Název:
Uvedení produktu Kingswood společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. na český trh.
Překlad názvu:
Launch of product Kingswood by Plzeňský Prazdroj, a.s. into the Czech market.
Autoři:
Vrbská, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Gebrt, Marek (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové strategie při vstupu nového výrobku na trh. Jejím cílem je zhodnocení kroků, které doprovázely uvedení cideru Kingswood na český trh prostřednictvím porovnání vizí marketingové strategie s výstupy ze spotřebitelského průzkumu a situační analýzy zasazené do podmínek odvětví výroby a prodeje ciderů v České republice. K sumarizaci závěrů je použita SWOT analýza, která přiblíží situaci produktu Kingswood a vytvoří východiska pro následné směřování marketingové strategie.This diploma thesis is concerned with the issue of marketing strategy for launching a new product. The objective of the thesis is to review steps connected with the launch of new cider Kingswood into the Czech market. The visions of the marketing strategy are compared with the outcome of the consumer research and situation analysis in the field of cider production and sales in the Czech Republic. Conclusions are summarized by SWOT analysis which describes the situation of product Kingswood and forms possible actions and heading of its marketing strategy.
Klíčová slova:
cider; Kingswood; marketingová strategie; SWOT; cider; Kingswood; marketing strategy; SWOT
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39397