Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Turistické karty a možnosti jejich využití v současném cestovním ruchu
VÁCLAVÍČKOVÁ, Klára
Tato práce se zabývá návrhem konceptu turistické karty pro region České Budějovice a jeho okolí. Pro dosažení tohoto cíle je prováděn benchmarking existujících turistických karet ve třech vybraných lokalitách, přičemž jsou stanovena jednotná kritéria pro hodnocení. Primární a sekundární výzkum poskytují základ pro analýzu a prezentaci výsledků benchmarkingu. Současně je proveden monitorovací proces, který mapuje potenciální subjekty a stakeholdery v Jihočeském kraji, aby bylo možné identifikovat klíčové zúčastněné strany pro budoucí implementaci turistické karty. Marketingový management produktu je dále zahrnut v rámci práce, zahrnující tvorbu a distribuci turistické karty v regionu. Tato studie přináší ucelený pohled na potřeby turistů v regionu a přispívá k rozvoji turistického průmyslu prostřednictvím efektivního produktu
Uplatnění marketingu v řízení sportovního klubu
Janošík, Viktor ; Skoumal,, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového řízení vybraného golfového klubu – občanského sdružení. Jedná se o analýzu současného stavu využití marketingu v řízení golfového klubu a nalezení vhodných způsobů nápravných řešení v dané oblasti, která povedou k naplnění poslání klubu a zajistí rozvoj a fungování golfového klubu. Diplomová práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V první části jsou vymezeny cíle a metody práce. V druhé části se zmiňuji o teoretických poznatcích, které jsou základem pro další části práce. V třetí části se následně zaměřuji na analýzu sdružení a jeho okolí. V poslední části jsou uvedeny konkrétní návrhy marketingových činností klubu vedoucí k dosažení stanovených cílů.
Uplatnění marketingu v řízení podniků, zaměřených na poskytování služeb
Matochová, Jolana ; Bílek, Jaroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V mojí závěrečné práci jsem se rozhodla věnovat společnosti Veletrhy Brno, a. s., jejíž produkt, tedy veletrhy, zkoumám z pohledu marketingového nástroje. Provedla jsem srovnání s ostatními nástroji a analyzovala argumentaci společnosti u vystavovatelů. Realizovala jsem marketingový průzkum, v němž jsem zjišťovala vnímání veletrhů z pohledu vystavovatelů na veletrhu PRODÍTĚ 2011. Po sběru, analýze a zpracování všech informací jsem došla k závěrům a formulaci návrhů na změnu koncepce veletrhu a marketingové strategie, se kterou Vás seznámí právě moje absolventská práce.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Bičan, Jan ; Moravanský, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje návrhem marketingové strategie společnosti Wood cité, která se mimo jiné zabývá prodejem dřevařských výrobků. V teoretické části práce je popsáno marketingové řízení a prostředí. Praktická část práce se zaměřuje na konkrétní návrhy marketingové strategie společnosti.
Marketingová strategie pro společnost Chaudry&Goraya s.r.o.
Sedláková, Jitka ; Bárta, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na okruh problémů, které se týkají marketingové strategie. Teoretická část je věnována marketingu a pojmům s ním spojených. V další části je analyzován současný stav společnosti Chaudry&Goraya s. r. o. Diplomová práce se rovněž zabývá návrhem marketingové strategie. Práce obsahuje návrhy na zlepšení současné situace.
Marketingové řízení firmy
Vytlačil, Michal ; Suchánek, Jaromír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením firmy ve společnosti zaměřené na poskytování služeb. Práce se snaží podrobně analyzovat stávající situaci společnosti a marketingové procesy a nástroje, jež jsou ve firmě uplatňovány. Práce by měla přijít s návrhy na zlepšení současné situace společnosti především s výrazným akcentem na marketingové hledisko. Práce vychází z nastudovaných teoretických znalostí a podkladů získaných v participativní firmě.
Návrh na zlepšení marketingového řízení firmy Red bull
Kobzová, Lucie ; Jandová, Jitka (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Má diplomová práce z oblasti marketingu je zaměřená na zlepšení marketingového řízení firmy Red Bull, která je předním výrobcem energetických nápojů na světě. Svou prací bych chtěla přispět ke zlepšení marketingového řízení firmy a navrhnout nový způsob komunikace, jak oslovit stávající konzumenty či nekonzumenty tohoto energetického nápoje. Výsledky této práce budou navrženy managementu firmy Red Bull k následnému uvedení do praxe.
Zhodnocení marketingového řízení a návrh na jeho zlepšení
Šustková, Jitka ; Pavelka, Lukáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti VÍNO SÝKORA, s. r. o. Zkoumá celkovou situaci na trhu s vínem, společnost samotnou, její silné a slabé stránky,příležitosti a hrozby a na základě těchto analýz navrhuje taková řešení marketingového řízení, která by přispěla k získání nových zákazníků a tím ke zvýšení obratu a zisku společnosti.
Marketingová strategie hotelu Luční bouda
Šaršonová, Michaela ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro horský hotel Luční bouda. Zkoumá situaci na trhu ubytovacích služeb a navrhuje řešení pro zvýšení turistické atraktivity hotelu. Teoretická část se věnuje marketingu v cestovním ruchu a pojmům s ním spojených. V praktické části je provedena analýza obecného prostředí, konkurenčního prostředí, vnitřních faktorů, marketingového mixu, zákazníků a závěrečná SWOT analýza. Práce obsahuje návrhy na zlepšení poskytovaných služeb, které povedou ke zvýšení obsazenosti hotelu a v neposlední řadě ke kladnému hospodářskému výsledku.
Marketingový plán firmy Troma, spol. s r.o.
Petroš, Karel ; Pokorný,, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje marketingové plánování firmy Troma, spol. s r.o. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu a podstatné rysy toho, jak je marketing řízen v organizaci. V kapitolách popisujících marketingový plán jsou popsány jednotlivé typy analýz, návrh marketingové strategie a realizace v organizaci. V praktické části je použito teoretického základu k popisu současného marketingového plánování ve firmě Troma, spol. s r.o. a návrh optimálního marketingového plánu. Cílem bakalářské práce je analýza současného marketingového plánování a řízení firmy Troma, spol. s r.o. a návrh optimálního marketingového plánu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.