Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trh se sýry a perspektivy dalšího vývoje
HŘEBEČKOVÁ, Věra
Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování literárního přehledu, který posuzuje nutriční význam sýrů, vývoj spotřeby v posledních letech, jakožto i nabídku sýrů v tržní síti, včetně uvedení inovačních a spotřebitelských trendů tohoto odvětví. Bakalářská práce byla v průběhu zpracování doplněna o dílčí cíl, a to vypracovat jednoduché dotazníkové šetření zaměřené na problematiku nákupu a spotřeby sýrů u vybrané skupiny respondentů. Výsledky průzkumného šetření jsou uvedeny v závěru bakalářské práce a informují o základních rysech nákupního a spotřebního chování na trhu se sýry.
Design a inovace: Podmínky a kvality vzájemné spolupráce firem a designérů
Matějková, Kamila ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Diplomová práce se zabývá designem jako součástí kreativní ekonomiky a věnuje se mu v kontextu firemních inovací. Cílem práce je analýza podmínek a kvalit vzájemné spolupráce firem a designérů v prostředí České republiky, identifikace překážek efektivní spolupráce a navržení opatření vedoucích k jejímu rozvoji. Nástrojem pro analýzu je výzkum v podobě dotazníkového šetření mezi účastníky programu Design pro konkurenceschopnost, jímž agentura CzechTrade v letech 2013 a 2014 podporovala projekty spolupráce firem a designérů. Podmínky a kvality spolupráce jsou u firem i designérů zkoumány v následujících aspektech: navázání spolupráce, cíle a výsledky spolupráce, průběh spolupráce a překážky efektivní spolupráce. Výzkum je doplněn případovou studií konkrétního projektu takové spolupráce, a to vývoje nové řady produktů firmy Mikov, s. r. o.
An innovation audit as a tool of improvement of innovation efficiency of organization
Jakúbek, Marek ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Kubovský, Josef (oponent)
Schopnost podniku inovovat tvoří jeden z nejdůležitějších předpokladů udržení si konkurenční výhody a zabezpečení budoucího růstu. Existuje předpoklad, že malé a střední podniky nevěnujú příliš velkou pozornost managementu inovací. Práce se věnuje inovačnímu auditu jako nástroji sloužícímu pro zhodnocení současné situace managementu inovací a inovačních aktivit v podniku Memsource a.s. Cílem této práce je pomocí inovačního auditu identifikovat silné a slabé stránky oblastí ovlyvňující inovace a navrhnout zlepšení v oblasti managementu inovací v daném podniku. Výsledkem vykonání inovačního auditu je poskytnutí obrazu o skutečné situaci managementu inovací v daném podniku, přičem jsou formulovány doporoučení za účelem zvýšení inovační výkonnosti podniku.
Inovační aktivity Německa v kontextu smart specializace
Vlčková, Markéta ; Vlčková, Jana (vedoucí práce) ; Vošta, Milan (oponent)
Zpomalení ekonomického růstu v mnoha zemích vede k diskuzi, na jaké zdroje růstu a jakým způsobem se zaměřit. EU za tímto účelem vytvořila koncept smart specializace, který klade důraz na co nejefektivnější využití veřejných finančních zdrojů určených do výzkumu a vývoje. Cílem diplomové práce je tedy zjistit, na jaké odvětví se specializuje lídr inovací v EU Německo a jeho jednotlivé regiony a identifikovat tak potenciální oblasti pro směřovaní zdrojů do inovací, výzkumu a vývoje. Zmíněné bude zjišťováno pomocí patentových sítí. Vedlejším cílem je propojení zjištěných výsledků o patentování a analýzy inovačních aktivit jednotlivých regionů Německa jako celku s mezinárodním obchodem a zjistit, zda existuje závislost mezi inovační aktivitou v určitém odvětví a exportem produktů tohoto odvětví do zahraničí.
Návrh vylepšení procesů jakosti omezovače dveří pro Škodu Yeti
Spěváček, Jiří ; Hrubý, Roman (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na jakost výrobku omezovač dveří pro automobil Škoda Yeti, který je vyráběn ve společnosti Edscha Bohemia s.r.o.. Nejprve je popsána společnost Edscha Bohemia a dále samotný výrobek.Druhá část popisuje současný stav vývoje a výroby výrobku. V poslední části jsou navržena vylepšení procesů jakosti omezovače dveří pro Škodu Yeti.
Innovations and czech retail business
Pecho, Maroš ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Klánová, Eva (oponent)
Cílem této práce je popis současných trendů světového maloobchodu, současného stavu maloobchodu v České republice a jeho případné nutné zavedení inovací s nastoupením ekonomické aktivity generace Millennials. Úvod práce je věnován teoretickému popisu maloobchodu. V rámci práce její značná část obsahuje poměry světového maloobchodu a také jeho současné trendy a vývoj. Dále se část práce věnuje historickému vývoji a současnému vývoji maloobchodu v České republice. Na úrovni teoretického zhodnocení, práce pojednává nad definicí nákupního chování a také nad faktory, které ho ovlivňují. Nositelem potřeby inovovat v maloobchodě se ve světě staly Millennials. Důraz je kladen na charakteristiku základních rysů této generace a také jejich nákupního chování. Kvantitativní výzkum v závěru práce zahrnuje zhodnocení chování a postojů Millennials na českém trhu ve vztahu k informacím o potravinách a spotřebním zboží, k používání technologii (smartfonů) v nákupním procesu potravin a spotřebního zboží, a také zhodnocení a popis jejich určitých postojů k nákupnímu chování a různým charakteristikám vyplývajícím ze světové charakteristiky Millennials.
Vliv inovací na hotelové klíčové ukazatele
Chalupová, Ivana ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem inovací zavedených z pozice Quality Control Managera na klíčové hotelové ukazatele - hodnocení hosty, obsazenost a průměrnou cenu. První část práce je věnována úvodu do problematiky kvality v cestovním ruchu, jejího měření a systémů řízení. Další část práce se zabývá hotelovým řetězcem AVE Hotels a jeho systému řízení kvality. Následující kapitola je věnována hotelu Aida a inovacím navrženým z nově zavedené pozice Quality Control Managera. Stěžejní část práce srovnává hotel Aida s Oficiální jednotnou klasifikací ubytovacích zařízení před realizací a po realizaci změn navržených Quality Control Managerem a pojednává o dopadech realizovaných změn na hodnocení hostů, obsazenost a průměrnou cenu. V závěrečné kapitole je obsaženo shrnutí, vlastní doporučení a komentáře. Cílem práce je analyzovat a posoudit hloubku přínosu změn Quality Control Managera na zmíněné ukazatele. Za účelem splnění tohoto cíle práce analyzuje a srovnává data poskytující informace o hodnocení hostů, obsazenosti a průměrné ceně v době před realizací a po realizaci změn Quality Control Managera. Práce může posloužit k posouzení návratnosti investice do zvýšení kvality a do zavedení systému jejího řízení a kontroly.
Komparace financování výzkumu, vývoje a inovací v České republice s vybranými zeměmi.
Matějka, Tomáš ; Peková, Jitka (vedoucí práce) ; Matula, Miloš (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou stávajícího systému financování výzkumu, vývoje a inovací v České republice a následnou komparací se zahraničními zeměmi. Práce poskytuje podrobný přehled o aktuální situaci financování v ČR, roli veřejné správy v celém procesu a zmiňuje kritické připomínky, které se v současné době nejčastěji objevují. Aktuálnost a důležitost tématu se zvyšuje se stávajícím návrhem na vznik nového ministerstva pro vědu. Práce na základě analýzy a komparace se zahraničím doporučuje změnu stávajícího systému financování výzkumu, vývoje a inovací v České republice nicméně jinou formou, než je vznik navrhovaného nového ministerstva.
Marketing start- upů
Vatulya, Anna ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Pljaskovová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingem start-upů a jejich nejčastějšími chybami v této oblasti. Klade si za cíl vypracování doporučení pro zakladatelé start-upů, které jim pomůžou předejít chybným krokům při budování podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje definici slova start-up, historii těchto podniků a představuje úvod do problematiky marketingu ve start-upech. Druhá část je postavena na rozhovorech s představiteli české start-upové scény. Třetí část identifikuje hlavní problematické oblasti v marketingu start-upů a představuje souhrn doporučení a nejvhodnějších postupů pro zakladatele start-upů pro vybudování úspěšné společnosti.
Analýza konkurenčního prostředí podnikových inkubátorů v ČR
Feszanicz, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Fotr, Jiří (oponent)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá aplikací metod Competitive Intelligence v prostředí podnikatelských inkubátorů v České republice. Hlavním cílem práce je analyzovat konkurenční prostředí českých podnikatelských inkubátorů a vyvodit závěry vedoucí k možnému zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Teoretická část popisuje problematiku competitive intelligence včetně vybraných analytických metod, systém podpory rozvoje malých a středních podniků, role státu v jejich podpoře a aspekty inovačního podnikání. V další části se práce zabývá charakteristikou podnikatelské inkubace, základním rozdělením podnikatelských inkubátorů a jejich významem pro rozvoj MSP. Dále je popsána historie inkubátorů ve světě a způsob jejich fungování v ČR, včetně popisu základních poskytovaných služeb. Praktická část nejprve analyzuje širší konkurenční prostředí na území celé ČR, pomocí analýzy Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Dále je sestaven kompletní seznam všech provozovaných a připravovaných inkubátorů v ČR, které jsou zakresleny do mapy s rozdělením na jednotlivé kraje. Pro detailní konkurenční analýzu bylo vybráno šest inkubátoru ze Středočeského kraje a Hl. m. Prahy, kde je konkurenční prostředí nejsilnější. Na základě provedených analýz jsou navržena závěrečná doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti inkubátorů a celkové zlepšení situace v oblasti podnikatelské inkubace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.