Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 194 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Návrh na změnu marketingové komunikace realitní agentury
Kolářová, Anna ; Kučera, Radim (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané realitní agentury s primárním zaměřením na preference generace Z. Práce je rozdělena do tří částí, teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci služeb, generaci Z, X a Y a hlavní rysy charakterizující trh s nemovitostmi. Analytická část se soustředí na aktuální situaci vybrané realitní agentury v oblasti marketingové komunikace, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí a kvalitativní výzkum, zaměřující se na preference generace Z v oblasti výběru vlastního bydlení. V návrhové části jsou doporučeny na základě analytické části optimální změny v oblasti marketingové komunikace pro realitní agenturu.
Hodnocení výkonnosti společnosti s využitím Balanced Scorecard
Muchová, Veronika ; Kubík, Tomáš (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce zhodnocuje výkonnost strojírenského podniku zabývajícím se výrobou zemědělských strojů, analyzuje dosavadní situaci v letech 2018 až 2022 a navrhuje zavedení modelu Balanced Scorecard. Práce je rozdělena na 3 části, první z nich detailně objasňuje cíl práce a metody k jejímu zpracování. Druhá část představuje teoretickou stránku práce, jako je vysvětlení jednotlivých modelů hodnocení finanční výkonnosti, a to primárně modelu Balanced Scorecard a jeho jednotlivých perspektiv, včetně vybraných ukazatelů finanční analýzy k nim potřebných. Tyto znalosti jsou poté prakticky využity v další části, která využívá nejen účetních výkazů podniku a ukazatelů z nich postupně vypočítaných, ale hlavně jednotlivé perspektivy modelu Balanced Scorecard, stanovené strategické cíle těchto perspektiv a strategické akce, vedoucí k naplnění stanovených hodnot dle zvolených měřítek. V neposlední řadě následuje ukončení práce souhrnným zhodnocením návrhu zavedení modelu Balanced Scorecard do společnosti spolu s možnými přínosy a riziky zavedení, včetně jejich analýzy a opatření.
Návrh marketingového mixu vybrané společnosti
Kvapilíková, Jana ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti pro zavedení nového zahraničního dodavatele. Práce se rozděluje do tří částí. První část práce se věnuje teorii, která vysvětluje teoretické základy pro správné pochopení řešené problematiky. V další, analytické, části je práce zaměřená na bližší představení společnosti, obsahuje analýzy vnitřního a vnějšího okolí podniku a kvalitativní průzkum. Poslední návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení marketingového mixu, který bude využit pro získání nového zahraničního partnera.
Návrh zahraniční expanze digitálního produktu
Procházka, Filip ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na expanzi digitálního produktu pro finanční služby. Věnuje se výběru vhodných trhů k expanzi na základě zpracování dat z online marketingových kampaní. Dává si za cíl vytipování a výběr vhodných trhů na základě výzkumu online marketingových dat. Úvodní část práce se věnuje vymezení problematiky, stanovení cílů a výběru vhodných metod. V navazující teoretické části jsou vymezeny pojmy okolo zahraničního obchodu a digitálního marketingu. Analytická část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí podniku, analýzu trhu a výzkum a vyhodnocení dat z marketingových kampaní. Závěrečná návrhová část reflektuje poznatky zjištěné v analýzách a uvádí kroky k efektivní expanzi.
Evaluation of the Financial Situation of the Company and Proposals for its Improvement.
Pagáč, Peter ; Doubravský, Karel (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
The thesis focuses on the evaluation of the financial situation of the company GymBeam s.r.o. for a period 2016 - 2020. All the concepts that are improtant for financial situation of the company will be defined in the theoretical basis of thesis. In the practical part, based on the theoretical part, a financial and strategic analysis of the company will be proposed for improving the financial health of the company.
Podnikatelský záměr
Kovandová, Klára ; Vencourová, Monika (oponent) ; Meluzín, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou návrhu podnikatelského záměru na založení nového podniku z vybraného odvětví. Práce se dělí do tří částí. V první teoretické části jsou definována základní teoretická východiska související s podnikatelským záměrem. Druhá analytická část se zabývá analýzou relevantního trhu a závěrečná praktická část obsahuje samotné zpracování podnikatelského plánu.
Analýza vybrané firmy
Hrnčiřiková, Jana ; Ing.František Vašíček (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení situace podniku. Jsou zde aplikovány metody vnější a vnitřní analýzy a finanční analýzy. Na základě těchto metod, a z nich zjištěných výsledků, jsou navrhnuta možná opatření, která povedou ke zlepšení finanční situace podniku.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Kubíková, Zuzana ; Medek, Martin (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení finanční situace společnosti LAM-PLAST spol. s r.o. v letech 2016-2020. První části tvoří teoretická východiska, kde jsou popsány jednotlivé ukazatele a základní pojmy. Druhou část tvoří konkrétní výpočty finanční analýzy a interpretace jejich výsledků. V závěru jsou uvedeny vlastní návrhy na zlepšení situace společnosti.
Návrh marketingové strategie firmy
Židlíková, Eva ; Pokorná, Pavlína (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Židlíková, E. Marketingová strategie firmy. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické, 2014. Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou analýzu brněnské cestovní kanceláře Victoria. Hlavním cílem je vytvoření marketingové strategie firmy na základě marketingového výzkumu a analýz, které zjišťují preference a zájmy spotřebitelů v cestovním ruchu. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretickou část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachycena různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. V praktické části uvádím poznatky, týkající se samotné práce.
Proposal for Company Communication Mix
Jakubčová, Michaela ; Novák, Petr (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with improving communication mix of the selected joint stock company. The first part focuses on the theoretical interpretation and definition of the important concepts of the marketing, environmental analysis, marketing and communication mix tools. The following part describes the activity of the analysed company, the current marketing and communication mix. This section also contents the SWOT analysis and the questionnaire survey. In the last part I propose the new communication mix to improve the company’s market position.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 194 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.