Název:
Vládní kampaň pro americký radar
Překlad názvu:
The goernment campaign for the american radar
Autoři:
Lokajíček, Jan ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Müller, Karel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem práce je politický marketing a jeho uplatnění v kampani pro plánovanou výstavbu radarové základny Spojených států na území ČR. První část je věnována politickým vyjednáváním, která vedla k myšlence vybudovat v Česku radar a navazujícím skutečnostem, které vedly k opuštění myšlenky tento radar vybudovat. Dále je v práci popsáno zajištění kampaně pro radar ze strany vlády a propagační materiály, které byly k propagaci radaru použity. Na závěr je v práci rozebrána kampaň z hlediska marketingového mixu a popsány také sociologické výzkumy společně s interpretací, které události mohly způsobit pohyb veřejného mínění v otázce radaru. Hlavním cílem práce je analyzovat kampaň z hlediska politického marketingu a určit jaké faktory ovlivnily její neúspěch.This work analyzes the use of political marketing in campaign for the American radar in the Czech Republic. Its objective is to analyze the key factors which led to the failure of that campaign. At the beginning, political negotiations which led to the idea of radar are mentioned, followed by description of how the campaign was arranged by the government and what the promotional materials were. At the end, the campaign is analysed from the point of view of political marketing.
Klíčová slova:
informační kampaň; marketingový mix; politický marketing; radar; vláda; campaign; government; marketing mix; political marketing; radar
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22078