Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 133 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modelování HW designu v UGE
Varga, Ladislav ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Predmetom tejto práce bolo navrhnúť zásuvný modul pre program Univerzálny grafický editor, ktorý uživateľom umožní vytvárať návrh hardware. Návrh HW architektúry začína spravidla kreslením blokových schém navrhovaného systému. Návrh je potom zapísaný v niektorom z jazykov, slúžiacich pre popis hardware. Keďže implementácia návrhu v týchto jazykoch má modulárnu štruktúru, tzn. podobnú štruktúre blokovej schémy HW návrhu, je možné uvažovať o preklade schémy, ktorú v programe nakreslí vývojár, do zdrojového kódu jazyka pre popis hardware. Táto myšlienka má za cieľ uľahčiť návrhárom HW prácu, ktorá môže byť zautomatizovaná. Navrhnutý modul poskytuje prostriedky pre vytváranie HW schém a komponent na rôznej úrovni abstrakcie a interaktívne týmito úrovňami prechádzať. Modul tiež implementuje preklad nakreslenej HW schémy do kódu jazyka VHDL.
Plugin for Drawing Recording and Reconstruction in Graphics Editor
Hiner, Martin ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to explore the possibilities of observing brush strokes inside a graphics editor, recording them, and finally, allowing the user to edit each individual stroke or play them out in a sequence. These features are then implemented in a form of a plugin module for a selected suitable graphics editor.
Verzování databáze při vývoji aplikací v Eclipse
Palarczyk, Vít ; Šebek, Michal (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá verzováním databáze při vývoji aplikací v Eclipse. V teoretické části jsou obsaženy informace o samotném prostředí aplikace Eclipse a také o rozšířujících modulech (pluginech), které jsou nedílnou součástí Eclipse. Dále je zde popis systémů pro správu verzí s podrobnějším zaměřením na systém Subversion a popis aplikačního rozhraní JDBC, které se používá pro připojení k databázi u Java aplikací. Další část práce se zabývá návrhem nástroje pro verzování databáze, který je implementován jako plugin pro Eclipse. V této části je popis implementace i instalace a použití tohoto nástroje. V závěru práce jsou popsány provedené testy a jejich výsledky.
Granular Synthesis in Music Production
Pečinka, Pavel ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
The focus of this thesis is on designing and creating a granular synthesis application for music production. The application is implemented as a VST3 plugin with the use of JUCE framework and C++ programming language and is capable of interfacing with Digital Audio Workstations, or DAWs for short, which are programs that serve as a central point for music producers, where they can create new sounds, mix songs and create audio recordings among many other things. The plugin is designed as a sampler, able to load a sample file containing audio data and use this data for further processing and playback. Evaluation of user tests indicates, that the application can be successfully used for music production as a granular synthesis instrument.
Knihovna zdrojů a citací pro DokuWiki
Kubík, Jaroslav ; Rychlý, Marek (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace knihovny publikací jako zásuvného modulu pro wiki systém DokuWiki. Práce obsahuje základní informace o DokuWiki a tvorbě jejich doplňků. Dále je zde rozepsána funkcionalita, kterou bude výsledný modul obsahovat spolu s návrhem datového modelu. V poslední části je poté popsáno, jakým způsobem byly jednotlivé funkce implementovány, a jaké externí knihovny k tomu byly využity.
Control and Diagnostic System for I2C Bus
Juhás, Miloš ; Šebesta, Jiří (oponent) ; Urbanec, Tomáš (vedoucí práce)
The objective of this diploma thesis is design and realization of I2C bus analyzer. I2C bus protocol is briefly described, together with means of connecting devices to the bus. Next the basic requirements for I2C bus analyzer are defined. Then the design of hardware I2C-to-USB converter including block description is proposed. The chapter dedicated to converter firmware describes method of communication with PC, decoding of intercepted commands and principles of master, slave and passive mode of bus monitoring. The last part is focused on operation software and its structure. Described are individual interfaces, most notable classes and default plugin modules.
Komunikační modul pro simulátor X-PLANE
Kolář, Michal ; Jalovecký, Rudolf (oponent) ; Jirgl, Miroslav (vedoucí práce)
V rámci diplomové práce byl řešen návrh komunikačního modulu pro letecký simulátor X-Plane, pomocí kterého je možné číst data ze simulátoru nebo změnit aktuální letovou situaci.
Modul do antispamového software zajišťující filtraci e-mailů za využití geolokace odesílatele
Kovařík, Martin ; Komosný, Dan (oponent) ; Caha, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením modulu do antispamového softwaru zajišťující filtraci e-mailů za využití geolokace odesílatele. V teoretické části práce se obecně popisuje spam a hrozby, které se šíří e-mailovou komunikací, jako je sociální inženýrství a malware. Následně je popsán princip e-mailu a e-mailových hlaviček, e-mailové filtry i jejich metody na filtraci zpráv a jako poslední je popisována geolokace IP adresy a způsoby zjištění polohy síťového zařízení. Vytvořený modul Geolock pro filtraci e-mailů byl vyvinut pro antispamový software SpamAssassin a používá geolokační databázi IP2Location. Je znázorněno zakomponování modulu do programu SpamAssassin a je popsán samotný modul a jeho jednotlivé části. Modul je otestován na datasetu a je naznačeno jeho reálné použití. Modul Geolock je zveřejněný na platformě GitHub pod licencí MIT (https://github.com/MartinKovarik/Geolock).
Zásuvný modul pro Unity implementující fuzzy stavový stroj
Hronský, Patrik ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací fuzzy stavového stroje v podobě zásuvného modulu pro Unity engine. Přibližuje čtenáři problematiku fuzzy stavových strojů a poukazuje na spůsoby řešení některých problémů. Seznamuje čtenáře s prostředím Unity enginu a vysvětluje možnosti rozšiřitelnosti enginu pomocí zásuvních modulů a knihoven. Popisuje návrh a implementaci knihovny za použití jednoduchých a srozumitelných obrázků. Použitelnost knihovny je demonstrována ukázkovou scénou Trolls vytvořenou v Unity engine s využitím vytvořené knihovny.
Softwarový multiefekt pro postprodukci populární hudby
Trkal, Tomáš ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací komplexního softwarového systému určeného pro postprodukci populární hudby. Systém byl implementován jako zásuvný modul v programovacím jazyce C++ s využitím aplikačního frameworku JUCE, přičemž byl mimo jiné kladen důraz na vytvoření přehledného a intuitivního uživatelského rozhraní. Plugin disponuje sadou zvukových efektů a procesorů, jež mohou být uživatelem zapojeny do požadované grafové struktury. Pro méně zkušené uživatele je k dispozici databáze přednastavených presetů, které lze aplikovat na široké spektrum vstupních signálů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 133 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.