Název: Systém pro automatizaci marketingových kampaní
Překlad názvu: System for Marketing Campaigns Automation
Autoři: Kunickij, Tomáš ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: API; automatizace; celery; django; Facebook; Google Ads; online marketing; PPC; python; Seznam Sklik; webová aplikace; API; automation; celery; django; Facebook; Google Ads; online marketing; PPC; python; Seznam Sklik; web aplication

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191444

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-416236


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet