Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh optimalizace traťového úseku Častolovice – Solnice v km 9,4 – 11,6
Faltýnek, Petr ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Návrh optimalizace traťového úseku Častolovice – Solnice v km 9,4 – 11,6. Návrh zvýšení traťové rychlosti na maximální možnou hodnotu, skladba železničního svršku a návrh typu konstrukce železničních přejezdů. Ve vybraném úseku bude navržena rekonstrukce zastávky Rychnov nad Kněžnou. Návrh rekonstrukce odvodnění.
Návrh modernizace železniční stanice Polička
Zvejška, Ivo ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh rekonstrukce železniční stanice Polička, tak aby splňovala podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. V té souvislosti bylo nutno navrhnout nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Dále byla zvýšena rychlost v hlavní koleji a zrušeno napojení zrušených vleček. Rovněž byla navržena rekonstrukce odvodnění.
Rekonstrukce železniční tratě Branná - Ostružná včetně technologie prací
Raif, Lukáš ; Burda, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku trati Mikulovice – Hanušovice v úseku km 15,350 – 17,847. Úsek začíná za přejezdem s pozemní komunikací číslo II/369 mezi stanicemi Branná a Ostružná a končí výhybkou č. 5 v železniční stanici Ostružná. Při rekonstrukci je potřeba také vyřešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů a dále je potřeba řešit také obnovu odvodnění tratě. Součástí práce bude i provedení technologie práce.
Rekonstrukce depa Praha Libeň
Ondra, Michal ; Burda, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tématem mojí diplomové práce je studie rekonstrukce areálu depa Praha Libeň. V depu probíhá jak provozní údržba, tak i oprava vlakových souprav. Úsek rekonstrukce začíná výhybkou č. 1, rekonstruované bude celé kolejiště depa. Hlavním úkolem je navrhnout výměnu stupňových výhybek za výhybky poměrové. Celkový počet vyměněných výhybek je 27. Dalšími úkoly jsou demolice skladiště, aby bylo možné prodloužit kolej č.10 na minimální užitnou délku 105 m. Zřízení dvou kusých kolejí č.15 a 17 s užitnou délkou 105 m. U koleje č.17 je navržena zárubní zeď z dílců PU. Dalším úkolem je vyřešit odvodnění areálu depa. Areál bude odvodněn soustavou trativodů zaústěných do kanalizace a příkopovými zídkami.
Návrh optimalizace traťového úseku Branná - Ostružná v km 12,677 - 15,3
Veselý, Miroslav ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout v daném traťovém úseku optimalizaci geometrických parametrů koleje, případně zvýšit traťovou rychlost. Dalším úkolem je navrhnout vhodnou skladbu železničního svršku vzhledem k rychlosti, kategorii trati a provoznímu zatížení, a dále navrhnout vhodnou konstrukci pražcového podloží. Dále je cílem navrhnout typ konstrukce u železničních přejezdů, na přejezdech bez PZZ pak doplnit rozhledové trojúhelníky.
Dvojčinný laboratorní spínaný zdroj se symetrickým výstupem
Burda, Petr ; Boušek, Jaroslav (oponent) ; Pavlík, Michal (vedoucí práce)
Dvojčinný laboratorní spínaný zdroj se symetrickým výstupem 2x0-30 V/5 A, primárně regulovatelný prostřednictvím ovládacích prvků (tlačítka, rotační inkrementální snímač polohy) a následným zobrazením na alfanumerickém LCD displeji. Řídícím a komunikačním prvkem mezi uživatelem a zdrojem je mikrokontroler ATmega32 – 16PU.
Návrh rekonstrukce žďáreckého zhlaví v žst. Hlinsko v Čechách
Janda, Filip ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout rekonstrukci žďáreckého zhlaví v železniční stanici Hlinsko v Čechách. Rekonstrukce zahrnuje nezbytná přípojná pole před a za výhybkami. Součástí práce je obnova železničního spodku a zřízení, jeho odvodnění a návrh technologického postupu prací.
Inteligentní nabíječka článků řízená mikrokontrolerem
Burda, Petr ; Magát, Martin (oponent) ; Pavlík, Michal (vedoucí práce)
Univerzální, inteligentní nabíječka NI-Cd, NI-MH, Li-Ion a Li-Pol baterií s nastavitelným napětím inkrementálním rotačním snímačem polohy v rozsahu 0 – 25 V a proudovým zatížením do 1 A. Nabíječka je řízená mikrokontrolerem ATMEGA32 firmy Atmel a obsahuje teplotní ochranu a řízení nabíjecího napětí v závislosti na teplotě uvnitř baterie nebo bateriových článků. Nastavování parametrů se provádí přes LCD displej, na kterém se kromě nastavené hodnoty zobrazuje teplota, nabíjecí napětí a proud baterie. Pro uložení nabíjecích profilů je využito EEPROM paměti, která je obsažena v mikrokontroleru.
Návrh rekonstrukce trati v km 45,7 až 48,7 Hlinsko v Č. - Žďárec u Skut.
Šatánek, Jan ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Návrh rekonstrukce trati Hlinsko v. Č. – Žďárec u Skut. v km 45,7 – 48,7 obsahuje návrh zvýšení traťové rychlosti na maximální možnou hodnotu, návrh vhodné skladby železničního svršku a pražcového podloží, návrh optimální konstrukce železničních přejezdů. V zadaném úseku je navržena rekonstrukce zastávek a odvodnění železničního spodku.
Návrh optimalizace traťového úseku Holice - Borohrádek v km 43,7 - 46,750
Provázek, Miloš ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaobírá optimalizací geometrických parametrů koleje na vybraném traťovém úseku a zvýšením traťové rychlosti na maximální možnou. Cílem práce je rovněž návrh železničního svršku a návrh obnovy odvodnění včetně technologie prací. Nadále je v práci pojednáno o rozhledových poměrech na přejezdech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
7 BURDA, Patrik
28 Burda, P.
7 Burda, Patrik
14 Burda, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.