Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 118 záznamů.  začátekpředchozí107 - 116další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internetový marketing v cestovním ruchu
Korabarova, Michaela ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Mareš, Bohumil (oponent)
Internetový marketing je nejen v cestovním ruchu, ale také v jiných oborech nedílnou součástí komplexní marketingové strategie společností. V současné době se právě zaměření na internet stává hlavním tématem firemní komunikace. Pokud se firma chce vyrovnat ostatním, musí mít komplexně propracované postupy, jak být na internetu skutečně vidět. Tomu všemu napomáhají správně nasazené nástroje internetového marketingu. V oblasti cestovního ruchu je dnes internet nepochybně velmi důležitý, proto se ve své diplomové práci zabývám jak jednotlivými obecnými typy internetového marketingu, tak současně i jeho konkrétní implementací v oboru cestovního ruchu. Ráda bych, aby má diplomová práce byla přínosná pro osoby, které se chystají hlouběji proniknout do této problematiky, či pro laiky, kteří by se rádi dozvěděli něco více o tom, jak se mohou na internetu zviditelnit.
Hodnocení účinosti reklamní kampaně
Pelc, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bil, Stanislav (oponent)
Značka balené vody Bonaqua patří na českém trhu nealkoholických nápojů mezi dobře zavedené značky. V roce červenci 2007 byla spuštěna kampaň "možná ti ulehčí cestu", která měla zajistit této značce mnohem silnější postavení na trhu. I když byla tato kampaň velmi úspěšná, dnes po třech letech od jejího spuštění, je jasné, že se základní cíle splnit nepodařilo. Tato práce se zabývá detailním popisem celé kampaně a následným testováním a hodnocením dopadů pomocí série hloubkových rozhovorů a skupinové diskuze. Díky množství získaných dat se podařilo identifikovat silné a slabé stránky této kampaně. U slabších prvků, pokud to bylo možné, bylo navrhnuto zlepšení. Tyto návrhy byly znovu testovány, aby se ověřily jejich možné dopady.
Marketingové komunikace v tabákovém průmyslu
Kahánková, Tereza ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Grof, Jan (oponent)
Diplomová práce ve své teoretické části pojednává o postavení marketingových komunikací v rámci marketingového procesu a blíže se soustředí na podlinkové komunikační aktivity, jakožto stěžějní komunikační nástroj v tabákovém průmyslu. Druhá část práce se již věnuje charakteristice specifik trhu a regulaci v oblasti tabákového průmyslu. Část třetí podrobně popisuje cílovou skupinu dospělých kuřáků a aplikaci marketingových komunikací v marketingu tabákových výrobků, a to v oblasti B2B i B2C. Poslední část nastiňuje příležitosti a hrozby, které stávající situace na trhu a jeho pravděpodobný vývoj skýtají, a formuluje, jaké jsou klíčové oblasti, na něž je třeba se zaměřit, a jaké strategické i taktické kroky v rámci marketingu tabákových výrobků by mohly zajistit potenciál růstu a budování značek.
Marketing českých politických stran v roce 2010
Stručovská, Hana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šanda, Jakub (oponent)
Diplomová práce na téma "Politický marketing ČR 2010. Kampaně do PS PČR" má za cíl zmapovat politický marketing nejvýznamnějších českých politických stran před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky. Práce se zaměřuje především na marketingové kampaně stran a jejich nejvýraznější momenty, které měly vliv na výsledky voleb. Práce je zasazena do konkrétní politické situace. Nejprve je zde politický marketing popsán teoreticky, potom se práce zaměřuje na konkrétní strany a jejich kampaně. V práci je využíváno metod obsahové analýzy, analýzy mediálních prostředků a rozhovoru s volebním manažerem. V práci jsou zpracovány primární i sekundární informace. V práci jsou zanalyzovány hlavní momenty kampaní stran s vazbou na marketingová pravidla a výsledky voleb.
Problematika likvidace nebezpečného odpadu - modelový případ baterií v píseckém regionu
KADERKA, Lukáš
Anotace Bakalářská práce se zabývá možností zpětného odběru v konkrétní zvolené lokalitě (město Písek). Literární rešerše je sestavena z přehledu o odpadech, legislativy vztahující se k odpadům, dále zde řeším problémy spojené se znečišťováním životního prostředí. V praktické části jsem se zabýval problematikou odpadů s konkrétním zaměřením na zpětný odběr baterií a monočlánků na základních školách v Písku, kde byla v rámci kampaně v roce 2008 vyhlášena firmou ECOBAT soutěž v odběru baterií. Celkem bylo ve všech školách vybráno 2129,7 kg baterií, což přispělo k výraznému zvýšení sběru v celém městě Písek z 1,5 t v roce 2007 na 4,15 t v roce 2008. V soutěži vyhrála třída 9.B školy Tomáše Šobra s celkovým množstvím 379,7 kg baterií. Na posledním místě se umístila třída 5.A ze školy Edvarda Beneše, která sebrala 139,2 kg baterií. Dotazníkové šetření odhalilo, že výraznou motivací úspěšných tříd byla právě snaha vyhrát soutěž. Dívky i chlapci třídili baterie nejen kvůli soutěži, ale chtěli zároveň udělat něco pro přírodu, ovšem u dívek byla tato tendence výraznější. Vzdělanost rodičů enviromentální výchovu jejich dětí nijak zvlášť neovlivnila. Kampaň splnila svůj účel, došlo ke zvýšení počtu v sebraných baterií a měla také vliv na ekologickou výchovu dětí, téměř třetina z nich pokračuje ve třídění i po skončení soutěže.
Prevence úrazů ve vybraných zemích EU
ŠESTÁKOVÁ, Jana
Abstrakt Prevence úrazů ve vybraných zemích Evropské unie. Téma mé diplomové práce je zaměřeno na prevenci úrazů ve vybraných zemích EU. Úrazy jsou závažným problémem nejen z hlediska zdravotnického, ale i socioekonomického.Dopravní nehody tvoří ve státech OECD v průměru 41 % usmrcení důsledku úrazu í dětí do 14 let. Cílem mé práce je popis přístupu vybraných zemí EU k prevenci úrazů a zmapování preventivních opatření v oblasti prevence úrazů ve vybraných zemích, kterými jsou Česká republika,Rakousko, Slovensko, Švédsko, Itálie, Německo a Francie. Prevence je cílená činnost, vycházející z poznání, že zabránit úrazu je jednodušší, než odstranit, následky. Metodika zjišťování cílů práce byla realizována kvalitativním výzkumem. Zaměřila jsem se na vládní dokumenty, legislativní nařízení a na další dokumenty týkající se prevence úrazů. K získávání materiálů, které byly podrobeny sekundární analýze, bylo použito několika hlavních zdrojů vlád, státních i nestátních institucí ve vybraných zemích EU. Z důvodu nedostupnosti některých materiálů nebo nevyhovujících či nenalezených zdrojů jsem použila doplňkovou metodu dotazování. Oslovila jsem respondenty, kteří ve vybraných zemích EU žijí, pracují. Problematika prevence dětských úrazů je v zemích EU na předních místech v politických programech, probíhá na všech úrovních státních, regionálních, místních. Přijímány jsou národní akční plány prevence úrazů, schvalovány legislativní opatření např. rychlost v obcích, používání cyklistických přileb dětmi, používání zádržných systémů.Z výsledků výzkumu vyplývá že, ve všech vybraných zemích EU probíhá dopravní výchova na školách nebo mimo. Měla by začínat již v předškolním věku. Významnou roli mají rodiče, a podílí se na ní státní i nestátní instituce. Nejkomplexnějším programem ve vybraných zemích EU jsou takzvané {\clqq}Bezpečné komunity``. Ve všech vybraných zemích EU jsou i další organizace, které se podílejí na preventivních programech, akcích, školeních, kampaních. Pro spolupráci je možno získat ještě další místní orgány, správy, organizace, zájmové skupiny i soukromé osoby a všechny tyto činnosti koordinovat a vzájemně propojovat. Stále se problematikou prevence úrazů zabývat. Koordinovaná a důsledná prevence dětských úrazů má pozitivní vliv na snížení dětské úrazovosti a úmrtnosti. Výsledky práce přispějí k lepší informovanosti, edukaci a porovnání. Budou využity také pro studijní účely ZSF JU.
Zančka a její význam při utváření pozice na trhu na příkladě energetické společnosti
VONDRÁKOVÁ, Markéta
Předložená diplomová práce kombinuje v dostatečné míře dostupné informační zdroje z oblasti všeobecného řízení značky s aktuálními výzvami, před kterými stojí Brand Management v oblasti energetiky na dynamicky se rozvíjejícím českém trhu s výraznými znaky globalizace. Vzniká tak mozaika sekundárních informačních zdrojů, praktických zkušeností a vyvozených závěrů, které mají svou relevanci primárně pro zlepšení značky E.ON, ale jsou svým zaměřením podstatné pro celý energetický sektor a v oblasti migrace značek překračují odvětvové hranice.
Politický marketing: Analýza marketingové strategie Baracka Obamy před prezidentskými volbami 2008
Hofmanová, Tereza ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce analyzuje volební kampaň Baracka Obamy před americkými prezidentskými volbami 2008. První dvě kapitoly práce se zabývají teoretickými východisky politického marketingu. Třetí kapitola čtenáři přibližuje specifika amerického volebního systému, která ovlivňují předvolební kampaně kandidátů na prezidenta. Kapitola čtvrtá se pak podrobně věnuje marketingové stránce Obamovy předvolební kampaně. Nástroji SWOT analýzy rozebírá Baracka Obamu jako produkt politického marketingu, charakterizuje cílové skupiny kampaně Baracka Obamy a popisuje způsob jejich zacílení pomocí tzv. microtargetingu. Práce dále identifikuje jednotlivé nástroje a metody marketingové komunikace, které Barack Obama začlenil do své kampaně, a zaměřuje se na jejich inovativní využití. Zvláštní důraz je kladen na komunikaci s generací millenials nástroji internetového a mobilního marketingu.
Mediální plánování a jeho využití v komerčních komunikacích
Novotná, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Blodigová, Lenka (oponent)
Média a jejich dělení Vývoj a účinnost médií Mediální thr Výzkumy a ukazatele Plánování Situační analýza,cíle strategie Plán Mediální plán pro kampan společnosti McDonald

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 118 záznamů.   začátekpředchozí107 - 116další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.