Název: The Hotel Pricing Strategy
Překlad názvu: Cenová strategie vybraného hotelu
Autoři: Cibulková, Michaela ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: cenová strategie; distribuční kanály; segmentace; výkonové ukazatele; distribution channels; performance indicators; pricing strategy; segmentation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43241

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-191690


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet