Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza současného stavu a trendů v distribučních cestách na německém trhu
Zabloudilová, Pavlína ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu trendů v oblasti distribuce, které se vyskytují na německém trhu, a vyhodnotit jejich význam na retailovém trhu. První kapitola se věnuje problematice distribuce z teoretického hlediska. Analýza německé ekonomiky a retailového prostředí slouží jako základ pro další zpracování diplomové práce. Německý trh zažívá nárůst významu e-commerce a propojování jednotlivých distribučních kanálů. Na základě sekundárních dat je vytvořen přehled nejen o aktuálním stavu a trendech v distribučních cestách v oblasti retailové trhu, ale také o trendech budoucnosti. Celková analýza je na závěr doplněna o kvalitativní výzkum, jehož záměrem bylo zjistit potenciál využití aktuálních trendů.
Distribuce výrobků péče o zuby společnosti Philips na území České republiky
Bouška, Pavel ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Urban, Bohumil (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou distribučních kanálů a jejich praktického využití při distribuci výrobků kategorie Péče o zuby společnosti Philips na území České republiky. V teoretické části je věnována pozornost fyzické skladbě distribučních kanálů, parametrům, které je definují, a faktorům ovlivňujícím jejich výběr. Dále se práce zaměřuje na vztahy, které působí mezi jednotlivými mezičlánky, a představuje systém jejich řízení a směřování ke společné přidané hodnotě. V rámci tohoto přístupu k významným zákazníkům se práce zaobírá způsobem jejich výběru a následnou spoluprací s nimi. Následuje bližší představení společnosti Philips se zaměřením na konkrétní trh s výrobky Péče o zuby, který se skládá z různých typů koncových zákazníků, a na něm působící konkurenci. Poté je popsán praktický příklad práce společnosti Philips s klíčovými zákazníky ve zmíněné kategorii. Cíle práce se následně odráží v provedené analýze současných distribučních kanálů, popsán je předpokládaný budoucí vývoj a navrhnuty jsou významné oblasti pro zajištění rozvoje.
Cenová strategie vybraného hotelu
Cibulková, Michaela ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je analýza cenové strategie hotelu Imperial a její následné zhodnocení, které má vést k návrhům změn, které by přispěly k větší efektivitě a zvýšení příjmů hotelu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První dvě teoretické kapitoly se věnují vymezení cenové strategie a popisu distribučních kanálů využívaných v hotelnictví. Třetí kapitola je zaměřená již na samotnou analýzu hotelu a popisu jeho vlastní cenové strategie. Poslední kapitola zahrnuje návrhy na zlepšení cenové strategie vycházející z předchozí analýzy.
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
CHLUPOVÁ, Tereza
Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů z oblasti marketingu důležitých pro objasnění problematiky této práce. Zaměřuje se na charakteristiky trhů a rozdělení na trhy organizací a trhy konečného spotřebitele. Vysvětluje význam hodnoty pro konečného zákazníka a přibližuje spotřebitelské chování organizací a nákupní chování konečného spotřebitele. V této části je stručné představena analýza trhu a postup při získávání dat a informací. Práce se podrobněji věnuje distribuci, která představuje pro každou firmu složitý a náročný proces při doručování produktu ke konečnému spotřebiteli. Praktická část je založena na analýze prodejní činnosti firmy Anglo česká s.r.o. Zabývá se charakteristikou a vývojem francouzské firmy s názvem Prodifa, která je zaměřená na výrobu a prodej rozprašovačů parfémů a jejich náplní distributorským firmám. Popisuje vývoj a charakterizuje českou distributorskou společnost Anglo česká s.r.o., která je odběratelem výrobků francouzské firmy. Práce se věnuje historii spolupráce těchto dvou společností a současným způsobům prodeje francouzských výrobků na českém trhu a snaží se odkrýt nové možnosti zvýšení jejich prodejnosti.
Porovnání distribučních kanálů vybraných leteckých společností
Zavadilová, Tereza ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na distribuci a srovnání jednotlivých distribučních kanálů, které jsou v letecké dopravě využívány. Teoretické poznatky jsou aplikovány na příkladu dvou významných evropských leteckých společností, KLM a Air France, které společně tvoří skupinu Air France-KLM. Hlavním cílem je porovnat jednotlivé distribuční cesty a potvrdit, nebo naopak vyvrátit tezi, že valná většina rezervací letenek je realizována prostřednictvím cestovních kanceláří a agentur. První část práce se zaměřuje na historii letecké dopravy, mezinárodní organizace činné v letecké dopravě a dále na samotnou distribuci. Další část je věnována leteckým společnostem KLM a Air France. Poslední část se zabývá rozdíly mezi jednotlivými distribučními kanály a na základě konkrétních dat je učiněno jejich srovnání.
Actual questions of functioning mediators in the insurance market of the Czech Republic
Krotká, Katarína ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Daňhel, Jaroslav (oponent)
Práce se zabývá podmínkami působení pojišťovacích zprostředkovatelů na českém pojistném trhu. Hlavním cílem práce je přiblížit současnou legislativu upravující zprostředkovatelskou činnost a zároveň zjistit její nedostatky. V první kapitole jsou popsány specifika pojistných produktů, které zásadním způsobem ovlivňují jejich distribuci, ve druhé jsou analyzovány distribuční kanály. Třetí část se věnuje aktuálně platným zákonům a předloženému návrhu novelizace. Poslední kapitola se zabývá názory obyvatel na působení pojišťovacích zprostředkovatelů v České republice.
Aktuální otázky vývoje na trhu pojištění odpovědnosti za škody z provozu vozidla
Smetana, Jiří ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Daňhel, Jaroslav (oponent)
Základním cílem této bakalářské práce je sledovat vývojové trendy na trhu pojištění odpovědnosti za škody z provozu motorového vozidla. V první části je proveden stručný historický exkurz, po kterém následuje teoretický popis produktu jako takového. Druhá část práce se zaměřuje na základní vývojové tendence na trhu a vývoj tří základních trendů: segmentace sazeb, konkurenční boj pojišťoven a rozvoj alternativních distribučních kanálů. Následně je provedena analýza nabídky osmi nejvýznamnějších pojišťoven, ze které pak vychází závěrečné shrnutí vývojových trendů.
Optimalizace prodeje jízdních dokladů v železniční stanici Praha hlavní nádraží
Kuběnová, Eva ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Prokop, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá prodejem jízdních dokladů v železniční stanici Praha hlavní nádraží. Jejím cílem je podat konkrétní rady a doporučení k zefektivnění prodeje jízdních dokladů na základě analýz poskytnutých dat. Řeší vyhodnocení objemu prodaných jízdních dokladů v daném časovém úseku s přihlédnutím k počtu otevřených pokladen a spolu s analýzou vytížení distribučních kanálů tak tvoří podklad pro utvoření závěrů. Hlavním nástrojem analýzy dat byl využit nástroj MS Excel, za jehož pomoci byly vytvořeny přehledné grafy a tabulky, které byly základem pro závěrečná doporučení. Předpokladem pro kvalitní doporučení je znalost platné legislativy, především pracovně právních vztahů, které jsou uváděny v teoretické části. Hlavním výstupem diplomové práce je úprava a optimalizace stávajícího systému odbavení cestujících v ČD Centru v železniční stanici Praha hlavní nádraží.
Analýza obchodního zahraničního zastoupení ČSA
Valčíková, Veronika ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Vernerová, Barbora (oponent)
Hlavním cílem práce je popsat a analyzovat fungování obchodního zahraničního zastoupení Českých aerolinií, a.s. se zaměřením na obchodní pozice. Dále práce zhodnotí distribuční kanály, pomocí nichž ČSA nabízí svůj produkt, a jaký mají podíl na struktuře prodejů letenek. Posledním cílem práce je dokázat, zda nový systém řízení, vedení a motivace pracovníků a také zavedení ukazatele výkonu KPI's na obchodním zahraničním zastoupení ČSA vede k naplňování stanovených úkolů a cílů.
Moderní metody prodeje pojistných produktů
Vlček, Michal ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce)
Cílem této práce je objasnit základní charakteristiky pojistného produktu v souvislosti s jeho prodejem, analyzovat moderní metody prodeje pojistných produktů na českém pojistném trhu a identifikovat pojistné produkty nabízené prostřednictvím těchto distribučních kanálů. V první kapitole uvádím obecnou charakteristiku pojistného produktu a faktory ovlivňující jeho prodejnost. Druhá kapitola se zabývá klasickými metodami prodeje, zejména zprostředkovatelskou sítí a přepážkovým prodejem. Třetí část je zaměřena na přímé metody prodeje (internet, telefon, direkt-mail) a síťový marketing (multi-level marketing) v podmínkách českého trhu. Důležité je též srovnání výhod a nevýhod u jednotlivých distribučních kanálů. V samotném závěru jsou porovnány moderní větve prodeje s klasickými metodami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.