Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 109 záznamů.  začátekpředchozí100 - 109  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rekonstrukce depa Praha Libeň
Ondra, Michal ; Burda, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tématem mojí diplomové práce je studie rekonstrukce areálu depa Praha Libeň. V depu probíhá jak provozní údržba, tak i oprava vlakových souprav. Úsek rekonstrukce začíná výhybkou č. 1, rekonstruované bude celé kolejiště depa. Hlavním úkolem je navrhnout výměnu stupňových výhybek za výhybky poměrové. Celkový počet vyměněných výhybek je 27. Dalšími úkoly jsou demolice skladiště, aby bylo možné prodloužit kolej č.10 na minimální užitnou délku 105 m. Zřízení dvou kusých kolejí č.15 a 17 s užitnou délkou 105 m. U koleje č.17 je navržena zárubní zeď z dílců PU. Dalším úkolem je vyřešit odvodnění areálu depa. Areál bude odvodněn soustavou trativodů zaústěných do kanalizace a příkopovými zídkami.
Terminál VHD Nemocnice – Bohunice v Brně s úvraťovou konečnou stanicí tramvaje
Vaculíková, Barbora ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci řeším návrh přestavby stávajícího terminálu VHD Nemocnice – Bohunice. Úprava terminálu zahrnuje převedení tramvajové trati ze zastávky Osová do přestupního uzlu, zastávka tramvajové trati je konečná úvraťová stanice. V návrhu je zachováno využití dopravního uzlu stávajícími městskými i regionálními linkami autobusů a trolejbusů a nově zavedenými regionálními linkami autobusů (401, 402, 403, 404) a také je zachován přístup na parkovací plochy Nemocnice Bohunice. Úprava zajišťuje bezpečný pohyb cestujících a chodců a jejich bezpečné přecházení komunikací.
Studie rekonstrukce železničních stanic Adamov a Rájec-Jestřebí
Burget, Josef ; Rotschein, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Adamov a Rájec-Jestřebí v rámci zvýšení bezpečnosti a propustné výkonnosti traťového úseku Brno-Skalice nad Svitavou. V žst. Adamov je navržena úprava pravé části brněnského zhlaví a koleje č. 4. Jsou zajištěny tří nástupní hrany (3x170m). Nástupiště splňuje podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Jsou zajištěny 4 průjezdné dopravní koleje. Nebylo zasaženo do kolejiště na již rekonstruovaném blanenském zhlaví. Byla navržena konstrukce železničního spodku a odvodnění koleje č. 4. V žst. Rájec-Jestřebí je navržena úprava koleje č. 6. Jsou zajištěny tří nástupní hrany (3x170m). Nástupiště splňuje podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Jsou zajištěny 4 průjezdné dopravní koleje. Byla navržena konstrukce železničního spodku a odvodnění koleje č. 6. Je respektována poloha železničního mostu a přejezdu ve stanici.
Autonomní ovladač antén v azimutu a elevaci
Mílek, Čestmír ; Baran, Ondřej (oponent) ; Kasal, Miroslav (vedoucí práce)
Tento semestrální projekt se zabývá konstrukcí zařízení k ovládání anténní soustavy, jejíž pohyb je uskutečněn pomocí rotátorů od firmy YAESU nebo EGIS. Tento ovladač umožňuje řízení rotátorů na základě dat přijatých z PC připojeného přes rozhraní USB, nebo autonomně zadáním požadovaného směrování či výběrem ze seznamu družic uložených v mikrokontroléru autonomního ovladače. Pro umožnění autonomní funkce obsahuje popisované zapojení alfanumerický LCD zobrazovač a čtyři základní ovládací tlačítka. Je také vybaveno rozhraním PS/2 pro připojení externí numerické klávesnice. Řízení rotátorů je uskutečněno dvěma oddělenými řídícími rozhraními pro rotátory YAESU a rotátory s rozhraním RS-232. Komunikaci s PC umožňuje sběrnice USB.
Navigační vedení letu v oblasti Afriky
Míček, Petr ; Imriš, Pavel (oponent) ; Raudenský, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce, je provést navigační rozbor vedení letu nad odlehlými oblastmi Afriky. Prácí je rozdělena do tří hlavních kapitol. První část se věnuje navigačnímu pokrytí ve vnitrozemí Afriky. Druhá část je věnovaná předletové přípravě a provedení letu v odlehlých oblastech za pomocí srovnávací a výpočtové navigace. Ve třetí části je navržen let z Paříže do Kapského Města.
Studie stavebních strojů vzhledem k typu podvozku
Válek, Adam ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Kubín, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je přinést komplexní zhodnocení podvozků stavebních strojů. V jednotlivých kapitolách pojednává o obecných kritériích při posuzování těchto podvozků, obsahuje výčet nejpoužívanějších typů podvozků stavebních strojů a zhodnotí jejich výhody, nevýhody a vhodnost použití. Práce dále obsahuje pojednání o vybraných méně běžných typech a hodnotí vliv použitého typu podvozku na pojížděný povrch.
Pásový podvozek stavebních strojů
Richtr, Pavel ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je shrnout poznatky o typech pásových podvozků současných stavebních strojů o celkové hmotnosti do deseti tun, vytvořit přehled o použití jednotlivých typů podvozků u konkrétních typů strojů, uvést a porovnat vlastnosti podvozků a pásů s ohledem na hmotnost stroje a provozní podmínky.
Analýza dopravních nehod a hodnocení kritických míst na území města Brna
Holoubek, Vladimír ; Mika, Otakar Jiří (oponent) ; Mašek, Ivan (vedoucí práce)
Práce se nejdříve zaměřuje na statický popis stavu silniční a železniční sítě v Brně a Jihomoravském kraji. Dále se soustřeďuje především na statistiku nehodovosti, intenzity dopravy a přepravních proudů. V analytické části vytipuje, z dostupných statistických dat a stavu komunikací, časté úseky nehodovosti, nebezpečná místa a nejvyužívanější přepravní trasy nákladů nebezpečných chemických látek a přípravků. Zhodnotí ohrožení pro obyvatele a životní prostředí.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Hradčovice - Luhačovice
Bětík, Václav ; Ing.Miroslav Hoza (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem této práce je prověřit možnost zvýšení traťové rychlosti pro traťový úsek Hradčovice - Újezdec u Luhačovic a v navazujícím úseku Újezdec u Luhačovic - Luhačovice. Zvýšení rychlosti je posuzováno pro stávající geometrické parametry koleje i pro geometrické parametry koleje s navrhovanými změnami, které však nesmí výrazněji zasahovat do tělesa tratě. V místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení apod. je brán ohled na omezení rychlosti, popř. budou navrženy změny i těchto objektů.
Videoprogram metodiky nácviku techniky běhu s důrazem na speciální běžecká cvičení
PEJCHAR, Jaroslav
Bakalářská práce se zabývá metodikou nácviku techniky běhu, teoretická část popisuje především správnou techniku běhu při vytrvalostních bězích i při krátkém sprintu, detailní průběh nízkého startu a také speciální běžecká cvičení pro zlepšení techniky běhu a posílení dolních končetin a další metody pro rozvoj rychlosti a vytrvalosti. Dále je charakterizována i obecná problematika běhu, základní pojmy a běžecké vybavení. Nedílnou součástí práce je i přiložené video, které slouží jako instruktáž metodiky nácviku běhu, a rovněž tak i rozhovor s profesionální atletkou Ludmilou Formanovou zaměřující se hlavně na techniku běhu a význam speciálních běžeckých cvičení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 109 záznamů.   začátekpředchozí100 - 109  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.