Název: Využití marketingových nástrojů na sociálních sítích
Překlad názvu: Use of marketing tools on social networks
Autoři: Hruška, Jan ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Děd, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: engagement; Facebook; Marketing; marketingové nástroje; Reach; sociální sítě; Twitter; engagement; Facebook; Marketing; marketing mix; reach; social networks; Twitter

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46535

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195209


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet