketingová komunikace podniku prostřednictvím Instagramu
Veselá, Marie ; Króner, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací firmy fyftstore s.r.o. (dále jen Fyft) prostřednictvím sociální sítě Instagram. Firma Fyft vlastní e-shop a kamennou prodejnu v Brně. Jejich produkty podporují volnočasové aktivity, např. yoyo, Rubikovy kostky, deskové hry apod. Práce podává návrh na zlepšení propagace firmy na sociální sítí, vytvořením užitečné publikační šablony. Za dva měsíce naší spolupráce se povedlo zvednout počet sledujících až o 300 a překonat hranici 1000 sledujících.
Komunikační mix na sociálních sítích
Lunda, Radek ; Jelínek, Vojtěch (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o vhodném návrhu na kombinaci propagačních nástrojů na stránkách sociálních sítích Facebook a Instagram. Budou sledovány především proměnné Dosah, Zhlédnutí a Sledující. V teoretické části budou vymezeny základní poznatky z online marketingového prostředí, poznatky z historie a porovnáme výhody a nevýhody klasického a online marketingu. V nadcházející analytické části bude provedena analýza z popisované oblasti, budou popsány potenciální možnosti pro rozvoj stránek sociálních sítí, které autor této práce používá k propagaci kulturních akcí v Brně. Autor popíše konkurenční stránky a profily v oblasti propagace kulturních akcí Brna. K naplnění stanovených cílů této práce budou na závěr formulovány kombinace propagačních placených či neplacených nástrojů a jejich alternativ na stránkách sociálních sítí Instagram a Facebook.
Právní úprava chemických látek se zaměřením na nařízení REACH
Šalplachtová, Eva ; Damohorský, Milan (vedoucí práce) ; Sobotka, Michal (oponent)
Diplomová práce Právní úprava chemických látek se zaměřením na nařízení REACH je zaměřena na samostatné odvětví práva životního prostředí, kterým je právní úprava chemických látek. Regulace chemických látek je analyzována z pohledu mezinárodního, unijního a českého práva. Speciální pozornost je věnována nařízení REACH. Závěrem je provedena komparace české a finské právní úpravy.
Omezení rtutě v přístrojích dle REACH
Šejblová, Barbora ; Bendl, Jiří (vedoucí práce) ; Mihaljevič, Martin (oponent)
REACH - jedná se o Nařízení Evropského společenství o chemických látkách a jejich bezpečném použití ES 1907/2006. Zabývá se registrací, vyhodnocováním, povolováním a omezováním chemických látek. Nařízení nabylo účinnosti dne 1. června 2007. Cílem REACH je zlepšit ochranu lidského zdraví a životního prostředí před nežádoucími účinky chemických látek. Současně má REACH za cíl posílit inovace a udržet v EU konkurenceschopnost chemického průmyslu. Nařízení REACH klade větší odpovědnost na samotný průmysl, a to v oblasti řízení rizik vyplývajících z chemických látek a v oblasti poskytování bezpečnostních informací o těchto látkách. Jako centrální bod v systému nařízení REACH působí Evropská agentura pro chemické látky (ECHA) se sídlem v Helsinkách, která spravuje mimo jiné i databáze nezbytné pro fungování systému . Cílem této práce je seznámení s navrženým omezením (ze dne 15. června 2010), které se týká omezení používání rtuti v měřících přístrojích, jak je připravováno dle evropské chemické politiky, směrnic a nařízení v rámci REACH. Dále jsou v práci popsány spolehlivé bezpečné, technicky a ekonomicky proveditelné alternativy pro měřící zařízení obsahující rtuť. Zavedením omezení lze snížit množství rtuti uvedené v EU na trh v měřících zařízeních asi o 57 tun do roku 2035. Klíčová slova Rtuť;...
Ekologický návrh v elektronice - legislativa a nástroje pro optimalizaci
Chlup, Marian ; Brzobohatý, Jaromír (oponent) ; Szendiuch, Ivan (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou ekologického návrhu a optimalizace elektrotechnických výrobků. Teoretická část popisuje problematiku ekodesignu, legislativu a nástroje pro hodnocení. Praktická část je zaměřena na vytvořený software a na hodnocení a porovnání elektrotechnických výrobků. Byly analyzovány tři flash disky, které jsou běžně používány. U těchto flash disků byla provedena analýza obalů a tyto obaly byly následně hodnoceny softwarem a porovnávány. V poslední části je popsána problematika dostupnosti potřebných informací.
Nástroje pro ekologický návrh elektrotechnických výrobků
Bžoněk, Tomáš ; Vaško, Cyril (oponent) ; Szendiuch, Ivan (vedoucí práce)
V práci je ukázán základní princip ekologického návrhu elektrotechnických výrobků včetně jejich hodnocení
Studie typových řad lesních vyvážecích strojů
Urban, Jan ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce rešeršního typu se zabývá přehledem současného stavu v oblasti lesních vyvážecích strojů. Rozbor bude zaměřen na konstrukční uspořádání strojů, technické a provozní parametry strojů tuzemských a zahraničních výrobců
Průmyslové využití vedlejších energetických produktů
Vöröšová, Sabina ; Černý, Vít (oponent) ; Kulísek, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá využitím vedlejších energetických produktů, které vznikají během spalování uhlí v tepelných elektrárnách. Popisuje technologie jednotlivých spalovacích a odsiřovacích procesů s vlastnostmi jejich produktů a možnostmi jejich průmyslového využití.
Využití marketingových nástrojů na sociálních sítích
Hruška, Jan ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Děd, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá především praktickým využitím marketingových nástrojů v českém prostředí sociálních sítí. V teoretické části se zabývám zejména začleněním konceptu sociálních sítí do obecné marketingové teorie, dále mapuji prostředí českého internetu a přibližuji nejpoužívanější české a světové sociální sítě. Cílem této práce je tvorba struktury marketingových nástrojů, za účelem maximalizace efektivity propagace na sociální síti Facebook. K tomuto účelu jsem popsal základní měřitelné veličiny, které jsou důležité pro možnost srovnání efektivity různě velkých stránek na sociálních sítích. Celá práce je podložena praktickou ukázkou z prostředí českého internetu, která má za cíl jasně prezentovat účinnost navrhnutého řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.