Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie rekonstrukce železničních stanic Adamov a Rájec-Jestřebí
Burget, Josef ; Rotschein, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Adamov a Rájec-Jestřebí v rámci zvýšení bezpečnosti a propustné výkonnosti traťového úseku Brno-Skalice nad Svitavou. V žst. Adamov je navržena úprava pravé části brněnského zhlaví a koleje č. 4. Jsou zajištěny tří nástupní hrany (3x170m). Nástupiště splňuje podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Jsou zajištěny 4 průjezdné dopravní koleje. Nebylo zasaženo do kolejiště na již rekonstruovaném blanenském zhlaví. Byla navržena konstrukce železničního spodku a odvodnění koleje č. 4. V žst. Rájec-Jestřebí je navržena úprava koleje č. 6. Jsou zajištěny tří nástupní hrany (3x170m). Nástupiště splňuje podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Jsou zajištěny 4 průjezdné dopravní koleje. Byla navržena konstrukce železničního spodku a odvodnění koleje č. 6. Je respektována poloha železničního mostu a přejezdu ve stanici.
Studie rekonstrukce železničních stanic Adamov a Rájec-Jestřebí
Burget, Josef ; Rotschein, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Adamov a Rájec-Jestřebí v rámci zvýšení bezpečnosti a propustné výkonnosti traťového úseku Brno-Skalice nad Svitavou. V žst. Adamov je navržena úprava pravé části brněnského zhlaví a koleje č. 4. Jsou zajištěny tří nástupní hrany (3x170m). Nástupiště splňuje podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Jsou zajištěny 4 průjezdné dopravní koleje. Nebylo zasaženo do kolejiště na již rekonstruovaném blanenském zhlaví. Byla navržena konstrukce železničního spodku a odvodnění koleje č. 4. V žst. Rájec-Jestřebí je navržena úprava koleje č. 6. Jsou zajištěny tří nástupní hrany (3x170m). Nástupiště splňuje podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Jsou zajištěny 4 průjezdné dopravní koleje. Byla navržena konstrukce železničního spodku a odvodnění koleje č. 6. Je respektována poloha železničního mostu a přejezdu ve stanici.

Viz též: podobná jména autorů
6 Burget, Jan
2 Burget, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.