Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 591 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr - založení Hookah baru
Hlaváčková, Kristýna ; Roháček, Martin (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhotovením podnikatelského záměru na založení podniku s nabídkou vodních dýmek. Práce se skládá z několika částí, a to konkrétně teoretické, analytické a praktické, kdy v teoretické části jsou popsány a definovány základní pojmy a definice. V analytické části je za pomocí teoretických poznatků analyzována současná situace na trhu a v praktické části je samotná realizace podnikatelského záměru.
Založení malého podniku
Slavíčková, Marie ; Putnová, Anna (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu návrhu podnikatelského plánu na založení malé společnosti. V první části práce jsou zkoumána teoretická východiska pro zpracování podnikatelského plánu. Ve druhé části je provedena analýza současného stavu podnikatelského sektoru. Ve třetí, praktické části, je navržen podnikatelský plán pro založení malé společnosti.
Podnikatelský plán na založení nové firmy
Zbytková, Šárka ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu na založení nového podniku působícího v oboru gastronomie, který se bude specializovat na catering, kuchařské kurzy a výrobu cukrářských výrobků. V návrhu řešení je kladen důraz na finanční a marketingový plán.
Marketingový plán
Tupý, Maroš ; Ing.Vladimír Schwarz (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cieľom mojej bakalárskej práce je návrh marketingového plánu pre slovenské popredné vinárstvo VILLA VINO RAČA. Je zložená zo štyroch častí. V Prvej časti sa budem venovať vymedzeniu problému a následnému cieľu práce. V druhej časti budú zahrnuté teoretické východiska práce. Tretia časť sa bude zaoberať analýzou daného problému a súčasnou situáciou. A v poslednej štvrtej časti sa budem snažiť poukázať na vlastné návrhy riešenia a prínosov návrhu riešení.
Marketingový plán pro společnost Fablaja s.r.o.
Vařachová, Jana ; Metálová, Petra (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení marketingu s cílem zvýšit tržby. Společností je Fablaja s.r.o. Budou provedeny analýzy mikroprostředí a makroprostředí, které jsou nezbytné k určení současného stavu společnosti. Na základě těchto analýz je vytvořen marketingový plán.
Marketingový mix společnosti "Purlive s.r.o."
Padrta, Lukáš ; Kuchař, Marek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce bude zaměřena na analýzu a vytvoření marketingového mixu společnosti Purlive s.r.o. Jelikož je firma na trhu nová, bude tedy i vznikat nový marketingový mix, ve kterém se nejvíce zaměřím na výrobek, cenu, průzkum trhu a konkurenceschopnost. Součástí práce bude i swot analýza a komunikační mix.
Návrh zavedení nového produktu na trh
Kovářová, Veronika ; Ing.Marianna Ďurašková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh zavedení nového produktu na trh“ je analýza uvedení nového typu kupónu Unišek + společnosti Le Cheque Dejeuner, s.r.o. na domácí trh. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části bude zpracována teoretická problematika, tj. jednotlivé metody, vymezení základních pojmů, podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu tzv. 4P, popis jednotlivých etap a s tím souvisejících analýzy. V praktické části bude charakterizována výše jmenovaná společnost, která zavádí produkt na trh, úspěšnost zavedení produktu a ověřena správnost stanovených hypotéz.
Marketingový plán pro eshop "ITprofirmy"
Knechtová, Petra ; Veselý, Milan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu pro nově vznikající elektronický obchod "ITProfirmy.cz". Práce se skládá ze čtyř částí. První z nich se zabývá vymezením problému a vytyčením základních cílů. Dále shrnuji teoretické podklady, ze kterých budu dále vycházet. Ve třetí části práce analyzuji současnou situaci v podniku a na závěr navrhuji marketingový plán. Předkládané řešení představuje konkrétní kroky potřebné pro úspěšné zavedení elektronického obchodu na trh včetně ekonomického zhodnocení navržených změn.
Marketingový plán pro firmu Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a.s.
Honza, Marek ; Kroupová, Michaela (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Záměrem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro společnost Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a. s. a následné zavedení marketingových strategií do řízení společnosti. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy marketingu a uvedeny předpoklady pro marketingové plánování. Další část popisuje společnost Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a. s. a analýzu její současné situace. Praktická část obsahuje vytvoření návrhu marketingového plánu pro podnik se zvolenými cíly.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Šíma, Lukáš ; Geryková, Zuzana (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je poskytnout kompletní informace o realizaci podnikatelského záměru rozvoje firmy Surikaty s.r.o. – realitní kancelář. Dále práce hodnotí současnou situaci firmy, její postavení na trhu a možnosti dalšího rozvoje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 591 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.