Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Krejčířová, Karolina ; Dostálová, Markéta (oponent) ; Frejková, Daniela (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků s kontaktním centrem společnosti XY a návrhy směřující nejen ke zvýšení úrovně zákaznické spokojenosti, ale také ke zlepšení metod zjišťujících tuto skutečnost.
Marketingový výzkum u spotřebitele
Nakano, Andrea ; Zadražil, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro supermarket Albert na Masarykově náměstí v Jihlavě. V první části této práce jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se daného tématu, ohledně procesu marketingového výzkumu, nákupního chování a spokojenosti zákazníka. V praktické části, na základě zjištěných a vyhodnocených informací získaných z výzkumu, je navrženo doporučení, které by mělo zvýšit úroveň spokojenosti současných i budoucích zákazníků a zlepšit konkurenceschopnost firmy na trhu.
Evaluation and Improvement of the Internet Marketing Strategy of an Existing E-commerce Business
Marcely, Peter ; Goga, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Success of e-commerce business is highly connected to the internet marketing tools that are used. The range of such tools is enormous and it difficult to optimise them and make them work effectively. The effectiveness in this case means positive return of investment in stated period of time. Except from internet marketing tools, the customer orientation is crucial matter for e-business organisation. Customers require the wide range of services including various shipment and payment options, quick delivery and live customer support through chat or phone. This thesis shows all stated aspects and demonstrates the practical usage of internet marketing tools as well as enhanced customer support.
Zavedení informačního systému pro obchod
Horovič, Michael ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Novotný, Josef (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o výběru informačního systému a porovnání sady softwarových řešení pokrývající jednotlivé oblasti versus nasazení ERP. Práce přináší postup návrhu a volby komplexního řešení elektronického obchodu, účetního systému, věrnostního programu, péči o zákazníky a skladového prostoru pro malé kamenné prodejny. První část práce se zaměřuje na definice základních pojmů, jako je informační systém, ERP a další nutné pojmy důležité pro tuto práci. Tato část se nadále zabývá řešením informační potřeby, sběru a katalogu požadavků pro malé kamenné prodejny. V posledních kapitolách první části práce jsou podmínky a specifika odborné oblasti, co je pro firmy důležité a následné posouzení ekonomické návratnosti. Druhá část práce je prakticky zaměřena na kamenný a elektronický obchod Gentleport. Metodou analýzy dokumentů, pozorování a řízení rozhovorů se definuje předpokládaná realita, analýza potřeb a požadavků pro obchod. V této části je dále věnováno pozornosti na popis vhodných systémů a to sada nezávislých softwarů ve srovnání s nasazením ERP. Třetí část práce se zaměřuje na výběr dodavatele, který splňuje požadavky na informační systém pro kamenný a elektronický obchod Gentleport. Závěrečná část práce je zaměřena na vyhodnocení zvoleného řešení a tato část potvrzuje nebo vyvrací hypotézy zadané na začátku práce.
Využití moderních nástrojů péče o zákazníky start-up projektu
Duchaň, Jan ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnutí optimalizace a rozšíření nástrojů využívaných pro péči o zákazníky, z pohledu komunikace se zákazníky v konkrétním prostředí, začínajícího projektu tedy start-up projektu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které se týkají prostředí práce, péče o zákazníky, komunikace a technologií, které jsou dále využity v části praktické. Praktická část zahrnuje bližší seznámení s konkrétním start-up projektem včetně přehledu využívaných komunikačních kanálů a nástrojů, které jsou dále zkoumány pro zjištění jejich efektivity a využití. Další částí této kapitoly je analýza dostupných komunikačních kanálů a nástrojů péče o zákazníky včetně těch moderních ale i klasických, a jejich porovnání. Pro objektivní a úspěšnou optimalizaci je součástí praktické části i sociologický výzkum, který zkoumá preference potenciálních zákazníků a jejich subjektivní hodnocení konkrétních variant komunikace z pohledu posílení důvěry anebo naopak ztráty důvěry při výběru firmy. Závěrem kapitoly je navrhnutí takové optimalizace, která využívá dostupné moderní i klasické nástroje za minimální finanční náklady a zároveň reflektuje výsledky sociologického průzkumu a analýzy původně užívaných komunikačních metod start-up projektu.
Vztahy se zákazníky ve vybraném podniku
BLÁHOVÁ, Adéla
Cílem diplomové práce je poskytnout ucelený přehled o problematice zákaznické spokojenosti a řízení vztahů se zákazníky a doplnit ho analýzou spokojenosti klientů společnosti ESSOX s. r. o. Následně jsou navrhnuta doporučení, díky kterým by společnost mohla vylepšit své služby a přispět tak ke spokojenosti svých klientů.
Marketingový výzkum péče o zákazníky v oblasti prodeje dámského prádla
Doubková, Klára ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Konarovská, Helena (oponent)
Bakalářská práce zkoumá péči o zákazníky v oblasti dámského spodního prádla, zaměřuje se především na ochotu a prodejní dovednosti personálu, odbornost personálu a sortiment zboží. Marketingový výzkum byl proveden metodou mystery shopping v sedmi vytipovaných prodejnách spodního prádla. Mystery shoppingu se zúčastnilo sedm nezávislých proškolených figurantek. Z provedeného výzkumu jasně vyplývá, že prodejny zaměstnávají sice milý, ovšem neškolený personál, a rozhodně nezajišťují sortiment, který by byl schopen uspokojit ženy. Nejkritičtější je situace v širokých řetězcích.
Mystery shopping: Využití a optimalizace metody u konkrétní organizace v ČR
Křišťál, Jaroslav ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Polanecká, Šárka (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na výzkumnou metodu mystery shopping, sloužící k anonymnímu a nestrannému hodnocení kvality poskytovaných služeb a zákaznického servisu. V teoretické části zkoumám, jak a proč se metoda využívá, jaký je postup při její aplikaci a jak se následně vyhodnocují výsledky. Důležitou součástí jsou i etické kodexy, které jsou při této specifické metodě velmi důležité. V praktické části poté aplikuji zjištěné poznatky do praxe. U vybrané společnosti zkoumám měření úrovně zákaznického servisu právě pomocí zmíněné metody. Po provedeném výzkumu jsem schopen vedení společnosti odhalit silné a slabé stránky v oblasti zákaznické péče a doporučit jí, na které oblasti by se měla v dalším období zaměřit. Zároveň jsem navrhl optimalizaci metody mystery shopping pro danou společnost, aby ještě lépe a přesněji dávala vedení firmy informace o úrovni zákaznické péče na prodejnách.
Úroveň péče o zákazníky B2C v oboru FMCG v ČR
Krahulík, Jan ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou úrovní zákaznické péče v oboru FMCG se zaměřením na supermarkety, obchody a restaurace. Metodika práce je založena na průzkumu spokojenosti zákazníků se současnou úrovní zákaznické péče a následné vytvoření návrhu na zvýšení této úrovně. Teoretický návrh je ověřen implementací na konkrétní společnosti.
Péče o zákazníky v retailingové firmě
Sibřinová, Andrea ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce analyzuje strategii péče o zákazníky společnosti IKEA. V první části jsem se zabývala obecně zákazníkem, jeho definicí, významem, segmentací a také chováním, zaměřila jsem se i na teorii péče o zákazníky. V druhé analytické části jsem popsala a zhodnotila přístup společnosti IKEA k péči o zákazníky a pomocí dotazníku jsem zjišťovala, do jaké míry zákazníci znají služby nabízené společností IKEA, jak je využívají a hodnotí. Získané informace jsem zpracovala a zaznamenala pomocí grafů a tabulek. Na závěr práce jsem uvedla moje doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.