|
Plánování průběhu projektu výstavby
Boudná, Helena ; Merta, Jan (oponent) ; Nováková, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje problematice systému plánování projektu výstavby a vysvětluje základní pojmy, které se této oblasti týkají. Úkolem této práce je seznámení se základními metodami plánování průběhu projektu výstavby a jejich aplikace na konkrétním praktickém projektu souboru staveb Třebíč - Táborská - II. etapa.
|
| |
| |
|
Plánování průběhu projektu výstavby
Kočíbová, Markéta ; Škabrahová, Eva (oponent) ; Nováková, Jana (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů v oblasti plánování, rozdělení druhů plánování projektu a na techniky a metody využívané v současné době. Cílem bakalářské práce je se obeznámit s konkrétními nástroji plánovaní, které se při plánování průběhu projektu používají. Výstupem je aplikace jednotlivých metod na projektu Bytových domů na Dlouhé v Olomouci, kde jsou jednotlivé metody zobrazeny a porovnány.
|
| |
| |
| |
|
Řízení projektu výstavby
Filipčíková, Petra ; Hanzlíček,, Jindřich (oponent) ; Waldhans, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá řízením projektu výstavby. Teoretická část je zaměřena na definici projektu, životní cyklus, časové plánování a jeho nástroje. Druhá část práce je část praktická, zabývá se aplikací projektového řízení firmou ZemiBau, s. r. o., zejména organizační strukturou výstavby, maticí odpovědností, výběrem subdodavatelů a řízením času skrze harmonogram výstavby. Firma provedla několik zásadních změn před dokončením. V závěru této části jsou vytvořeny harmonogramy definování a plánování v různých softwarech a následné vyhodnocení.
|
| |
|
Raný psychický vývoj dítěte
Žochová, Kateřina ; Sotáková, Hana (vedoucí práce) ; Presslerová, Pavla (oponent)
Bakalářská práce se zabývá raným psychickým vývojem, který mapuje od prenatálního období po celý kojenecký věk. V teoretické části jsou vysvětleny významné vývojové teorie a milníky. V prenatálním a perinatálním období je nastíněna raná komunikace plodu s matkou a prožitek porodu, ze kterého může pramenit porodní trauma. V novorozeneckém a kojeneckém období je kladen důraz na proměny psychomotorického vývoje, psychických procesů a rané interakce dítěte. Praktická část obsahuje výzkum, který je založen na kvalitativní metodologii a je realizován případovou studií. Cílem výzkumu bylo zmapovat projevy psychického vývoje u kojenců v období mezi 4. a 9. měsícem. Primárním záměrem bylo sledovat sociálně emoční projevy, ale nebylo možné opomenout také vypozorovaný psychomotorický vývoj, se kterým úzce souvisí. Výsledky jsou shrnuty v diskuzi, kde jsou zodpovězeny výzkumné otázky, které se týkají projevů prosociálního chování u dětí v kojeneckém období, vývoje vztahu rodičů a dítěte v kojeneckém období a odlišnosti ve vývoji mezi třemi zkoumanými dětmi. Bylo zjištěno, že všechny děti prošly stejnými vývojovými milníky, ale zároveň bylo možné vysledovat individuální nuance v konkrétních oblastech vývoje. Faktory, které ovlivňovaly vývoj dětí byly vrozené předpoklady, zdravotní stav, přístupy rodičů k...
|