Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr - rozšíření portfólia výrobků
Dítě, Radovan ; Hruška, Jan (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá podnikatelským plánem, konkrétně rozšířením podnikatelského portfolia. Tímto rozšiřujícím produktem by mělo být rychloupínací zařízení, které slouží k rychlé instalaci a demontáži vrtulí na UAV. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část pojednává o teoretických poznatcích z oblasti podnikové ekonomiky a marketingu. Druhá část se zabývá popisem produktu a analýzou současného stavu. Ve třetí části je navržen postup uvedení produktu na trh, na základě teoretických poznatků a provedených analýz, který povede ke zmíněnému rozšíření produktového portfolia.
Zdravotně technické instalace v bytovém domě
Hruška, Jan ; Topič, Jan (oponent) ; Wierzbická, Helena (vedoucí práce)
Abstrakt Bakalářská práce ,,Zdravotně technické instalace v bytovém domě“ je zpracována ve formě projektové dokumentace zdravotně technických instalací dle platných předpisů. Jedná se o objekt o 1 podzemním a 8 nadzemních podlaží. V podzemním podlaží je technická místnost, kolárna a další skladovací prostory pro potřeby bytového domu. Nadzemní podlaží jsou bytového charakteru. Součástí bakalářské práce je výpočtová část vztahující se k projektu a literární rešerše o vodovodech ve vysokých budovách.
Zdravotně technické instalace pekárenských provozů
Hruška, Jan ; Vrána, Jakub (oponent) ; Bárta, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zdravotně technickými instalacemi pekárenského provozu v Modřicích. Teoretická část řeší výměnu tepla a zpracováním odpadní energie z pekárenských pecí. Práce se dále zabývá návrhem jednotlivých variant řešení zdravotně technických instalací a následným zpracováním vybrané varianty. Projektová část je zpracována na základě konzultací s obornou firmou, zabývající se vybavením pekárenských provozy. Řešení je vypracováno na základě platných státních předpisů a norem.
Podnikatelský záměr - rozšíření portfólia výrobků
Dítě, Radovan ; Hruška, Jan (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá podnikatelským plánem, konkrétně rozšířením podnikatelského portfolia. Tímto rozšiřujícím produktem by mělo být rychloupínací zařízení, které slouží k rychlé instalaci a demontáži vrtulí na UAV. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část pojednává o teoretických poznatcích z oblasti podnikové ekonomiky a marketingu. Druhá část se zabývá popisem produktu a analýzou současného stavu. Ve třetí části je navržen postup uvedení produktu na trh, na základě teoretických poznatků a provedených analýz, který povede ke zmíněnému rozšíření produktového portfolia.
How IOT changes business model of Microsoft
Hruška, Jan ; Andera, Michal (vedoucí práce) ; Urbík, Jan (oponent)
Hlavním cílem této práce je zjistit, jak vznikající technologický megatrend, Internet věcí, mění obchodní model Microsoft OEM týmu. OEM je plně závislé na prodeji licencí systému Windows; Trh s počítači však klesá a celá společnost Microsoft se přesouvá do nabídky cloudových služeb, zatímco je financována výnosy z OEM. Strategie toho, jak tým OEM zapadá do dlouhodobé strategie, nicméně chybí. Abychom zjistili, jaké změny by měly být provedeny v rámci stávajícího obchodního modelu, bylo provedeno a analyzováno 13 rozhovorů s manažery v rámci společnosti Microsoft. Identifikovaná témata byla přidělena stavebním blokům obchodního modelu, seřazená podle důležitosti a podpořena příslušnými citacemi z rozhovorů i teoretickým zázemím. Nejdůležitějšími subjekty změn byly identifikovány jako: partneři, aktivity a value proposition; Změny se však projeví v každém aspektu podnikání OEM. V důsledku toho jsou popsány konkrétní změny stavebních bloků a byly navrženy první kroky směrem k strategii Internetu Věcí. To zajistí relevanci konzervativního týmu OEM v budoucnosti společnosti Microsoft.
Změna struktury zahraničního obchodu v zemích Visegrádské čtyřky
Hruška, Jan ; Vykoukal, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Karel (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce Změna struktury zahraničního obchodu v zemích Visegrádské čtyřky je analyzovat vývoj komoditní a teritoriální struktury zemí Visegrádské čtyřky v souvislosti s ekonomickou transformací a odpovědět na otázku, co způsobilo tak neobvykle rychlou teritoriální reorientaci zahraničního obchodu těchto států.
Zdravotně technické instalace pekárenských provozů
Hruška, Jan ; Vrána, Jakub (oponent) ; Bárta, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zdravotně technickými instalacemi pekárenského provozu v Modřicích. Teoretická část řeší výměnu tepla a zpracováním odpadní energie z pekárenských pecí. Práce se dále zabývá návrhem jednotlivých variant řešení zdravotně technických instalací a následným zpracováním vybrané varianty. Projektová část je zpracována na základě konzultací s obornou firmou, zabývající se vybavením pekárenských provozy. Řešení je vypracováno na základě platných státních předpisů a norem.
Zdravotně technické instalace v bytovém domě
Hruška, Jan ; Topič, Jan (oponent) ; Wierzbická, Helena (vedoucí práce)
Abstrakt Bakalářská práce ,,Zdravotně technické instalace v bytovém domě“ je zpracována ve formě projektové dokumentace zdravotně technických instalací dle platných předpisů. Jedná se o objekt o 1 podzemním a 8 nadzemních podlaží. V podzemním podlaží je technická místnost, kolárna a další skladovací prostory pro potřeby bytového domu. Nadzemní podlaží jsou bytového charakteru. Součástí bakalářské práce je výpočtová část vztahující se k projektu a literární rešerše o vodovodech ve vysokých budovách.
Marketing strategy of a selected brand
Lášticová, Pavlína ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Hruška, Ján (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii značky argentinského vína Michel Torino. Pro hlubší analýzu je značka Michel Torino porovnávaná s chilským vínem značky Viňa Tarapacá. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy vztahující se k dané problematice. V úvodu praktické části je popsaný trh s vínem v České republice, následně základní charakteristiky výhradního dovozce vybraných značek. Dále jsou představené značky Michel Torino a Viňa Tarapacá. Na základě dat získaných v prvním výzkumu je analyzované povědomí o těchto značkách a ohodnocena jejich image. Druhý výzkum se zabývá aktuální situací značky Michel Torino v České republice, konkrétně řeší otázky rebrandingu značky. Na závěr jsou navržena konkrétní doporučení a návrhy pro zlepšení působení značky Michel Torino a Viňa Tarapacá na českém trhu.
Využití marketingových nástrojů na sociálních sítích
Hruška, Jan ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Děd, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá především praktickým využitím marketingových nástrojů v českém prostředí sociálních sítí. V teoretické části se zabývám zejména začleněním konceptu sociálních sítí do obecné marketingové teorie, dále mapuji prostředí českého internetu a přibližuji nejpoužívanější české a světové sociální sítě. Cílem této práce je tvorba struktury marketingových nástrojů, za účelem maximalizace efektivity propagace na sociální síti Facebook. K tomuto účelu jsem popsal základní měřitelné veličiny, které jsou důležité pro možnost srovnání efektivity různě velkých stránek na sociálních sítích. Celá práce je podložena praktickou ukázkou z prostředí českého internetu, která má za cíl jasně prezentovat účinnost navrhnutého řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
16 HRUŠKA, Jan
1 HRUŠKA, Jaroslav
5 HRUŠKA, Jiří
27 Hruška, Jakub
2 Hruška, Jindřich
5 Hruška, Jiří
3 Hruška, Jozef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.