Název:
Rekonstrukce depa Praha Libeň
Překlad názvu:
Upgrading of Praha Liběň Locomotive Servicing Depot
Autoři:
Ondra, Michal ; Burda, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Tématem mojí diplomové práce je studie rekonstrukce areálu depa Praha Libeň. V depu probíhá jak provozní údržba, tak i oprava vlakových souprav. Úsek rekonstrukce začíná výhybkou č. 1, rekonstruované bude celé kolejiště depa. Hlavním úkolem je navrhnout výměnu stupňových výhybek za výhybky poměrové. Celkový počet vyměněných výhybek je 27. Dalšími úkoly jsou demolice skladiště, aby bylo možné prodloužit kolej č.10 na minimální užitnou délku 105 m. Zřízení dvou kusých kolejí č.15 a 17 s užitnou délkou 105 m. U koleje č.17 je navržena zárubní zeď z dílců PU. Dalším úkolem je vyřešit odvodnění areálu depa. Areál bude odvodněn soustavou trativodů zaústěných do kanalizace a příkopovými zídkami.
The topic of my thesis is to study the complex reconstruction of the locomotive servicing depot Praha Liben. The locomotive depot is both operational maintenance and repair trains. The section reconstruction begins in turnout number 1, the whole area locomotive depot will be reconstructed. The main task is to propose an exchange of stepped old construction turnout for turnout new one in the whole area of the depot. The total number of changed points is 27. Depot demolition tasks in order to extend the track number 10 on the minimum usable effective length of 105 meters is the other task. Establishment of two dead-end tracks number 15 and 17 will be extend to an effective length of 105 metres. Retaining wall with PU componentsis designed along track 17. The next task is to solve the drainage area. The area will be drained interconnected system drains into the sewer and trench walls.
Klíčová slova:
kanalizace; kolej; kusá kolej; Lokomotivní depo; minimální užitná délka koleje; odvodnění; trativod; výhybka; dead-end track; drainage; drains; effective length track; Locomotive servicing depot; sewer; track; turnout
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/29610