Název: Návrh marketingové strategie
Překlad názvu: Marketing Strategy Proposal
Autoři: Schwarz, Petra ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza marketingového prostředí; cenová politika; distribuční politika; komunikační politika; Marketingová strategie; marketingový mix; McKinseyho metoda 7S; PEST analýza; Porterův model pěti sil; produktová politika; SWOT analýzy; Communication policy; Distribution policy; Market analysis; Marketing mix; Marketing strategy; McKinsey 7S; PEST analysis; Porter's five forces analysis; Price policy; Product policy; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81530

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-597749


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet