Název:
Internetová propagace společnosti Escargots
Autoři:
Predná, Kamila Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Predná K., Internetová propagace společnosti Escargots. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce pojednává o návrhu online propagace společnosti Escargots. Cílem práce je navrhnout online marketingové kampaně vycházející ze situačních analýz pro získání potenciálních zákazníků a zvýšení povědomí o firmě. Analýza vnitřního prostředí je provedena pomocí McKinseyho 7S modelu, vnější analýza prostřednictvím Porterova modelu pěti hybných sil a bylo též využito nástrojů Google Analytics. Vyústěním analýz je návrh propagační kampaně. Součástí návrhu je i finanční a časový plán navržený pro Google vyhledávací reklamu a Facebook. Návrh je zakončen diskuzí získaných výsledků a doporučených změn.Predna K., Internet promotion for the Escargots company, Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2019. Bachelor thesis deals with a proposal of an online promotion for the Escargots company. The main goal is to propose an online marketing campaign based on a situational analysis for reaching potential customers and increasing brand awareness. The inner analysis is performed applying the McKinsey’s 7S model, the outer analysis is performed utilising the Porter’s Five Forces model, Google Analytics tools were also used in the thesis. The result of the analysis is a proposal for a marketing campaign. The campaign includes a financial plan and time-bound for Google search engine marketing and Facebook. The proposal concludes with a discussion of the gained results and recommended changes
Klíčová slova:
facebook; Google Ads; Google Analytics; internetová propagace; luxusní potraviny; online marketing; Porterův model pěti hybných sil