Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroje online marketingu a ich vplyv na úspěšnosť podniku v sektore stavebníctva
Pešta, Štefan
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou online marketingu a jeho nástrojů v sektoru stavebnictví. V praktické části je představená stavební firma PŠP s.r.o., pro kterou byly vytvořené a nastavené reklamní kampaně s cílem zvýšení povědomí o dané společnosti. Práce se zabývá i výsledkem kampaní a jejich dopadem na finanční stránku podniku. V závěru je řešena otázka, zda bylo pro firmu ukončení prodeje materiálu na úkor realizační činnosti a zda byly kampaně pro společnost přínosné.
Internetová propagace společnosti Escargots
Predná, Kamila
Predná K., Internetová propagace společnosti Escargots. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce pojednává o návrhu online propagace společnosti Escargots. Cílem práce je navrhnout online marketingové kampaně vycházející ze situačních analýz pro získání potenciálních zákazníků a zvýšení povědomí o firmě. Analýza vnitřního prostředí je provedena pomocí McKinseyho 7S modelu, vnější analýza prostřednictvím Porterova modelu pěti hybných sil a bylo též využito nástrojů Google Analytics. Vyústěním analýz je návrh propagační kampaně. Součástí návrhu je i finanční a časový plán navržený pro Google vyhledávací reklamu a Facebook. Návrh je zakončen diskuzí získaných výsledků a doporučených změn.
Online marketingová propagácia pre obchod s oblečením
Plevová, Silvia
Diplomová práce je věnována návrhu strategie a zhodnocení efektivity PPC kampaní internetového obchodu Factcool. Úvod práce představuje nejpoužívanější reklamní systémy Google Ads a Facebook Ads, v rámci kterých je na základě analýzy současného stavu vytvořena celková PPC strategie. Způsob měření a vyhodnocení efektivity strategie a výkonnosti kampaní je realizován prostřednictvím analytických nástrojů. Hlavním přínosem této práce je odhalení mezer v realizované strategii a navržení doporučení jako pro internetový obchod, tak i pro celé odvětví.
Návrh online marketingu pro webovou prezentaci
Komárková, Jana
Bakalářská práce se věnuje návrhu online marketingu pro webovou prezentaci. Práce je rozdělena na dvě části. První část se věnuje teorii, kde je čtenářovi přiblížena oblast SEO a oblast PPC reklamy. Součástí praktické části jsou analýzy, které vedou ke spuštění PPC inzerce a sestavení online marketingového plánu využitelného v roce 2019. V závěru práce je zhodnocena navrhnutá strategie a rozebrány silné a slabé stránky návrhu.
Systém pro automatizaci marketingových kampaní
Kunickij, Tomáš ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem webové aplikace, která má za cíl umožnit PPC specialistům automatizovat a urychlit jejich práci. Aplikace umožní těmto marketérům ovládat na míru předem napsané skripty v Pythonu, které za ně vykonají určitou část práce. Jedná se o webovou aplikaci postavenou pomocí Pythonu a frameworku zvaný Django. Důležitou roli hraje také Celery pro možnost asynchronního zpracování všech skriptů. Systém umožní uživateli, který spravuje PPC účet spouštět a plánovat dodané skripty a tím zefektivní svoji práci.
Využití online marketingu ve vybraném sportovním e-shopu
Procházková, Petra ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Využití online marketingu ve vybraném sportovním e-shopu Cíle: Cílem práce je analyzovat využití online marketingu vybraného e- shopu Kolo-park.cz, konkrétně využití a nastavení jednotlivých online marketingových kanálů s důrazem na zhodnocení nastavení a struktury PPC kampaní. Poté na základě analýzy dat doporučit vhodné nastavení a strukturu jednotlivých online marketingových kanálů. Dále také navrhnout novou strategii online marketingových aktivit podle frameworku See-Think-Do-Care. Metody: Mezi metody práce patří dlouhodobé nestrukturované pozorování v oblasti online marketingu. Dalšími metodami je analýza výkonu jednotlivých online marketingových nástrojů, analýza PPC kampaní, analýza zbožových srovnávačů, analýza e-mailingu, analýza SEO a analýza sociálních sítí. K pochopení vzájemných souvislostí jevů z analýzy online marketingových nástrojů je využito metody monitoringu a syntézy na jejichž základě je vytvořena nová online marketingová strategie dle modelu STDC. Výsledky: Výsledkem této práce je doporučení ke zlepšení využití, struktury a nastavení online marketingových kanálů/nástrojů pro dosažení lepších výsledků online marketingových aktivit e-shopu Kolo- park.cz. Také je stanovena nová strategie jednotlivých online marketingových nástrojů podle modelu See-Think-Do-Care, kde jsou...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.