Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  začátekpředchozí100 - 109další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prevence úrazů ve vybraných zemích EU
ŠESTÁKOVÁ, Jana
Abstrakt Prevence úrazů ve vybraných zemích Evropské unie. Téma mé diplomové práce je zaměřeno na prevenci úrazů ve vybraných zemích EU. Úrazy jsou závažným problémem nejen z hlediska zdravotnického, ale i socioekonomického.Dopravní nehody tvoří ve státech OECD v průměru 41 % usmrcení důsledku úrazu í dětí do 14 let. Cílem mé práce je popis přístupu vybraných zemí EU k prevenci úrazů a zmapování preventivních opatření v oblasti prevence úrazů ve vybraných zemích, kterými jsou Česká republika,Rakousko, Slovensko, Švédsko, Itálie, Německo a Francie. Prevence je cílená činnost, vycházející z poznání, že zabránit úrazu je jednodušší, než odstranit, následky. Metodika zjišťování cílů práce byla realizována kvalitativním výzkumem. Zaměřila jsem se na vládní dokumenty, legislativní nařízení a na další dokumenty týkající se prevence úrazů. K získávání materiálů, které byly podrobeny sekundární analýze, bylo použito několika hlavních zdrojů vlád, státních i nestátních institucí ve vybraných zemích EU. Z důvodu nedostupnosti některých materiálů nebo nevyhovujících či nenalezených zdrojů jsem použila doplňkovou metodu dotazování. Oslovila jsem respondenty, kteří ve vybraných zemích EU žijí, pracují. Problematika prevence dětských úrazů je v zemích EU na předních místech v politických programech, probíhá na všech úrovních státních, regionálních, místních. Přijímány jsou národní akční plány prevence úrazů, schvalovány legislativní opatření např. rychlost v obcích, používání cyklistických přileb dětmi, používání zádržných systémů.Z výsledků výzkumu vyplývá že, ve všech vybraných zemích EU probíhá dopravní výchova na školách nebo mimo. Měla by začínat již v předškolním věku. Významnou roli mají rodiče, a podílí se na ní státní i nestátní instituce. Nejkomplexnějším programem ve vybraných zemích EU jsou takzvané {\clqq}Bezpečné komunity``. Ve všech vybraných zemích EU jsou i další organizace, které se podílejí na preventivních programech, akcích, školeních, kampaních. Pro spolupráci je možno získat ještě další místní orgány, správy, organizace, zájmové skupiny i soukromé osoby a všechny tyto činnosti koordinovat a vzájemně propojovat. Stále se problematikou prevence úrazů zabývat. Koordinovaná a důsledná prevence dětských úrazů má pozitivní vliv na snížení dětské úrazovosti a úmrtnosti. Výsledky práce přispějí k lepší informovanosti, edukaci a porovnání. Budou využity také pro studijní účely ZSF JU.
Reklama jako nástroj komunikačního mixu
DUFKOVÁ, Iva
Cílem diplomové práce je zhodnocení současných nabídek reklam a charakteristika systému sestavování rozpočtů v konkrétní organizaci. Objektem zkoumání jsou reklamy na jednovlivých rádiích, spokojenost firem s prací reklamní agentury a následně jejich reklamou a pohled spotřebitelů na reklamu.
Political marketing in Slovakia
Komorová, Michaela ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem politického marketingu na Slovensku od roku 1994. Ve své teoretické části objasňuje základní pojmy marketingu aplikovaného na politickém trhu. V praktické části popisuje jednotlivé druhy voleb, které se na Slovensku konaly, analyzuje důvody neúspěchu politických stran a lídrů a podává základní přehled o používaných způsobech propagace.
Vládní kampaň pro americký radar
Lokajíček, Jan ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Müller, Karel (oponent)
Tématem práce je politický marketing a jeho uplatnění v kampani pro plánovanou výstavbu radarové základny Spojených států na území ČR. První část je věnována politickým vyjednáváním, která vedla k myšlence vybudovat v Česku radar a navazujícím skutečnostem, které vedly k opuštění myšlenky tento radar vybudovat. Dále je v práci popsáno zajištění kampaně pro radar ze strany vlády a propagační materiály, které byly k propagaci radaru použity. Na závěr je v práci rozebrána kampaň z hlediska marketingového mixu a popsány také sociologické výzkumy společně s interpretací, které události mohly způsobit pohyb veřejného mínění v otázce radaru. Hlavním cílem práce je analyzovat kampaň z hlediska politického marketingu a určit jaké faktory ovlivnily její neúspěch.
Political marketing in Slovakia: campaign 1998
Zábražná, Adela ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Novotný, Lukáš (oponent)
Ústředním tématem této práce je politický maketing a jeho využití na Slovensku v období před volbami v roce 1998. Politický marketing, jehož význam roste s každými volbami, vzbuzuje rozporuplné reakce nejen mezi voliči, ale i v rámci akademické obce. Vymezením historie i současného diskursu na poli politického marketingu se zabývá první kapitola práce. V druhé kapitole nalezneme popis výchozí situace na Slovensku před volbami v roce 1998 v klíčových oblastech demokracie a zahraniční politiky, jakožto i popis zapojení občanské společnosti do kampaně. Třetí kapitola představuje model tržně orientované strany od Jennifer Lees-Marshment, který je zároveň ve čtvrté kapitole použitý jako základ pro analýzu marketingu politických stran. Primárním cílem práce je ověřit přítomnost prvků tržně orientované strany podle modelu Jennifer Lees-Marshment u jednotlivých politických stran, které se dostaly do NR SR po volbách 1998. Druhá klíčová otázka se týká možnosti uplatnění tohoto modelu na nestabilní stranický systém, jako byl právě systém na Slovensku v roce 1998.
Politický marketing: Analýza marketingové strategie Baracka Obamy před prezidentskými volbami 2008
Hofmanová, Tereza ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce analyzuje volební kampaň Baracka Obamy před americkými prezidentskými volbami 2008. První dvě kapitoly práce se zabývají teoretickými východisky politického marketingu. Třetí kapitola čtenáři přibližuje specifika amerického volebního systému, která ovlivňují předvolební kampaně kandidátů na prezidenta. Kapitola čtvrtá se pak podrobně věnuje marketingové stránce Obamovy předvolební kampaně. Nástroji SWOT analýzy rozebírá Baracka Obamu jako produkt politického marketingu, charakterizuje cílové skupiny kampaně Baracka Obamy a popisuje způsob jejich zacílení pomocí tzv. microtargetingu. Práce dále identifikuje jednotlivé nástroje a metody marketingové komunikace, které Barack Obama začlenil do své kampaně, a zaměřuje se na jejich inovativní využití. Zvláštní důraz je kladen na komunikaci s generací millenials nástroji internetového a mobilního marketingu.
Politická image a negativní kampaně
Pečmanová, Jana ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Malík, Stanislav (oponent)
Práce zpracovává dvě témata politického marketingu. Popisuje jednotlivé aspekty image politických subjektů a faktory, které ji ovlivňují. Druhé téma tvoří negativní kampaně. V práci je popsán tento novodobý fenomén, jsou uvedeny jeho negativa i pozitiva. Praktická stránka práce se snaží odhalit nahlížení obyvatel malých obcí na tato témata. Výsledky výzkumu mohou být využity politickými stranami v praxi.
Use of Political Marketing in Reinventing the British Conservative Party
Heczko, Pavel ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
The subject of this thesis is The Conservative Party and its use of political marketing. The text analyzes how the Party responded to three subsequent election defeats in 1997, 2001 and 2005 and to what extent are the Conservatives utilizing political marketing methods and techniques in reaction to the pressure from their more market oriented competitor, the Labour Party. Since the rebranding of the Labour Party under Tony Blair, the Conservatives were struggling to adapt to the new reality. Instead of utilizing political marketing and being more responsive to the wishes of the electorate they diverged their polities more to the right. However, their incumbent leader, David Cameron, is transforming the Party and making it more market oriented. These efforts are critically analyzed.
Mediální plánování a jeho využití v komerčních komunikacích
Novotná, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Blodigová, Lenka (oponent)
Média a jejich dělení Vývoj a účinnost médií Mediální thr Výzkumy a ukazatele Plánování Situační analýza,cíle strategie Plán Mediální plán pro kampan společnosti McDonald

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   začátekpředchozí100 - 109další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.