Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,028 záznamů.  začátekpředchozí1006 - 1015dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická analýza podniku
Kozlová, Helena ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Žáčková, Jindřiška (oponent)
Práce se zabývá externí a interní analýzou zaměřené na lidské zdroje. Z důvodu rozsahu diplomové práce byla externí analýza věnována PEST analýze. Zde jsou uvedeny faktory, které přímo či nepřímo mohou ovlivňovat lidské zdroje v podniku. Interní analýza zahrnuje popis fyzických, lidských, finančních a nehmotných zrojů v podniku. Závěrečná část je věnována dotazníkovému šetření,které má za cíl zjistit proč si zaměstnanci vybrali společnost Engel strojírenská a jak jsou spokojeni s pracovními podmínkami ve společnosti.
Meaning of Body Image in Marketing
Tarbajová, Viera ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou vymezeny základní pojmy, které s tématem práce úzce souvisí. První kapitla obsahuje definici a historický vývoj body iamge. Následně se práce věnuje marketinhové komunikaci. Bliže se zaměřuje na reklamu a v souvislosti s ní na efektivitu a psychologii reklamy. V rámci této kapitoly taktéž popisuje média a jejich vliv na vnímání ideálu krásy. Druhá část diplomové práce je zaměřená na praktickou, analytickou čínnost. V rámci této části je popsaný teoretický základ a praktické použití obsahové analýzy, včetně metody dotazování. V závěru práce je čtenář seznámen s výsledky obsahové analýzy a dotazníkového šetření.
Analýza spokojenosti pracovníků
Cikrytová, Kateřina ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce obsahuje analýzu pracovní spokojenosti pracovníků call centra. V teoretické části je definován pojem pracovní spokojenost, popsány faktory působící na pracovní spokojenost a vztah mezi pracovní spokojeností a pracovní motivací. V aplikační části jsou zpracovány výsledky provedeného dotazníkového šetření a uvedeny návrhy možných opatření pro zvýšení pracovní spokojenosti. Respondenti byli dotazováni na spokojenost s obsahem práce, mzdovým ohodnocením, organizací práce, vztahy na pracovišti, fyzickými podmínkami práce a vzděláním a zaměstnaneckými výhodami.
Analýza environmentálního vzdělávání v podnicích
Nachtigalová, Marika ; Jílková, Jiřina (vedoucí práce) ; Vlčková, Jitka (oponent)
Environmentální vzdělávání je dobrovolným nástrojem environmentální politiky, který může významně ovlivnit realizaci opatření na ochranu životního prostředí. Cílovými skupinami tohoto vzdělávání jsou děti a mládež, veřejná správa, podnikatelská sféra a veřejnost. Environmentální vzdělávání přináší pozitivní efekty nejen pro životní prostředí, ale také pro podniky, které ho realizují. Cílem práce je analýza poptávky a nabídky environmentálního vzdělávání pro podniky v České republice. Metodou analýzy poptávky je individuální řízený rozhovor s podporou strukturovaného dotazníku realizovaný na vzorku malých a středních podniků v Královéhradeckém kraji. Nabídka je zjišťována pomocí metody desk research.
Kvalita mléka na trhu ČR
Horáková, Blanka ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Zjistit, jak mladí spotřebitelé pohlížejí na kvalitu mléka, zda mléko pijí a jaké jsou jejich požadavky a preference při konzumaci mléka.
Spokojenost zákazníka s rehabilitačními službami
Saiverová, Denisa ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Turzík, Vladislav (oponent)
Diplomová práce se zaobírá spokojeností zákazníků, v tomto případě pacientů, s rehabilitačními službami v rehabilitačním ústavu Kladruby. V teoretické části práce definuje podle ISO norem 9000 a příslušné literatury obecné předpoklady kvality služeb, nastiňuje možnosti zvyšování kvality služeb, vysvětluje pojem spokojenost zákazníků a možnosti jejího měření a zvyšování. Dotazníkovým šetřením zjišťuje spokojenost či nespokojenost pacientů s určitými oblastmi. Oblasti šetření jsou např. péče lékařů a sester, poskytování informací o povaze zdravotního stavu, práce fyzioterapeutů, kvalita stravy a pořádek a vybavenost na lůžkových odděleních. Získané výsledky porovnává se šetřením z bakalářské práce.
Kupní rozhodovací proces spotřebitele v cestovním ruchu
Batulková, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Dvořáková, Jitka (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces spotřebitele v cestovním ruchu se zaměřením na výjezdový cestovní ruch. Diplomová práce je rozdělena do šesti částí. Nejdříve je práce zaměřena na teoretickou část týkající se spotřebního chování, dále je rozebrána problematika cestovního ruchu a marketing služeb se zaměřením na cestovní ruch. Další stěžejní částí je výzkum kupního rozhodovacího procesu spotřebitele v cestovním ruchu založený na dotazníkovém šetření. Tyto výsledky z výzkumu jsou v další části doplněny o agenturní data. Na závěr práce je uvedeno shrnutí získaných výsledků se zaměřením na jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu na trhu cestovního ruchu.
Obchodní majetek v legislativě a v praxi
Šimůnková, Jana ; Svátková, Slavomíra (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá obchodním majetkem a jeho vymezením v právních předpisech. Nejprve je pojem ?obchodní majetek? vysvětlen v členění dle jednotlivých zákonů, ve kterých je definován. Následně jsou na modelovém příkladu znázorněny rozdíly v pojetí obchodního majetku. Součástí práce je provedené dotazníkové šetření, jeho výsledky a vyhodnocení.
Prodej a reklamace pomocí komunikace na dálku
Mudrová, Kateřina ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato práce vysvětluje pojmy komunikace na dálku a jejich využití v praxi. Praktická část se poté zaobírá jakými metodamy lze zboží reklamovat, jaké jsou nejčastější postupy prodejců a neopomíná práva spotřebitelů. V závěru jsou shrnuty zjištění autorky a jako přílohy jsou přidány jednak výzkumy Sdružení obrany spotřebitelů a jednak výsledky dotazníkového šetření provedeného autorkou.
Činnost Krajského úřadu Jihočeského kraje v oblasti cestovního ruchu
Libusová, Anna ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce)
Cílem této práce je zhodnotit činnost Krajského úřadu Jihočeského kraje v oblasti cestovního ruchu. Úvodní část je věnována stručnému popisu Jihočeského kraje a jeho předpokladům pro rozvoj cestovního ruchu. Následuje identifikace nejdůležitějších regionálních institucí ovlivňujících vývoj odvětví a výčet jejich rolí v organizaci řízení cestovního ruchu v rámci regionu. Těžiště práce tvoří výsledky provedeného dotazníkového šetření mezi nejrůznějšími aktéry cestovního ruchu regionu, přibližující jejich názory jak na činnost krajského úřadu v dané oblasti, tak na další relevantní témata.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,028 záznamů.   začátekpředchozí1006 - 1015dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.