Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 133 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obchodní strategie podniku
Foltýn, Jan ; Schüller, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem strategického řízení rozvoje podniku s cílem návrhu vhodné modifikace obchodní strategie pro společnost působící na evropském trhu vytápění. Práce směřuje k návrhu změny stávající obchodní strategie, pomocí rozšířeného marketingového mixu na daném odvětvovém B2B trhu, která diferencuje produktové portfolio od jiných konkurenčních podniků na trhu, využívá nových technologií a je konkurenceschopná, zaměřená na zákazníky.
Návrh strategického rámce rozvoje společnosti v oblasti produktového portfolia
Coufal, Denis ; Vozka, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu rámce strategického rozvoje české elektrotechnické firmy s důrazem na její produktové portfolio. Teoretická východiska z oblasti strategického řízení slouží jakožto struktura pro vypracování analytické a návrhové části práce. Výstupy analýzy vnitřního a vnějšího prostředí jsou základem k návrhu strategického rámce rozvoje produktového portfolia společnosti na firemní i obchodní úrovni. Návrh poskytuje společnosti strategický rámec chování zaměřený na vyšší konkurenceschopnost, rozšíření produktového portfolia a poskytování vyšší hodnoty pro zákazníky energetického strojírenství.
Podnikatelský plán založení restauračního zařízení s opravnou v Brně
Vykydal, Filip ; Norek, Milan (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Uvedená diplomová práce se zabývá vytvořením ekonomicky realizovatelného podnikatelského plánu na založení hospodského zařízení s opravárenským servisem v Brně. Vypracovaný návrh podnikatelského plánu vychází z provedených strategických analýz prostředí včetně provedení vlastního marketingového průzkumu za účelem zjištění klíčových faktorů ovlivňujících vstup a podnikání nového podniku na trhu. Na základě provedených analýz byla zvolena vhodná podnikatelská strategie, která je dále rozpracovaná do dílčích částí v podobě marketingového, provozního, organizačního a finančního plánu včetně zhodnocení rizik z projektu a časového harmonogramu
Návrh business strategií pro oblasti stravování sdružení Party Styl
Kalábová, Martina ; Dudová, Barbora (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá problematikou strategického plánování a je zpracována pro společnost podnikající v oblasti gastronomie. Jejím cílem je za pomoci teoretických poznatků a potřebných strategických analýz navrhnout takové změny, které by napomohly podniku v dalším rozvoji jeho činnosti, jehož počátek je naplánován na rok 2011.
Využití nástrojů projektového managementu při vývoji mobilní hry
Kroulíková, Veronika ; Hromek, Jan (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Náplní práce je vytvoření plánu vedoucího k úspěšnému dokončení projektu zabývajícího se vývojem mobilní hry, přičemž dojde k následnému otestování tohoto modelu se zjištěním možnosti potenciálního startu nezávislého podnikání konkrétní zájmové organizace, a to bez nutnosti počáteční investice. Práce se nejprve zabývá popisem zájmové organizace a poté analýzou současného stavu podnikatelského trhu, na který tato skupina míří. V následující části je navržen konkrétní plán dle organizací stanovené strategie se zaměřením na vydání mobilní hry bez potřeby cíleného marketingu, jelikož byl tento produkt tvořen na míru pro komunitu, kterou si organizace vybudovala ještě před započetím realizace projektu.
Strategické řízení rozvoje podniku
Menšík, Martin ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem strategického řízení rozvoje stavebního podniku. Hlavním cílem práce je na základě teoretických poznatků a provedených analýz interního a externího prostředí firmy navrhnout takovou business strategii, kde bude podnik nově úspěšně fungovat jak na trhu privátních, tak i veřejných zakázek.
ICT in Strategic Management of Companies
Priščák, Miroslav ; Svobodová, Karolína (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The target of the thesis will be to propose a business strategy for a company operating in the field of digital design with emphasis on the use of ICT support for the proposed strategy. The thesis is divided into three basic parts. The first one is the theoretical part which will outline the theoretical basis characterizing the strategy and its implementation in connection with ICT. The second part will be an analysis of the internal and external environment of the company in order to obtain the basis for decision-making in the design part of the thesis. The third, design part will be devoted to the definition of business strategy and implementation of ICT to support it.
Strategické řízení rozvoje podniku
Menzlová, Tereza ; Máchová, Nicole (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením rozvoje vybraného podniku. Hlavním cílem práce je návrh business strategie a její implementace prostřednictví marketingových komunikačních nástrojů na trhu služeb. Cílem teoretické části je definovat pojmy týkající se dané problematiky, které dále poslouží v analytické i návrhové části práce. Cílem analytické části je stanovit potenciál podniku a zajistit východiska pro návrhy práce. Poslední část diplomové práce se zabývá samotným návrhem strategie, která bude podniku sloužit po dobu tří let. Pro zpracování bylo využito interních dokumentů i rozhovoru s majitelem podniku a veřejně dostupných zdrojů.
Návrh strategie podniku
Sabaková, Nikola ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Obsahom diplomovej práce je navrhnúť obchodnú stratégiu pre novozaloženú spoločnosť, ktorá bude pôsobiť na českom trhu. Predmetom podnikania je prevádzkovanie osobitého gastronomického zariadenia vytvoreného spojením dvoch konceptov kaviarne a čajovne so zameraním na diferenciáciu. Obchodná stratégia sa zameriava na založenie novej spoločnosti, vymedzujúce jej konkurencieschopné správanie v horizonte 3 ročného rozvoja. Návrhy sú zacielené na budovanie úspešného podniku a aktivity, ktoré mu prinesú konkurenčnú výhodu. Na základe uskutočnených analýz tak zmapujem konkurenčné podniky, zákazníkov či interné faktory podniku a navrhnem vhodnú stratégiu rozvoja spoločnosti, ktorá povedie k zaisteniu jej rentabilnej prosperity. Mojim cieľom je vytvoriť jedinečný, konkurencieschopný a ziskový podnik, ktorý splní zákazníkom všetky ich požiadavky.
Nástroj pro podporu volby optimální strategie firmy
Štěpánek, Ivo ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá volbou optimální strategie firmy. V teoretické části práce je rozebrána problematika hmotného a nehmotného produktu, marketingu a především strategického řízení s důrazem na volbu optimální strategie firmy. V práci jsou představeny základní metody strategické analýzy vnějšího okolí a interních zdrojů a schopností podniku. S využitím těchto poznatků je dále navržen program pro podporu strategického řízení firmy s cílem usnadnit a zpřehlednit dobře strukturovatelné a kvantifikovatelné metody strategické analýzy, na jejichž základě lze definovat a zvolit optimální strategii.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 133 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.