Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 118 záznamů.  začátekpředchozí109 - 118  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Web portals focused on Slovakia
Hloža, Mojmír ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Vrbský, Petr (oponent)
Práce se zabývá zkoumáním trhu internetových portálů zaměřených na turistiku a cestovní ruch na Slovensku. V první části je rozebrán význam internetu pro cestování, druhá obsahuje souhrn hlavních faktorů, které mají na cestovní ruch na Slovensku největší vliv. Hlavním cílem, který je obsažený v třetí a čtvrté kapitole, je analyzovat současné internetové portály orientované na Slovensko jako turistickou destinaci a připravit základní návrh řešení konkrétního cestovatelského portálu zaměřeného na takovýto obsah.
The Analysis of Internet and its Tools as a Medium for Marketing Purposes
Gregová, Silvia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této práce je analýza marketingových nástrojů internetu a implementace získaných poznatků do praxe. Toto téma je důležité zkoumat hlavně z důvodu, že současný marketingový a komunikační mix ve světě i v České republice se pořád více týče on-line komunikace. Hlavní témata této práce jsou: Marketingové a komerční komunikace, Internet jako moderní médium, Internet a jeho využití v komerčních komunikacích, Internetový portál www.hotel-ubytovani.com, Analýza využití internetového portálu ke komunikaci v oblasti cestovního ruchu.
Registry nemovitostí přes internet v zemích EU a Evropě
Kořínek, Tomislav ; Traurig, Michal (vedoucí práce) ; Pokorný, Pavel (oponent)
Smyslem této bakalářské práce je objasnit a utřídit možnosti dálkového internetového přístupu do katastrů nemovitostí v zemích EU a v Evropě. Různá vyspělost jednotlivých zemí Evropy skýtá i různé možnosti usnadnění získání informací z katastrů nemovitostí. Jednotlivé katastrální portály jsou v této práci hodnoceny z několika určitých hledisek, která jsou vhodná pro celkovou orientaci a jasné vyjádření daných možností přístupu. Již při pohledu na český a slovenský katastrální portál jsou patrné odlišnosti a to nejen v rozdílné formě poskytovaných informací, ale i v rozdílném množství informací poskytovaných, přičemž každý má řadu výhod a nevýhod. Nejlépe hodnoceným katastrální portálem s možností dálkového přístupu přes internet je tedy v této práci ten katastrální portál, který umožňuje získat plnohodnotné informace pro každého jednotlivce z řad laiků (např. kupce pozemku) i pro jedince, pro které je spolupráce s katastry nemovitostí náplní každodenní práce (např. realitní makléři) a osobní návštěvu katastrálního úřadu výhradně v úředních hodinách úplně vypustit z denního programu.
Regionální a celostátní turistické portály v ČR
Hofštetrová, Jana ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Sedláček, Jiří (oponent)
Práce je zaměřena na význam internetu v marketingu cestovního ruchu, vysvětluje pojem internetový portál a v hlavní části představuje a hodnotí celostátní turistický portál Czecot.
Internet a globalizace
Záruba, Miloslav ; Rosický, Antonín (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá změnami, které způsobily globalizace a rozšíření internetu. Zabývá se důvěryhodností jednotlivých typů informačních zdrojů. Dále jsou analyzovány změny na mediálním trhu, způsobené nástupem internetových médií a jejich dopad na běžného uživatele zpravodajství na internetu. V práci jsou též zkoumány faktory mající vliv na interpretaci zpráv. Další část práce se zabývá internetovými portály a jejich informačním přínosem. Následující kapitoly se zabývají internetovými obchody, online finančními službami pro retailové klienty. Poté jsou diskutovány možnosti v podnikání na trhu internetových komunit a jejich informační význam. V souvislosti s Open source komunitami jsou analyzovány změny na trhu s komerčním softwaru.
Podnikový intranet firmy Ferona
Kos, Jiří ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Pecha, Tomáš (oponent)
V době internetových obchodů, aukcí a burz, v době nárůstu počtu mezinárodních firem, začíná rapidně nabývat na významu informační management. To, jak získat a doručit správné informace ve správný okamžik na správné místo, jak komunikovat s obchodními partnery, spolupracovníky, nadřízenými, to jsou dnes často skloňovaná témata. Mezi nástroje pro řízení informací patří mimo jiné i intranet a právě tímto tématem se zabývám v diplomové práci. K hlavním cílům tohoto textu patří především vymezení tématiky intranetu, tzn. terminologie, prvků, principů fungování, současných trendů a v neposlední řadě poskytnutí návodu pro budování, resp. rekonstrukci firemního intranetu. Metodou dosažení cílů bylo především detailní studium současných trendů při budování podnikového informačního systému, případových studií a návodů dle "Best practices". Informace jsem čerpal hlavně z internetových informačních zdrojů, které se zabývají touto tématikou, jedná se především o zahraniční servery. Přínos celé diplomové práce vidím v tom, že se snaží poskytnout návod pro řízení projektu vybudování firemního intranetu, jeho načasování a upozorňuje na kritické faktory úspěchu. Vyvrcholením mojí práce je pak návrh nové podoby podnikového intranetu. Práce je jasně strukturovaná - v teoretické části podávám výklad o problematice firemního informačního systému, v praktické části se zabývám zjištěním hlavních nedostatků a formulací požadavků nové podoby firemního intranetu a zároveň navrhuji možnou novou podobu. V závěru diplomové práce hodnotím dosažení stanovených cílů a rekapituluji hlavní myšlenky.
Inzertní portál pohostinských zařízeních Gastrosvět.cz
Procházka, Petr ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Popis plánování, vzniku a rozvoje inzertního portálu pohostinských zařízeních Gastrosvět.cz, jakožto vlastního projektu realizovaného prostřednictvím Podnikatelského inkubátoru VŠE.
Portál - integrace na úrovni přístupu
Zelinka, Tomáš ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Krch, David (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou podnikových portálu a jejím cílem je zmapovat podporu funkcionality, kterou podnikové portály mohou prinést, zejména se zamerením na oblast prístupu. K dosažení tohoto cíle byl zvolen následující postup : Prvním krokem bylo vytvorení teoretického zázemí, kde je popisována oblast podnikových portálu a to, jakým zpusobem je na ni možné nahlížet. V následující cásti byly stanoveny hlavní oblasti funkcionality, jejichž pokrytí muže být zajištováno práve podnikovým portálem. Jedná se o oblasti prezentace, personalizace a customizace, bezpecnost, administrace, content management system, vyhledávání, spolupráce, prístupnost a portlety. Další cást se zameruje na výber konkrétních portálových rešení, která jsou v záveru hodnocena a srovnána. Jedná se o tyto produkty tyto : IBM WebSphere Portal, Microsoft Sharepoint Server 2007, Oracle Portal 10g, BEA WebLogic Portal. Vlastním prínosem je zejména komplexní pohled do problematiky podnikových portálu. Teoretické zázemí umožnuje rychle získat informace, které jsou predkládány v logicky usporádané forme, což zajistí kontinuitu pri vstrebávání znalostí o zkoumané oblasti. Praktická cást nabízí pohled do situace na trhu podnikových portálu a ukazuje, co mu mohou nekteré konkrétní produkty nabídnout a na jaké úrovni. Klícová slova : Portál, Podnikový portál, Integrace na úrovni prístupu, Portlet, Personalizovaný prístup.
Integrace portálu B2E ve firmě ŠKODA AUTO A.S.
Hvězdová, Klára ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Venclík, Petr (oponent)
Cílem práce je detailní zmapování etapy analýzy projektu integrace portálu B2E ve firmě Škoda Auto a.s. V práci jsou také srovnány postupy uplatňované při projektu s obecnými metodickými návody. Následně jsou obecné návody přizpůsobeny podmínkám projektu běžícího ve velké společnosti s velkým počtem budoucích uživatelů. Hlavním cílem práce však bylo vytvoření sady klíčových pravidel, která zohledňují specifika velkého projektového okolí.
E-government a jeho vliv na obchodní firmy
Pivcová, Petra ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Sedláček, Jiří (oponent)
Vymezení e-Governmentu, analýza jeho stavu a vývoje v ČR. Portál veřejné správy, Národní program počítačové gramotnosti a rozšiřování broadbandu. Evropská Unie koordinuje pro podporu e Governmentu Akční plány eEurope, iniciativu i2010, program IDABC a program eTEN. Rozbor využívání služeb e-governmentu obchodními firmami: elektronické podatelny, elektronická tržiště pro státní správu, transakční portály veřejné správy. Zaručený elektronický podpis jako nástroj identifikace a autentizace při využívání transakčních služeb, na portálu zdravotních pojišťoven, při elektronickém přiznání daní, elektronickém celním řízení, při on-line obchodování s cennými papíry. Výhody Internetu, intranetu, extranetu, EDI, ebXML, SCM, CRM, teleworkingu, outsourcingu pro firmy; internetový obchod, elektronická tržiště, elektronické bankovnictví, portály na podporu exportu. Výzkumy e-Governmentu: srovnání ČR s ostatními zeměmi EU.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 118 záznamů.   začátekpředchozí109 - 118  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.