Název:
Strategické řízení rozvoje podniku
Překlad názvu:
Strategic Management of Company Development
Autoři:
Menzlová, Tereza ; Máchová, Nicole (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením rozvoje vybraného podniku. Hlavním cílem práce je návrh business strategie a její implementace prostřednictví marketingových komunikačních nástrojů na trhu služeb. Cílem teoretické části je definovat pojmy týkající se dané problematiky, které dále poslouží v analytické i návrhové části práce. Cílem analytické části je stanovit potenciál podniku a zajistit východiska pro návrhy práce. Poslední část diplomové práce se zabývá samotným návrhem strategie, která bude podniku sloužit po dobu tří let. Pro zpracování bylo využito interních dokumentů i rozhovoru s majitelem podniku a veřejně dostupných zdrojů.
This diploma thesis deals with the strategic management of a chosen company. The main objective is to propose a business strategy and its implementation using marketing communication tools in the services market. The goal of the theoretical part is to define terms related to these issues, which are going to be used in further parts of analysis and proposals. The goal of the analytic part is to determine a potential of the company and to provide foundation for the proposal. The ultimate part deals with the strategy proposal, which is going to serve the company for three years. Internal documents, an interview with the owner of the company, and public sources were used to create this diploma thesis.
Klíčová slova:
business strategie; komunikační mix; konkurence; trh; business strategy; communication mix; competition; market
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192138