Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sledování jakostních parametrů ciderů v prodejní síti
Urbášek, Martin
Diplomová práce na téma Sledování jakostních parametrů ciderů v prodejní síti byla zpracována na Ústavu posklizňové technologie zahradnických produktů na Zahradnické fakultě Mendelovy Univerzity v Brně v letech 2016/2017. Cílem této práce bylo navrhnout a připravit několik variant jablečných ciderů a srovnat je s produkty dostupnými z maloobchodní sítě. Práce definuje cidery, jejich historii a rozdělení, legislativní nařízení, požadavky na označování, technologii výroby a srovnává dostupné výrobky na českém trhu. V praktické části se práce zabývá srovnáním vyrobených a zakoupených ciderů dle stanovených jakostních parametrů a senzorického hodnocení.
Chemical and sensory characterization of cider made from apple cultivars ordinarily grown in Czech republic
Strapcová, Zuzana ; Vítová, Eva (oponent) ; Pořízka, Jaromír (vedoucí práce)
This master thesis deals with the investigation of selected chemical and sensory characteristics of ciders, which were made from four selected apple varieties. The theoretical part describes the chemical composition of apples, cider, the technology of production and production in the world. The next section describes the analytical methods used to determine chemical characteristics not only in ciders but also in other alcoholic beverages. The experimental part focuses on the determination of chemical characteristics such as the content of organic acids, carbohydrates, total phenolic content, alcohol antioxidant activity and elemental composition. The purpose of the work was to find out how different varieties differ in chemical composition. The produced ciders were subjected to sensory analysis to evaluate the selected cider sensory parameters, which were in the natural state and with the addition of carbon dioxide. The results show that ciders of different varieties differ in chemical composition. Malic acid was the most cider's abundant of the organic acids in the range of 2759 – 4411 mg·l-1. Another acid represented was lactic acid in the range of 166,2 – 288,1 mg·l-1. The glucose content of each cider was determined between 845,3 – 1159,8 mg·l-1and fructose 32,6 – 406,7 mg·l-1. Potassium 944,29 – 1073,98 mg·l-1 was the most represented of all elements. The total phenolic content was determined to be in the range of 164,2 – 214,1 mg of GAE·l-1and the antioxidant activity of 0,192 – 0,318 mg·l-1. These differences in chemical composition were also reflected in sensory evaluation. According to the overall assessment, the best cider was made from the Granny Smith variety, which contained the most organic acids and carbohydrates. It has been found that by adding carbon dioxide, sensory parameters such as colour, taste and smell are altered.
Technologie výroby cideru
Jarešová, Jana
Bakalářská práce se zabývá problematikou technologického postupu výroby cideru, který se liší nejen mezi jednotlivými zeměmi, ale i producent od producenta. Práce obsahuje několik částí. Nejprve je popsána česká legislativa cideru, dále historie v kontextu zemí s dlouhou ciderovou tradicí, celý technologický postup seřazený v jednotlivých krocích uspořádaných logicky za sebou od výběru jablek po stáčení cideru. V poslední části bylo cílem přiblížit situaci ciderů na českém trhu a představit několik českých producentů.
Porovnání marketingových aktivit producentů ciderů na českém trhu v letech 2011-2015
Dostál, Jaroslav ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami čtyř nejvýznamnějších značek cideru na českém trhu: Somersby, Kingswood, Carling British Cider a Strongbow. Hlavním cílem této práce je za pomocí komparativní analýzy porovnat jejich komunikaci. Dalšími cíly jsou popsat jak jednotlivé marketingové aktivity přispěly k vybudování nového segmentu trhu a vysledovat shodné a rozdílné přístupy v marketingové komunikaci jednotlivých značek. Ve svém úvodu tato práce představuje tento tržní segment a uvádí jeho vznik a vývoj v České republice. Dále se práce zabývá jednotlivými značkami, jejich positioningem a konkrétními marketingovými aktivitami. Zde je kladen důraz zejména na on-line komunikaci, která je kvůli charakteristice cílové skupina klíčová. Závěr práce obsahuje porovnání marketingových aktivit a jejich možné zobecnění pro případné budoucí produktové kategorie. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Podnikatelský záměr
Miholová, Barbora ; Ing.Karel Freiberger (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Hlavní náplní této diplomové práce je návrh podnikatelského záměru pro další rozvoj firmu zabývající se distribucí cideru do České republiky. Tato práce zohledňuje teoretická východiska jako jsou aktuální právní předpisy související s přípravou a realizací podnikatelského záměru, SLEPTE analýza, SWOT analýza, Porterův model. Dále pomocí těchto analýz podrobně analyzuji interní i externí prostředí, ve kterém bude společnost působit. V poslední části se věnuji vlastnímu návrhu provedení realizace podnikatelského záměru a to včetně zhodnocení náročnosti a rizik jeho realizace.
Uvedení produktu Kingswood společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. na český trh.
Vrbská, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Gebrt, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové strategie při vstupu nového výrobku na trh. Jejím cílem je zhodnocení kroků, které doprovázely uvedení cideru Kingswood na český trh prostřednictvím porovnání vizí marketingové strategie s výstupy ze spotřebitelského průzkumu a situační analýzy zasazené do podmínek odvětví výroby a prodeje ciderů v České republice. K sumarizaci závěrů je použita SWOT analýza, která přiblíží situaci produktu Kingswood a vytvoří východiska pro následné směřování marketingové strategie.
CIDER z České Kanady - analýza možností výroby specifického produktu
Košťál, Martin ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem bakalářské práce je zpracování podnikatelského záměru zaměřeného na výrobu specifického produktu v oblasti České Kanady. Produktem je cider, lehký alkoholický nápoj z jablečného moštu. Řešení problému vychází z potřeby diverzifikovat činnosti v zemědělství České Kanady, podpořit zaměstnanost a ekonomickou stabilitu oblasti a zároveň přispět výsadbou ovocných stromů k ekologické stabilitě krajiny České Kanady.
Obchod potravinářskými výrobky mezi ČR a Francií
Šembera, Martin ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje obchodu potravinářskými výrobky mezi Francií a ČR. První část představuje francouzský potravinářský průmysl. Druhá část analyzuje vývoj a trendy dovozu francouzských potravin a možnosti uplatnění českých potravin na francouzském trhu. Třetí část zkoumá podmínky pro dovoz cidru, zkvašeného jablečného moštu, do ČR.
Volba marketingové strategie při vstupu nového produktu na trh
Nováková, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V teoretické části mé práce se zabývám procesem marketingového plánování, segmentací trhu, targetingem a positioningem produktu obecně. Dále je práce zaměřena v teoretické rovině na jednotlivé marketingové nástroje: produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Následuje představení mnou zvoleného produktu-cideru, včetně jeho historie, výroby a různých značek ve světě. Praktická část je uvedena výzkumem trhu, dále výběrem vhodného dodavatele pro tento produkt a analýzou konkurence. Pro produkt cider je závěrem stanovena cílová skupina a vytvořen vhodný marketingový mix.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.