| |
|
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Podstavka, Andrej ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na posouzení informačního systému společnosti a vytvoření návrhu na jeho zlepšení. Práce je tvořena třemi částmi, v první části jsou popsány důležité teoretické pojmy řešené problematiky, v části druhé jsou prováděny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí společnosti spolu s posouzením jejího informačního systému. V třetí a závěrečné části práce se na získané poznatky z analytické části navazuje vytvořením vlastního návrhu řešení pro zlepšení současné situace informačního systému společnosti.
|
| |
|
The Proposal for Improving of the Marketing Mix in the Selected Company
Ďurkechová, Zuzana ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with a proposal to improve the marketing mix of the pension with restaurant Koliba pod skalami. The thesis consists of three parts, theoretical part, analytical part and the proposal. The introductory, theoretical part deals with the definitions of basic concepts associated with marketing, marketing mix and forms the theoretical framework of the work. The analytical part of the work deals with the characteristics of the company, a description of the current situation, analysis of the external and internal environment, marketing mix and the results of a questionnaire survey. Based on the results of the analytical part, the proposal part of the thesis contains suggestions for improving the marketing mix.
|
| |
|
Návrh marketingové strategie
Schwarz, Petra ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie společnosti GN s.r.o. se zaměřením na marketingový mix. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se budu věnovat vymezení základních principů tvorby marketingové strategie, sestavení marketingového mixu se zaměřením na produktovou cenovou, distribuční a komunikační politiku a analýzu marketingového prostředí. Části analytickou pak bude provedení analýzy současného stavu společnosti. Návrhovou částí pak samotný návrh marketingové strategie se zaměřením na marketingový mix.
|
|
Návrh marketingové strategie pro firmu
Zeman, Milan ; Pluháček, Stanislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce identifikuje současné marketingové postupy a nástroje kavárny Caffe Marco. Poté je provedena analýza vývoje vnějšího a vnitřního prostředí a na základě průzkumů a analýz navržena relevantní marketingová strategie. Navrhované kroky jsou komplexně promítnuty do opatření v navazujících oblastech organizačního a finančního rázu a jsou stanoveny klíčové faktory úspěšnosti realizace navržených opatření.
|
| |
|
Risk management in the organization
Kochová, Adriána ; Balgová, Zuzana (oponent) ; Hrabová, Kristýna (vedoucí práce)
The diploma thesis focuses on the general process of risk management in the selected company Appelis.com, a.s., branch plant. At the beginning, a basic search on a given topic is defined, such as risk, risk approaches or risk reduction methods. The main objective, the sub-objectives and the methods needed to achieve them are set out below. In the next part there is an analytical part of the current state of the company. It is an overview of the internal and external environment of the company, afterwards summarized into the SWOT analysis. The outputs of potential risks are made from previous analyzes and their severity is assessed in the risk matrix. At the end of the thesis, there is a discussion and suggestions for risk management in the company. The main output of this work is the identification and analysis of potential risks that may affect the organization.
|
|
Identifikace rizik zvoleného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod ekonomické a strategické analýzy
Maťašovský, Martin ; Ostrý, Vlastimil (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje analýze firmy MSK Břeclav s.r.o., identifikaci jednotlivých rizik společnosti a následné optimalizaci jejího řízení a zajištění finanční stability. Práce je rozdělena na několik částí. První uvádí teoretická východiska, v další pak analyzuji klub pomocí analýzy organizační struktury, SLEPT a SWOT analýzy, fundamentální analýzy, Porterova modelu pěti sil, MCKinsey modelu 7S a metody analýzy rizik RIPRAN. Na základě zjištěných údajů následně podávám návrhy řešení a jejich přínosy, které vyplynuly z provedených analýz.
|