Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 149 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh podnikatelského plánu
Matyášová, Miroslava ; PhDr. Věra Burešová. (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu podnikatelského záměru, jehož předmětem je založení nové účetní a daňové kanceláře. Práce se skládá z části teoretické, analytické a z vlastního návrhu řešení. V teoretické části jsou uvedena klíčová východiska a poznatky, které jsou aplikovány v další části práce. Analýza je zaměřena zejména na současné prostředí firmy. V části vlastního návrhu řešení je zpracován samotný podnikatelský záměr, obsahující návrhy organizačního, marketingového a finančního plánu.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Le, Hung ; Holubová, Bohuslava (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský záměr nově založeného podniku, který provozuje v oblasti poradenství. Obsahuje základní informace o tvorbě podnikatelského záměru, právní formě podnikání a daňové soustavě v ČR. Dále představuji vypracovaný podnikatelský záměr. Podnikatelský záměr je zpracován na základě výsledků analýzy makroprostředí, analýzy vnitřních prvků podniku, finanční analýzy, SWOT analýzy a analýzy rizik.
Rodinná terapie jako nástroj pomoci a intervence rodičům nezletilých dětí v rozvodovém řízení
Cepek, Martin ; Ulrichová, Monika (vedoucí práce) ; Macek, Ondřej (oponent)
Představení rodinné terapie jako nástroje pomoci i intervence státu v rámci rozvodového řízení. A to v případech, kdy rodiče nejsou sami schopni se před rozvodem domluvit na péči o děti a jsou ve sporu. Přitom zjistit, jestli orgány veřejné moci mají o tento nástroj, kterým jim stát svěřil z důvodu ochrany rodiny, zájem, případně jaké faktory rozhodují o tom, že ho použijí. Klíčová slova děti, dohoda, edukace, integrativní přístup, intervence, krize, mediace, orgán veřejné moci, pomoc, poradenství, rodiče, rodina, rodinná terapie, rozvod, řešení, stát
Analysis of the provision of consultancy during the dispensing of selected medicinal products by non-medical staff.
Šmigurová, Alica ; Ťupová, Lenka (vedoucí práce) ; Hendrychová, Tereza (oponent)
Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové Katedra sociální a klinické farmacie Študentka Alica Šmigurová Školiteľka PharmDr. Lenka Ťupová, Ph.D. Názov diplomovej práce Analýza poskytovania poradenstva pro výdaji vyhradených liečivých prípravkov nezdravotníckym personálom Úvod: Vyhradené liečivé prípravky sú liečivé prípravky, ktoré sú dostupné bez lekárskeho predpisu a mimo priestory lekárne. Často sa dajú získať v supermarketoch alebo na čerpacích staniciach. Ciele: Hlavným cieľom štúdie bolo analyzovať reálnu situáciu v predajniach VLP podľa správnej praxe a poskytnutia poradenstva pri ich predaji personálom v Hradci Králové a blízkom okolí. Zároveň bol cieľ rozšírený aj na zistenie dostupnosti a predajnosti vyhradených liečiv v ČR. Metodika: Praktická časť pozostávala z dvoch fáz. V rámci prvej fázy boli uskutočnené dve anonymné návštevy. Prvá návšteva prebehla bez oslovenia personálu. Počas druhej návštevy bol personál oslovený o radu k užitiu VLP. Druhú fázu tvoril online dotazník o dopyte, dostupnosti a predajnosti VLP. V rámci dotazníka bolo oslovených 2632 predajcov. Výsledky: Z 28 navštívených predajní boli vyhradené liečivá vo väčšine prípadov (89 %) uložené voľne v predajne zóne a oddelené od ostatného tovaru, v 3 predajniach (11 %) boli VLP umiestnené v uzamykateľnej...
Role výchovného poradce na základní škole z pohledu žáků základních škol
Schmiedová, Lucie ; Blažková, Veronika (vedoucí práce) ; Thorovská, Alena (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na roli výchovného poradce na základní škole z pohledu žáků základních škol. Teoretická část práce je orientována na systém poradenských služeb v České republice, legislativní ukotvení a nahlédnutí do historie poradenských služeb. Pro provázanost textu je v teoretické části uvedena i spolupráce s pedagogicko-psychologickou poradnou, speciálně pedagogickým centrem a střediskem výchovné péče. Teoretická část je zaměřena především na roli výchovného poradce. Jsou zde popsány předpoklady, dále kvalifikační předpoklady pro výkon práce výchovného poradce, následně etické zásady práce a v neposlední řadě činnosti výchovného poradce, které se promítají do části praktické. Praktická část vychází z teoretické části. Ta se zaměřuje se na žáky základních škol. Pro praktickou část diplomové práce byl zvolen kvantitativní výzkum. Empirická část byla realizována formou dotazníkového šetření, dotazníky byly rozdány osmdesáti osmi žákům v osmých a v jedné deváté třídě. Dotazníkového šetření se zúčastnily čtyři třídy základní školy. Pro doplnění byla zrealizovaná i interview s třídními učiteli žáků, celkem se čtyřmi pedagogy. Získané výsledky výzkumného šetření byly dále analyzovány, popsány a následně bylo sepsáno doporučení pro výchovné poradce na základních školách. Doporučení je...
Vliv vzdělávání a poradenství pro dospělé osoby se zdravotním postižením v kontextu pracovního uplatnění na trhu práce ve Středočeském kraji
Charvátová Jechurová, Kateřina ; Kříž, Jaroslav (vedoucí práce) ; Svobodová, Zuzana (oponent)
Diplomová práce pojednává o vlivu vzdělávání a poradenství pro osoby s postižením v kontextu pracovního uplatnění na trhu práce. Trh práce je determinován hranicemi Středočeského kraje. Důležitost tohoto tématu je spatřována pro svoji proměnu v čase a vývoji a pro nepostradatelnost z hlediska pomoci do budoucnosti. Vyjadřuje podporu a naději pro osoby, které si nesou určitý druh omezení. V této oblasti vyvstaly dva fenomény - postižení představující dominantní determinant omezující kvalitu života, a zaměstnatelnost jako hnací síla pro zlepšení životní situace osob s postižením. Schopnost zaměstnatelnosti je předpokladem pro seberealizaci a socializaci. Proces socializace a úspěšnost pracovního začlenění jsou jednoznačně odvislé od postojů společnosti, a ta se odráží v názorech a chování zaměstnavatelů, ale i ve státní intervenci. Diplomová práce je koncipována na dvě části. V teoretické části se úvodem autorka snaží přinést teoretické vysvětlení vlivu celoživotního vzdělávání na společnost a jednotlivce. Rekapitulací známých pojmů se otevírá cesta pro ukotvení významu a důležitosti speciální pedagogiky a její následné napojení na andragogické disciplíny - speciální a sociální andragogiku. V rámci speciální pedagogiky je věnována detailní pozornost klasifikaci zdravotního postižení, jeho rozdělení,...
Cochemský model jako možnost při využití participačního práva dětí
ADAMOVÁ, Veronika
Tato diplomová práce se zaměřuje na postavení dítěte v systému rozhodování o úpravě výživy a péče. V práci je popsána cochemská praxe a s ní související participace dětí. Uvádí, jak mohou děti, nacházející se v rodičovském konfliktu při rozpadu rodiny, participaci využít. Cochemský model je založen na interdisciplinární spolupráci, která je v práci také uvedena. Práce je obohacena o případy z praxe a pohled psychologa.
Vztah mezi svépomocnou a odbornou pomocí na příkladu spolku Plzeňská zastávka
FENCLOVÁ, Ivana
Tématem práce je vztah mezi svépomocnou a odbornou pomocí na příkladu spolku Plzeňská zastávka a jejím cílem je reflexe tohoto vztahu. Jedná se o zhodnocení, jakým způsobem uvedené spojení funguje, jak se obě formy pomoci doplňují, případně jaké má tato forma pomoci limity a omezení. Teoretická část je zaměřená na vymezení důležitých souvisejících pojmů a skutečností pomocí odborné literatury. Jsou zde popsány jednotlivé formy pomoci pozůstalým. Samostatná kapitola je věnována vzniku, vývoji a současnosti spolku Plzeňská zastávka. Na teoretickou část navazuje výzkum, jehož cílem je zjištění, jak funguje spojení svépomocné a odborné pomoci v rámci spolku Plzeňská zastávka. Výzkumnou metodou je kvalitativní výzkum ve formě polo-strukturovaného rozhovoru.
Názory dětí staršího školního věku na sociální práci
TESAŘOVÁ, Veronika
V této bakalářské práci se zabývám názory dětí staršího školního věku na sociální práci. Cílem bakalářské práce bylo zjistit a popsat jaké informace mají děti staršího školního věku o sociální práci, jak ji vnímají a zda je pro ně perspektivní jako možná budoucí profese. Pro zpracování praktické části a dosažení cíle byl využit kvalitativní výzkum, metoda dotazování a technika polostrukturovaného rozhovoru. Rozhovory byly provedeny s 8 dětmi staršího školního věku z Českých Budějovic, které byly vybrány na základě metody sněhové koule. Po zpracování rozhovorů jsem jejich vyhodnocení provedla metodou kategorizace. Z výsledku výzkumu vyplývá, že děti staršího školního věku mají pouze malé až mizivé povědomí o sociální práci, která není ani ve školním ani v rodinném prostředí nijak zvláště představována. Na základě rozhovorů můžeme konstatovat, že děti si dokážou odvodit, co znamená pojem pomáhající profese, avšak sociální práce jako taková je pro ně velkou neznámou. Výsledky této bakalářské práce mohou přispět ke zlepšení informovanosti o sociální práci nejen pro děti staršího školního věku, ale i pro širokou veřejnost. Jde především o to, že sociální práce se vyskytuje v běžném životě, aniž bychom si ji uvědomovali, a proto je dobré o této oblasti informovat již děti na základních školách a nabízet jim to i jako možnost budoucího zaměření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 149 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.